Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Jos olet tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta, niin mikä ehkäisy oli käytössä?

Vierailija
20.08.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskkauden huomasin vasta viikolla 12, kun kuukautiset oli pillereiden vaikutuksesta olleet muutenkin poissa niiden aloittamisesta asti.

Vierailija
2/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä kumpikaan ees huomattu, että ois ollu rikki. No lisääntyipä perhe vielä vaikka toisin oli päätetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pillereiden kanssa olin todella tarkka, yhtään ei jäänyt ottamatta, kaikki otin samaan aikaan ja mahatautia tms. ei ollut. Nyt on sitten hormonikierukka, toivottavasti vihdoin toimisi.

Vierailija
4/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ekan kerran raskaaksi kierukan kanssa (tämä siis 70-luvulla) ja toisen kerran pillereiden aikana (en tiedä merkkiä). Meni sitten sterilisaatioon ja piti olla niin varmaa että, parin vuoden päästä jouduttiin vuotohäiriöiden takia tekemään kohdunpoisto ja lääkäri kertoi leikkauksen jälkeen että toisesta munatorvesta oli ollut klipsi irti ja munatorvi auki ja että ne vuotohäiriöt olivat luultavasti olleet keskenmenoja...

Vierailija
5/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa säkää..? ;)

Vierailija
6/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kertaa olen tullut raskaaksi niiden kanssa, menneet kaikki kesken viikolla 7-8. Muuten kaksi normaalia raskautta. Mulle ei vaan muu ehkäisy oikein sovi, niin pakko kitkutella tämän kanssa kunnes taas lisääntyy suunnitellusti.