Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies haluaisi, että kasvattaisin suuremmat rinnat

Vierailija
02.06.2021 |

Olen mielestäni melko rintava nuorehko keski-ikäinen nainen. Tapailemani mies on katsellut paljon hentai -tyyppistä materiaalia ja sellaista, jossa naisilla on huomattavan suuret rinnat. Hän haluasi, että minunkin rintani kasvaisivat vielä suuremmiksi ja ilmeisesti leikillään pohti, että mitäköhän rehua minulle pitäisi syöttää, että näin kävisi. Lisäksi toivoi, että voisin tuottaa aina maitoa halutessani suurista rinnoistani.

Niin kyselisin vinkkejä, millä ruokavaliolla voisin kasvattaa rintani vielä suuremmiksi miellyttääkseni muuten mukavaa tapailemaani miestä? Olen pyrkinyt toteuttamaan hänen toiveitaan välillä esim. marjametsällä keräten marjoja ja sieniä rinnat paljaana ja hiljaisella uimarannalla, kun ketään ei näkynyt olin pikkuruisissa bikineissä, jotka hädin tuskin peittivät muodokkaat rintani tapailemani miehen kuvatessa tilannetta kauempana. Mutta jos olisi vinkkejä, millä luonnonmukaisilla menetelmillä rinnat saisi vielä suuremmiksi, niin otan mielelläni vastaan, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on se ihmeellinen käsitys, että on omasta halusta kiinni minkä kokoiset rinnat, sukuelin, aivot tai muut ovat.

Heti löytyi kaksi. Sinä ja tämä mies.

Vierailija
2/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus pois trolli, 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kysyit, millähän hänelle saisi suuremman k*llin?

P.S. 0/5.

Vierailija
4/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista. 3,5/5

Vierailija
5/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen limanuljaskan alkaa imeä rintojasi. Tuurilla niihin voi nousta maito. (joillakin onnistuu vaikkei ole synnyttänyt) Se kasvattaa kokoa kummasti ja maitoakin tulee, niitä on sitten vaan tyhjennettävä ahkerasti. Voit sitten vaikkapa leipoa vaikka piirakoita naapureille omien tisujesi maidosta ja tisusillasi keräämistäsi luonnonantimista.

Vierailija
6/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kasvattamallako meinasit, mitä syötät niille että kasvaa.

Vierailija
7/7 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kiihottavaa tekstiä ap:lla kyllä. Haluaisin itsekin olla suuririntainen nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi