Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies jättää tavaransa ympäriinsä levälleen ja kun juhlien lähestyessä siivoan ne, niin

Vierailija
02.06.2021 |

kiukkuisena tulee inttämään että missä mun paperit on tästä? Miksi ne sinne siirsit? Missä mun patterit on? Missä on mun kortti? Ja epäilee mun siivotessa kadottaneen hänen sellaisiakin tavaroita jotka on itse kadottanut (myöhemmin selviää ja löytyy omilta jäljiltään). Kun pyydän itse siivoamaan niin löytäisi, niin raivostuu että miksi ne pitää siirtää? Ei täällä tarvi näyttää miltään esittelyhuoneistolta yms.
Eiks ookin kurjaa? =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle oma huone, jossa pitää kaikki tavaransa, tai johon ne voi aina muualta viedä. Tai jos ei huonetta, niin oma lipasto tms. säilytyspaikka. Sinne joka ikinen hänen tavara, silloin kun ne sua häiritsee. Helppo hänen löytää.

Jos kerran on noin erilainen siisteyskäsitys.

Vierailija
2/3 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle oma huone, jossa pitää kaikki tavaransa, tai johon ne voi aina muualta viedä. Tai jos ei huonetta, niin oma lipasto tms. säilytyspaikka. Sinne joka ikinen hänen tavara, silloin kun ne sua häiritsee. Helppo hänen löytää.

Hän on jo tavaroineen vallannut liki kaikki kotimme kaapit. Jopa 1/4 keittiön kaapeista on hänen sekalaisen enimmäkseen teknisen romppeen valtaamia. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on jo tavaroineen vallannut liki kaikki kotimme kaapit. Jopa 1/4 keittiön kaapeista on hänen sekalaisen enimmäkseen teknisen romppeen valtaamia. 

ap

No sit on kaksi vaihtoehtoa. 1) Vedät rajat ja oot "karmee nalkuttava akka". 2) Nielet kiukun ja menet miehen yksinään asettamilla säännöillä.