Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näin 27-vuotiaana yhtäkkiä teinipojat ovat alkaneet katsella perään?

Vierailija
02.06.2021 |

Olenko kenties nuortunut ikääntymisen sijaan, vai mistä voi olla kyse?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit ;)

Vierailija
22/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla roikkuu vessapaperia lahkeesta tai housun kauluksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet menkannut niin että housunpersus punoittaa?

Vierailija
24/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen vesikari jäänyt auki. Tai liukunut alas.

Vierailija
25/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias on täyteen kehittynyt nainen, mutta kuitenkin vielä nuorekas. Ehkä siksi.

Vierailija
26/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista mitä luin. Mä oon huomannut saman jutun!! Olen nyt 30, alkoi joskus pari vuoden aikana.

Minulle alkoi tapahtua samaa 29-vuotiaana. Olen nyt vähän päälle kolmekymppinen ja edelleen jatkuu. Se katselu on vielä sellaista silmät innostuneena killittäen virnistelyä ja useimmat tekevät sitä yksin, eivät porukassa läpällä ym. Koskea en aio, ei tekisi edes mieli, koska vielä 18-19-vuotiaatkin näyttävät ja vaikuttavat hellyttäviltä pikkupojilta. Tekisi mieli aina aamuisin syöttää ravitsevaa kaurapuuroa ja iltaisin kapaloida pikkuiset pehmeiden peittojen suojiin :D

Vierailija
27/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sit niin väsyneen näkönen 28v. Ettei mua kato edes papparaiset. :D Ihanaa, että jotkut saa katseita.

Vierailija
28/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet? Kyllä sitä itsekkin tuli teininä vilkuiltua naisten periä eikä sillä ollut mitään väliä oliko nainen 20 vai 30. Kasvoja tai etualaa ei uskaltanut tuijottaa kuin nopean vilkaisun verran kauempaa mutta ohi mentäessä tuli aina vilkaistua takapuolta.

Jollet ole vielä tiennyt, niin kerrotaan sulle nyt. Teini-iässä hormoonit rupeaa hyrräämään ja silloin se vastakkainen sukupuoli rupeaa kiinnostamaan ihan eri tavalla kuin pelkästään juttu kaverina.

Vierailija
29/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkujen vesikari jäänyt auki. Tai liukunut alas.

Minulla on näin kaikissa farkuissa, enkä ole edes lihava. Mistä saisi farkut, joissa vetoketju pysyy ylhäällä?

Vierailija
30/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on tullut muotoja. Iso perse tai tissit.

Vierailija
31/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä luulet? Kyllä sitä itsekkin tuli teininä vilkuiltua naisten periä eikä sillä ollut mitään väliä oliko nainen 20 vai 30. Kasvoja tai etualaa ei uskaltanut tuijottaa kuin nopean vilkaisun verran kauempaa mutta ohi mentäessä tuli aina vilkaistua takapuolta.

Jollet ole vielä tiennyt, niin kerrotaan sulle nyt. Teini-iässä hormoonit rupeaa hyrräämään ja silloin se vastakkainen sukupuoli rupeaa kiinnostamaan ihan eri tavalla kuin pelkästään juttu kaverina.

Olen nainen ja kyllä mäkin katson jos jollain on hyvä perse tai rinnat. En malta olla vilkaisematta.

Vierailija
32/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä miehet ovat kiinnostuneita kymmenen vuotta vanhemmista naisista. Kun olet nelikymppinen, huomaat yhtäkkiä kuinka kolmekymppiset asiakkaat, sidosryhmäläiset ja työkaverit haluaisi pussailla sun kanssa koko ajan. Työmatkoilla on turha yrittääkään käydä illalla missään kun koko ajan saa olla hätistelemässä nuoria innokkaita saattajia loitommalle ;)

Vierailija
33/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut käyttää vaatteita joista näkee selvästi kamelinvarpaan ja muut sukupuolitunnusmerkit?

Vierailija
34/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on tullut. 🙄

Vierailija
35/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti mitä teinipojat näkee meikittömässä tädissä?

Upean puumanaisen joka opettaa sexin salat.

Vierailija
36/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan todella seksikäs pakkaus. 

Vierailija
37/37 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 24-vuotiaana miehenä musta on alkanu kiinnostua parikynmppiset tytöt enemmän ku aiemmin (20-25), mut en pistä pahakseni ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan