G: Jos olet tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin mikä ehkäisy oli käytössä?
Kommentit (6)
Eikä kyllä kumpikaan ees huomattu, että ois ollu rikki. No lisääntyipä perhe vielä vaikka toisin oli päätetty.
Ja pillereiden kanssa olin todella tarkka, yhtään ei jäänyt ottamatta, kaikki otin samaan aikaan ja mahatautia tms. ei ollut. Nyt on sitten hormonikierukka, toivottavasti vihdoin toimisi.
tuli ekan kerran raskaaksi kierukan kanssa (tämä siis 70-luvulla) ja toisen kerran pillereiden aikana (en tiedä merkkiä). Meni sitten sterilisaatioon ja piti olla niin varmaa että, parin vuoden päästä jouduttiin vuotohäiriöiden takia tekemään kohdunpoisto ja lääkäri kertoi leikkauksen jälkeen että toisesta munatorvesta oli ollut klipsi irti ja munatorvi auki ja että ne vuotohäiriöt olivat luultavasti olleet keskenmenoja...
kolme kertaa olen tullut raskaaksi niiden kanssa, menneet kaikki kesken viikolla 7-8. Muuten kaksi normaalia raskautta. Mulle ei vaan muu ehkäisy oikein sovi, niin pakko kitkutella tämän kanssa kunnes taas lisääntyy suunnitellusti.
Raskkauden huomasin vasta viikolla 12, kun kuukautiset oli pillereiden vaikutuksesta olleet muutenkin poissa niiden aloittamisesta asti.