Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei pidä minusta

Vierailija
02.06.2021 |

Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia? Minulla on ollut paljon kavereita, mutta en koskaan ole onnistunut pitämään kenestäkään pitkään kiinni. Pisimmät kaverisuhteet ovat kestäneet parikymmentä vuotta, mutta loppuneet sitten. Olen varmasti hyvin itsekäs ihminen ja kauhea kaveri, mutta silti tuntuu pahalta kavereiden hylkääminen ja se, etten kiinnosta ketään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
2/5 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että pidät itsestäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pidä itsestäni! Siinä varmaan onkin syy, miksi en tule ihmisten kanssa toimeen. Mietin koko ajan, miten tyhmä olen ja mitä tyhmältä vaikutan. Toisaalta itse tykkään ihmisistä, mutta en juuri yritä liehitellä ketään, vaan olen kasvanut niin, että kaikkien kukkien annetaan kukkia, eli olen oma itseni. Ilmeisesti olen vaan tosi hirveä ihminen. Jotkut kyllä kaveeraavat ensin, mutta sitten homma kuivuu kokoon, kun huomaavat millainen olen oikeasti.

:(

Eikö kenelläkään muulla ole samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ystävällinen ja otat toisen huomioon? Tuskin olet hirveä jos olet sellainen.

Vierailija
5/5 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävällinen ja otan toiset huomioon, mutta ystävyyssuhteita en aina ja sen myönnän. Minussa on vikani ja puutteena ja suurin niistä on varmaan se, etten aina ole tavoitettavissa, koska on aikoja jolloin en vain pysty olemaan yhteydessä ihmisiin. Sitä ei ystävät tajua. Olen siis tavallaan ihan normaalin oloinen, mutta oikeasti todella hajalla, ja kaverini näkevät oireeni vain huonona käytöksenä. Ymmärrän heitä enkä yritä selitellä mitään, mutta pahalta tuntuu silti.

Ap