Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hieman hämilläni...

Vierailija
20.08.2006 |

Meillä oli työpaikan bileet viikonloppuna ja hauskaa oli.

Mutta kun lähdimme, eräs henkilö halusi lähteä seurassani vielä drinkille, siis ihan viattomalle, keskustelimme työasioista. Taksissa sitten tämä henkilö pussasi minua poskelle. Olin vähän hämmästynyt enkä oikein tiennyt sanoa kuin että hyvää yötä (olimme hänen kotinsa edustalla).

Kaiken kruunaa se, että tämä henkilö on esimieheni esimiehen esimies. Eli isossa konsernissa ihan merkittävä kaveri. Olen itsekin päällikkötasolla.

Kyseinen mies on todella jäyhä ja monet eivät usko hänen edes osaavan nauraa. Ja täydellinen herramies, aina.

Miksi minua silti vaivaa tuo poskipusu? Oliko se ihan ok? Ettehän te toki olosuhteita pysty tietämään, mutta hyvin korrektit välit meillä on aina ollut ja oikeastaan aika etäisetkin. Mutta onko tuollainen pusu yleensä ihan ok ja hyväksyttävissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla varma että mieskin on pähkäillyt tätä asiaa koko viikonlopun!

Vierailija
2/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota nyt tapahtuu muutaman drinkin jälkeen. Ihan viatonta. mutta jos jatkuu vielä töissäkin niin sit on eri asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten juhlien jälkeen menimme kaikki hotelliin yöksi. Jokainen omaan huoneeseensa. Meillä oli sattumalta (siis toivottavasti sattumalta) vierekkäiset huoneet.

Kun tulin huoneeseeni, hän soitti minulle ja varmisti että olen päässyt turvallisesti huoneeseeni. Sitten toivotti kohteliaasti hyvää yötä ja lopetti puhelun. Tästä on aikaa liki vuosi. Sen jälkeen ei ole merkittäviä tapahtunut.

Mutta tämä pusu oli outo juttu. Todella mietitytti. Jos se olisi ollut joku muu, en olisi asiaa pohtinut lainkaan. Ihan sama, yksi pusu. Mutta tuo mies ei edes hihaa osuta jos ei ole pakko, todella etäinen ihminen.

Ehkä hän sitten voisi ollakin ihastunut, voi kamalaa..... Miten siihen kannattaisi suhtautua? Olla kuin ei mitenkään? Vai sanonko vaikka että oli hienot juhlat tmv? Voiko sen ymmärtää väärin?

ap

Vierailija
4/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset alkaa lähes poikkeuksetta firman kemuissa lähentelemään tms. pienessä huppelissa tulee hellat ajatukset ja tarpeet helpoti esille. Ei kannata ottaa liian vakavasti.

Vierailija
5/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä vastausta odotinkin. Olen kuin ei mitään.

Hyvä.

ap

Vierailija
6/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tule mieleen kuin nokia (siis missä on noin paljon esimiehen esimiehiä), mutta siellä ei kyllä useinkaan olla hotelleissa yötä, ja bileetkin useimmiten viikolla.

No, toi nyt ei kuulu asiaan.... :)

mutta siis : iske siitä varakas mies itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän