Linnanmäki ottaa käyttöön SUKUPUOLINEUTRAALIT TITTELIT
Tasa-arvo edistyy. Työssä ei tarvitse olla mies eikä myöskään nimikkeessä.
Kommentit (28)
Enpä ole Lintsillä käynyt kuin lapsena viimeksi, ehkä voisi taas käydä:)
En ole mikään tasa-arvoöyhöttäjä, mutta en näe tossa mitään pahaa.
Onkohan siellä kyökkipuolella vielä jotain "emäntiä"?
Tällä tavalla lintsi kunnioittaa Halla-Ahoa. Kiitos, teitte jotain hyvää.
On olemassa vain yksi mestari ja hän on Halla-Aho.
Vihervasemmiston transujen on turha selitellä mitään.
Kas kun ei sukupuolineutraaleja vessoja. No se olisikin rimanalitus.
Milloin Helsingin kaupunki saa aikaa ne lupaamansa neutraalit nimikkeet?
JOS JOKU SANOO MINUA MIEHEKSI TAI HERRAKSI HÄNEN ON PYYDETTÄVÄ MINULTA ANTEEKSI SILMIIN KATSOEN!!!😫😤
kunhan asiakaspalvelijat muitavat etteivät neidittele jne
Vierailija kirjoitti:
Me osataan täällä pk-seudulla käydä siististi ja normaalisti sukupuolineutraaleissa vessoissa.
Linnanmäelle niitä ei varmaan tule, kun Rahtari-Rane Kouvolasta tulee perheineen visiitille ja kuvittelee, että vessa on samanlainen sikailupaikka kuin oma sielunelämä. Se siinä olisi rimanalitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me osataan täällä pk-seudulla käydä siististi ja normaalisti sukupuolineutraaleissa vessoissa.
Linnanmäelle niitä ei varmaan tule, kun Rahtari-Rane Kouvolasta tulee perheineen visiitille ja kuvittelee, että vessa on samanlainen sikailupaikka kuin oma sielunelämä. Se siinä olisi rimanalitus.
Joo terveisin Ahmud
Ei siinä mitään ongelmaa ole miten sukupuolta esittävät....mutta miten surkeat palkat! Järjettömän huonot. Jhl:n alimmat.
Ottaen huomioon tarkoituksen. Siis lapsien parhaaksi.
Paskat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlailla kun ajelette Töölönlahdenrannalla ja läpsitte naisia pehvaan. Ja pesette vaatteita Oodin vessassa. Yritätte hukuttaa toisia laiturin alle. Hakkaatte 30 joukolla viattomia.
Kuinka monia ne vanhat tittelit oikeasti ovat häirinneet? Veikkaan että suurin osa tuskin edes ajattelee koko asiaa. Itse olen rakennusalalla työskentelevä nainen enkä pahastu, jos minua rakennusmieheksi sanotaan. Se viittaa vain tekemääni työhön eikä siihen, että olisin jotenkin miesmäinen.
"Hei tyttö".
"Sori en oo tyttö, oon sähkömies".
Miettikää nyt tossa sitten mikä minä, luonnostaan naiseksi syntynyt nainen olen.
Monet lapset varmaan oppivat käyttämään luontevasti sukupuolineutraaleja nimikkeitä. Ovathan myös opettajattaret ja sairaanhoitajattaret jne. jääneet pois käytöstä.
Erittäin hyvä. Olemmekin boikotoineet tätä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monia ne vanhat tittelit oikeasti ovat häirinneet? Veikkaan että suurin osa tuskin edes ajattelee koko asiaa. Itse olen rakennusalalla työskentelevä nainen enkä pahastu, jos minua rakennusmieheksi sanotaan. Se viittaa vain tekemääni työhön eikä siihen, että olisin jotenkin miesmäinen.
NImikkeitä on neutraalistettu jo aika pitkään, toiminta leviää erilaisiin paikkoihin Helsingin kaupungista Lintsiin, ja monilla normityöpaikoilla tehdään muutoksia. Tämä kertoo siitä, että sukupuolitettuja nimikkeitä ei enää hyväksytä kuten ennen, ne häiritsevät hyvinkin, ja muutoksiin ollaan valmiita. Mies-nimikkeet tulkitaan miehiin viittaaviksi, ja ongelmahan on juuri siinä, että mies-nimikkeitä käytetään kaikista ihmisistä, mutta nainen-nimikkeitä ei. Miksi miessukupuoli esitetään yleisihmisenä, mutta nainen ei, mietipä sitä, olitpa trolli tai et.
Iloinen kesäuutinen!