Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun kesähelteet tuli niin kertokaahan miten saatte pidettyä kainalot kauniina?

Vierailija
02.06.2021 |

Hajuongelmasta pääsin eroon oikeilla tuotteilla mutta kainalot on tummat ja haluaisin eroon karvoista ja jatkuvasta sängestä? Mikä on salaisuus kauniisiin kainaloihin?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kainalot. Häh? Joku on katsonut liikaa mainoksia.

Vierailija
22/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöintä , mitä vähään aikaan kuullut: lopettaa ryhmäliikunta , kun kainalot näkyy! On hihallisia urheilupaitoja.

Oltiinkohan samoilla tunneilla? Juuri tuollaisten ikävien kommenttien takia lopetin ryhmäliikuntatunnit, kun kainalot haisi, oli tummat (rumat) ja hiki virtasi pienestäkin.

Ei mulle kyllä ryhmäliikuntatunneilla kukaan ole koskaan alkanut hikoilusta tai kainaloiden ulkonäöstä huomauttelemaan! Eikö siellä ole tarkoituskin hikoilla? Vai haisiko sinun hikesi jotenkin poikkeuksellisen pökerryttävältä, että sen takia muut kommentoivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerointi.

Sokeroitko itse vai kosmetologilla?

Kosmetologilla. Ei oo ees kallista.

Vierailija
24/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan joka päivä suihkussa.

Auto suihkussa on hauskinta mitä on vähään aikaan kuullut. Elä kuitenkaan kaahaa ylinopeutta. :D :D :D Ap kannattaa sheivata ja käyttää apteekin tuotteita niitä omakin vaimo käyttää.

Toinen käyttää suomen kieltä suomalaisella keskustelupalstalla. Sinä päätät naureskella hänen viestilleen ja sitten annat ihan saman neuvon kuin sekin, jolle naureskelit, ainoastaan sillä erolla, että sinä käytit mieluummin englannista apinoitua termiä, kuin omaa äidinkieltäsi.

Vierailija
25/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun sheivasin, sitten pari vuotta epiloin säännöllisesti. Nykyään kasvaa enää vain muutama karva, jotka sheivaan muistaessani 1-2 kertaa kuukaudessa. Kenenkään muun karvat ei häiritse.

Mikä on paras epilaattori?

Vierailija
26/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöintä , mitä vähään aikaan kuullut: lopettaa ryhmäliikunta , kun kainalot näkyy! On hihallisia urheilupaitoja.

Oltiinkohan samoilla tunneilla? Juuri tuollaisten ikävien kommenttien takia lopetin ryhmäliikuntatunnit, kun kainalot haisi, oli tummat (rumat) ja hiki virtasi pienestäkin.

Ei mulle kyllä ryhmäliikuntatunneilla kukaan ole koskaan alkanut hikoilusta tai kainaloiden ulkonäöstä huomauttelemaan! Eikö siellä ole tarkoituskin hikoilla? Vai haisiko sinun hikesi jotenkin poikkeuksellisen pökerryttävältä, että sen takia muut kommentoivat?

Kiusaamisen ja ilkeiden kommenttien takia en jaksanut käydä siellä. Miksi kaikilla pitäisi olla hihat kun keskityin urheiluun.

Vierailija
27/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerointi.

Sokeroitko itse vai kosmetologilla?

Kosmetologilla. Ei oo ees kallista.

Kiitos vinkistä, pitää kokeilla.

Vierailija
28/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan joka päivä suihkussa.

Auto suihkussa on hauskinta mitä on vähään aikaan kuullut. Elä kuitenkaan kaahaa ylinopeutta. :D :D :D Ap kannattaa sheivata ja käyttää apteekin tuotteita niitä omakin vaimo käyttää.

Toinen käyttää suomen kieltä suomalaisella keskustelupalstalla. Sinä päätät naureskella hänen viestilleen ja sitten annat ihan saman neuvon kuin sekin, jolle naureskelit, ainoastaan sillä erolla, että sinä käytit mieluummin englannista apinoitua termiä, kuin omaa äidinkieltäsi.

Huoh. Kannattaako sunkin antaa aplle ohjeita eikä haukkua muita. Ehkä suihku olikin autossa :D :D :D ei meillä ainakaan vaimon kanssa ole suihkullista autoa.

Vierailija
29/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kainalot. Häh? Joku on katsonut liikaa mainoksia.

Kauniilla ja sileillä kainaloilla on mukavampi olla kuin tummilla ja karvaisilla.

Vierailija
30/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilointi auttaa siihen sänkeen ja samalla myös vähän väriin. Tekee myös kainaloista karvattomat pidemmälle ajalle, eli ei jatkuvasti tarvii sheivata. Mutta sille tummemmalle värille en ole vielä keksinyt ratkaisua. Se on kyllä ihan luonnollista. Kaikilla on tummat kainalot, ellei valkaise tai kuvakäsittele ihoaan.

Mulla toi epilointi sattui aika paljon ekalla kerralla. Sen jälkeen se ei oikeastaan satu. Vuoden mittaisen epilointitauon jälkeenkään ei sattunut.

Vierailija
31/50 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epilointi auttaa siihen sänkeen ja samalla myös vähän väriin. Tekee myös kainaloista karvattomat pidemmälle ajalle, eli ei jatkuvasti tarvii sheivata. Mutta sille tummemmalle värille en ole vielä keksinyt ratkaisua. Se on kyllä ihan luonnollista. Kaikilla on tummat kainalot, ellei valkaise tai kuvakäsittele ihoaan.

Mulla toi epilointi sattui aika paljon ekalla kerralla. Sen jälkeen se ei oikeastaan satu. Vuoden mittaisen epilointitauon jälkeenkään ei sattunut.

Kiitos paljon asiallisesta vinkistä, pitää kokeilla epilaattoria.

Vierailija
32/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain voi olla tummat kainalot?

Vierailija
33/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Olen nähnyt kainaloni äärettömän määrän kertoja, koska olen aina ajanut ne. Ovat aina olleet ihonväriset.

Vierailija
34/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän kainalot edes näy. Kunhan ajaa ne, etteivät karvat tursua.

Vierailija
35/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn se joka on ryhmäliikuntatunnilla kiinnittänyt huomiota jonkun toisen kainaloihin.

Itse ainakin keskityn silloin liikkumiseen.

Vierailija
36/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi mitähän ryhmäliikuntatunneilla ajatellaan minusta kun oon vanha, lihava ja hikoilen.. näytän pullervolta ja ähisen eikä varmaan kainalotkaan ole säännönmukaiset

Eivät oo sentään kerääntyneet ympärilleni osoittelemaan sormella, pilkkaamaan tai sylkemään päälle kuten ilmeisesti ap:n kainaloille on tehty

Vierailija
37/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetteko te kesällä kädet ylös nostettuna vai mikä on oikeasti se ongelma ? Jos ainoa ongelma on joku ryhmäliikuntatunti niin voi voi, eikös siellä kaikki hikoile enemmän tai vähemmän ? Muissa tapauksissa kukaan teidän kainaloitanne ei edes näe, ellette sitten tosiaan heiluta niitä käsiä pään päällä koko ajan.

Vierailija
38/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut nätit sydäntatuoinnit kainaloihin. Ne herättävät aina keskustelua kun tuuletan!

Vierailija
39/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi. Karva lähtee juurineen, eli kainalo ei näytä mielestäni tummalta käsittelyn jälkeen. Ei maksa paljoa, kaupungissa missä asun kaikaloiden sokerointi maksaa 10€-25€ riippuen hoitolasta, eli ei mielestäni ole kallis sijoitus kun ei tarvitse sheivata joka päivä… Itsellä kun karvat ovat tönkköjä ja kasvavat nopeasti takaisin sheivatessa.

Vierailija
40/50 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda sheivaus ja poista karvat epilaattorilla tai vaikkapa ihan vaan pinseteilä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän