Koska söit aikuisiällä viimeksi kalapuikkoja?
Kommentit (50)
Enpä kyllä muista. Ehkä en ole syönyt niitä aikuisiällä. En erityisemmin välittänyt niistä lapsenakaan.
Viime viikolla. Maistuu kun ostaa fileestä tehtyjä eikä mössöpuikkoja.
Ehkä n. vuosi sitten. Kyllä niitä nyt söi, mutta eipä ole sen kokeilun jälkeen tullut mieleen uudelleen ostaa, ei ne tosin ollut mun mielestä mitään suurinta herkkua lapsenakaan.
Pari kuukautta sitten. Ihan hyviä olivat.
Eilen. Kyllähän niillä nälkä siirtyy.
En varmaan ole syönyt. Kasvisversiota kyllä olen, viimeksi ehkä viime vuonna.
Pari viikkoa sitten. Ripsautan pannulla suolaa päälle, niin vot
Pari viikkoa sitten. Löysin ne uudestaan tänä vuonna. Sitä ennen oli parinkymmenen vuoden tauko.
Eivät maistuneet ihan yhtä hyviltä kuin lapsena, mutta hyviltä silti. Mielestäni ei ole noloa syödä joskus kalapuikkoja.
Allergisoiduin parikymppisenä kalalle. Sen jälkeen en ole kalapuikkoja syönyt. Jos joku tekisi hyvästä kalasta itse kalapuikkoja, saattaisin allergialääkkeen turvin maistaakin.
Pari päivää sitten! Kuuluu ihan arkiruokiini. Oli pitkä tauko kalapuikoissa, mutta löysin ne uudelleen 30-vuotiaana. Pannulla oliiviöljyssä ja puristan sitruunaa päälle, nam.
Viime vuoden puolella. Yllättävän hyvää, pitäisi ostaa enemmän. Nykyään niissä on enemmän vaihtoehtoja.
Ovat hätäruokaa, muutama paketti pakkasessa.
Mutta kyllä kevättalvella perunamuusin kanssa tuli pariin kertaan syötyä, ei hullumpaa.
eihän niissä ole kalaa juuri yhtään,jauhoja ja suolaa
suomalaisia järvikalapuikkoja kantsii kokeilla *Apetit kotimaiset järvikalapuikot 200g pakaste*
hauki on kala kirjoitti:
eihän niissä ole kalaa juuri yhtään,jauhoja ja suolaa
suomalaisia järvikalapuikkoja kantsii kokeilla *Apetit kotimaiset järvikalapuikot 200g pakaste*
Siis väitätkö, että se paneroidun kuoren sisällä oleva kala on jauhoja ja suolaa?
Tänään syödään perheen kanssa. Ostan aina fileestä tehtyjä, paistan useimmiten uunissa, joskus jos on kiire niin pannulla. Kattaukseen kuuluu hyvin tehty perunamuusi, tilli-kermaviilikastike ja sitruunamehu. Lisäkkeenä porkkanaraaste.
Ehkä 3 kk sitten. Kelpuutan fileekalapuikot pannulla paistettuna vaan.
Tänään.