Linnanmäki ottaa käyttöön SUKUPUOLINEUTRAALIT TITTELIT
Tasa-arvo edistyy. Työssä ei tarvitse olla mies eikä myöskään nimikkeessä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mies on mies ja nainen on nainen. Ja kaikki muu on mielisairautta, myös paskareikäänpuksutteluhomoilu.
Kokeile kerran niin huomaat, ettei se ollutkaan niin vaarallista.
Entä jos miehet käyttäisivät joka päivä nainen-nimikkeitä ja olisivat ihan että ei minua häiritse ollenkaan olla esinainen ja virkanainen ja sähkönainen ja eduskunnan puhenainen, mitäs vikaa niissä on, vaan jotkut tasa-arvohörhöt kuvittelevat.
Hyvä. En näe tässä mitään ongelmaa. Tuskin miehetkään haluaisivat olla jarrunaisia tai mitään, jossa on sana nainen. Joten miksi naisten täytyisi käyttää itsestään sanaa, jossa on mies?
Tässä ei kuitenkaan kenenkään oikeuksia poljeta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on mies ja nainen on nainen. Ja kaikki muu on mielisairautta, myös paskareikäänpuksutteluhomoilu.
Ja miten tämä liittyi aiheeseen? Jos mies on mies ja nainen nainen, niin miksi naisen pitäisi olla jarrumies? Vaikka ei sillä etten muuten pitäisi mielipidettäsi typeränä.
Luulenpa että aika moni edelleen sanoo heitä vanhasta tottumuksesta jarrumiehiksi. Onhan se lyhyempikin nimitys kuin jarrumestari. Monesti nämä sukupuolineutraalit nimet ovat pidempiä ja vaikeampia muistaa.
Vierailija kirjoitti:
"Hei tyttö".
"Sori en oo tyttö, oon sähkömies".Miettikää nyt tossa sitten mikä minä, luonnostaan naiseksi syntynyt nainen olen.
Sä olet sähköasentaja
Jarrumestarihan on paljon hienompi titteli kuin jarrumies.
Esihenkilöä en ymmärrä, mutta se lienee käytössä jo muuallakin kuin vaan lintsillä.
Kerrotko vielä miksi sinä olisit se mittatikku minkä mukaan kaikkien pitää elää? Miksi kenenkään pitäisi piitata sinun näkemyksestäsi?