Nyt kun kesähelteet tuli niin kertokaahan miten saatte pidettyä kainalot kauniina?
Hajuongelmasta pääsin eroon oikeilla tuotteilla mutta kainalot on tummat ja haluaisin eroon karvoista ja jatkuvasta sängestä? Mikä on salaisuus kauniisiin kainaloihin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epilointi auttaa siihen sänkeen ja samalla myös vähän väriin. Tekee myös kainaloista karvattomat pidemmälle ajalle, eli ei jatkuvasti tarvii sheivata. Mutta sille tummemmalle värille en ole vielä keksinyt ratkaisua. Se on kyllä ihan luonnollista. Kaikilla on tummat kainalot, ellei valkaise tai kuvakäsittele ihoaan.
Mulla toi epilointi sattui aika paljon ekalla kerralla. Sen jälkeen se ei oikeastaan satu. Vuoden mittaisen epilointitauon jälkeenkään ei sattunut.
Ei todellakaan ole. Olen nähnyt kainaloni äärettömän määrän kertoja, koska olen aina ajanut ne. Ovat aina olleet ihonväriset.
Jaa no kai mä oon aina luullut väärin. Kivat sulle! Pointtini oli, että tummat kainalot ovat hyvin yleiset ja ihan luonnolliset eikä niille mitään mahda.
Nypin pinseteillä. Käytän kasvokuorintaa säännöllisesti.
Absolut Torr apteekista, niin ei enää kainalot kostu, voi pitää hihallista paitaa ryhmäliikunnassa.
Mulla on kauniit vaaleat kainalot, eikä sänkikään juuri näy. Mutta olenkin blondi.
En ole koskaan nähnyt tummia kainaloita, enpä kyllä niitä mitenkään edes tuijota.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain voi olla tummat kainalot?
Hikoilu, karvat ja ihon muutokset?
Vierailija kirjoitti:
Voi helvata, miten naiset tekevät elämästään ongelmallista.
Tollaasella asenteella ei pitkälle pötkitä. Oon mies ja ajelen karvat, ku en diggaa niist.
Sheivaan ja se riittää. Ihan on neutraalin näköiset kainalot. Harvemmin sitä tulee kädet ylhäällä hengailtua että kainalot edes kunnolla näkyisi.
Sen minäkin haluaisin kuulla. Pitääkö repiä kokonaan vai riittääkö pelkkä sheivaus?
Voi helvata, miten naiset tekevät elämästään ongelmallista.