IL: Marin ateriaedustaan: ”On kohtuullista, että pääministeri saa avun ja tuen arkeensa”
Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotteko vielä, miksei se mies voi hoitaa ostoksia ja kokata?????
Olisiko hänelläkin työ?
Ai niin työssäkäyvät ihmiset eivät ehdi hoitaa arkiaskareita.
No ei ehdi, jos on pitkiä päiviä ja esimerkiksi edustustilaisuuksia. Siihen vielä lisäksi pieni lapsi ja kaikki helvetin paparazzit ja nillittäjät, niin kyllä on tunnit vähissä.
Ai en ole nähnyt kyllä yhtään paparazikuvaa herra Räikkösestä. On se niin kiireinen ja arvokas herra. Aikooko muuten maksaa velkansa valtiokonttorille?
Hohhoijaa, missähän puhuin herra Räikkösen paparazzikuvista. Tuleeko mieleen, että vaimo on ihan koko ajan menossa jossain ja media tuuttaa uutisia jatkuvasti. Vaikka herra itse ei olekaan kuvissa, kyllä rouvan media-asiat vaikuttavat siellä kotonakin. Luuletko, että aviomies elää jossain omassa herttaisessa kuplassa, eikä hänen tarvitse esimerkiksi seurata uutisia ja vastailla jos jonkinlaisiin kysymyksiin. Jumankauta, jos porukka nyt itkee jo häävalmisteluistakin, niin juu ei tietenkään vaikuta puolisoonkaan millään tavalla. Eikä hänen varmaankaan ole tarvinnut tässäkään kertaakaan itse syynätä omaa veroilmoitustaan, ettei mistään vain sielläkin tule sanomista. Eikä tietenkään kukaan ole keksinyt hänelle laittaa mitään vihapostia, eihän meillä Suomessa sellaista.
Marin on tominut juuri kuten on järkevintä ja juuri kuten tehtvä ja virka odottaa hänen toimivan, siksi ateriaetu on olemassa ei mitään muuta varten. Ainoa jonka tulee hävetä on se joka ei tätä ymmärrä, vaan käyttää tätä keppihevosena jolla lyödä Marinia.
Vierailija kirjoitti:
Antakaas kun arvaan: joku vanha setämies (tai useamman setämiehen muodostama "komitea" tai "lautakunta") päätti, että pääministereille tarjotaan ateriaetu? Ja tuo päätös oli tehty kauan ennen kuin Sanna Marin nimitettiin pääministeriksi.
Huvittavaa nähdä, miten kansa raivoaa naispääministerille siitä, että miespoliitikot ovat tehneet paskoja päätöksiä 50 vuotta putkeen.
Kellään ei 50 vuoteen juolahtanut mieleen, että etua voisi noin härskisti käyttää. Eikä kukaan käyttänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänelläkin työ?
Nettitilauksen tekeminen vie viisi minuuttia ja tilauksen saa kotiin.
Mekin on kyetty siihen.
Terveisin kaksi yrittäjää
Sinulla on etu yrittäjänä kuvitteellinen sama ateriaetu kuin Marinilla mutta maksat mielummin itse ja teet vielä töitä sen eteen ja keskeytät tehtävän työsi myös sen takia vai? Onneksi tuolla viisaudella ei ole pääministerimme valjastettu.
Missään kohtaa muuten ei ole annettu pääministerille valtuuksia maksattaa mitä tahansa omia kulujaan verovaroista. Siitä tässä on kyse vaikka se teille demareille näyttää olevan täysin uusi käsite.
Tehkööt pääministeri lakimuutoksen jossa sanotaan että maksetaan pääministerin ruoat verovaroista ja perheen + vierailevien kavereiden etc. jos niin halutaan. Sillähän tää selkiäisi. Niin ja verottomana.
Anteeksi, mutta miksi sinä mielummin maksaisit palvelusta joka varattu sinulle ilmaiseksi. Keskeyttäisit tärkeän työsi jonka takia etu sinulle on myönnetty ja tekisit tarpeetonta työtä, jotta saisit maksaa asiasta, joka on sinulle jo hoidettu viran puolesta. Kysyn tätä nyt uudestaan kun et vastannut. Onnekesi meidän pääministerimme ei tarvitse paeta selkeitä kysymyksiä noin kuin sinä ja onneksi pääministerimme ei ole noin tyhmä että hoitaisi asiat tarpeettomasti itse kun viran puolesta ne on juuri siksi hoidettu, ettei niitä tarvitse miettiä.
Olisi kiva saada perusteluita tähän, näiltä kohkaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Marin on tominut juuri kuten on järkevintä ja juuri kuten tehtvä ja virka odottaa hänen toimivan, siksi ateriaetu on olemassa ei mitään muuta varten. Ainoa jonka tulee hävetä on se joka ei tätä ymmärrä, vaan käyttää tätä keppihevosena jolla lyödä Marinia.
Hänellä ei edes ole virkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaas kun arvaan: joku vanha setämies (tai useamman setämiehen muodostama "komitea" tai "lautakunta") päätti, että pääministereille tarjotaan ateriaetu? Ja tuo päätös oli tehty kauan ennen kuin Sanna Marin nimitettiin pääministeriksi.
Huvittavaa nähdä, miten kansa raivoaa naispääministerille siitä, että miespoliitikot ovat tehneet paskoja päätöksiä 50 vuotta putkeen.
Kellään ei 50 vuoteen juolahtanut mieleen, että etua voisi noin härskisti käyttää. Eikä kukaan käyttänytkään.
Ja jos vaikka Sipilällä olisi juolahtanut niin tosiaanko nämä puolustelijat meinaa, että Marin olisi ollut hiljaa?!
Tai he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänelläkin työ?
Miksei hän siis voi hankkia palkallaan perheelleen tarvittavia palveluita? Niin me muutkin työssäkäyvät tehdään.
No varmaakin siksi, että työnantaja on ne palvelut tarjonnut! :D Väitätkö, että sinä maksaisit tuollaiset palvelut itse, jos työnantaja kertoo, että kaikki maksetaan?
Kyllä mä siinä tilanteessa maksaisin, jos olisin julistanut kuinka ahneita pskoja veropakolaiset sun muut suhmuroitsijat on vaikka nämäkin on toimineet täysin lain puitteissa.
Ainakin siis, jos haluaisin jatkossakin olla vakavasti otettava poliitikko.
Edellisessä työpaikassani sain ruoan työnantajan puolesta. Ei tullut mieleenikään kieltäytyä valmiista noutopöydästä ollakseni jotenkin jalompi ihminen. Tai ryhtyä itse pilkkomaan siellä lounaslinjastolla lounastauollani salaattitarvikkeita. Mutta minähän olenkin tällainen ahne paska, kun kehtasin ottaa valmista ruokaa ja vielä työnantajan piikkiin.
Mitä tarkoitat veropakolaisilla, jotka ovat toimineet lain puitteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katainen on siis kommunisti kun käytti ateria etua. Kyllä tällä palstalla on mielenvikaista porukkaa ruotimassa asioita joita eivät ymmärrä, hahmota ja joka ei heille oiikeastaan mitenkään kuulu.
Kyllä tämä asia kuuluu veronmaksajille mitä suuremmissa määrin, mehän rouva pääministerin ja hänen perheensä ateriat maksamme. Ilmaista lounasta ei ole, joku sen aina maksaa. Tässä tapauksessa kansa.
Eli mielummin kuin hoitaa työnsa sinä näkisit hänet jossain muussa toimessa? Miksi? Miksi luulet että on olemassa tällainen virka kuin pääministeri?
En ihan ymmärtänyt kysymystäsi mutta siis näkisin pääministerinä mieluummin rehellisen ihmisen ja se ei ole Marin. Pääministerin tehtävä on hoitaa kansakunnan asioita rehellisesti ja avoimesti eikä suhmuroida veronmaksajien rahoilla.
No näin Marin on tehnyt käyttäessää samaa ateriaetua joka pääministerille on kuulunut 90 luvulta asti. Jois et ymmärrä keskustelua kirjoituksiani jne, niin miten voit kommnetoida ylipäätään aiheesta???? koeta lukea aiheesta ja muutenkin se lisää ymmärrystäsi. On toki kovin romanttisesta että naisten tulisi tehdä kotitehtäviä ja käydä kaupassa, mutta kyse on virasta jota hän hoitaa. Tuossa tehtävässä on tarkeämpää hoitaa työnsä hyvin ja yllätys yllätys(sinulle) siksi ateriaetu on pääministerin käytössä. Ei siksi että sinun kuuluisi sitä arvostella tai romantisoida pääministerin ajankäyttöä.
KUKAAN MUU EI OLE KÄYTTÄNYT TÄTÄ ETUA, KUN EIVÄT OLE ASUNEET ILMAISEKSI KESÄRANNASSA PYSYVÄSTI. AINOASTAAN MARIN.
LIPPONEN OSTI ITSE RUUAT, KATAINEN YM ASUI VAIN PARI KK. Miksi presidentti maksaa itse ruuat?? Onko pääministeri arvokkaampi? Sitten herää kysymys, että mihin koko prossaa tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. ENtä jos marin olisi presidentti eikö hänellä ole oikeutta samoihin etuihin kuin edellisillä presidenteillä. Aika härskiä porukkaa täällä valikoimassa että kun olet nuori demari nainen et saa samoja etuja kuin aiemmat presidentit ovat saaneet.
Torkeää tämä Marinin jahtaaminen ettei hänellä olisi vastaavia oikeuksia. Taitaa oppositiota pelottaa paljon kun lähdetään lynkkaamaan noin hävyttöminä.
Pääministeri hoitaa Suomen asioita jac päivät pitkiä. Kohtuullista että saa valmiina ruoan. En kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänelläkin työ?
Miksei hän siis voi hankkia palkallaan perheelleen tarvittavia palveluita? Niin me muutkin työssäkäyvät tehdään.
No varmaakin siksi, että työnantaja on ne palvelut tarjonnut! :D Väitätkö, että sinä maksaisit tuollaiset palvelut itse, jos työnantaja kertoo, että kaikki maksetaan?
Kyllä mä siinä tilanteessa maksaisin, jos olisin julistanut kuinka ahneita pskoja veropakolaiset sun muut suhmuroitsijat on vaikka nämäkin on toimineet täysin lain puitteissa.
Edellisessä työpaikassani sain ruoan työnantajan puolesta. Ei tullut mieleenikään kieltäytyä valmiista noutopöydästä ollakseni jotenkin jalompi ihminen. Tai ryhtyä itse pilkkomaan siellä lounaslinjastolla lounastauollani salaattitarvikkeita. Mutta minähän olenkin tällainen ahne paska, kun kehtasin ottaa valmista ruokaa ja vielä työnantajan piikkiin.
Raahasitko sinne buffettiin lapsesi, puolisosi, äitisi ja äitisi kaverin? Myös vapaapäivinäsi?
Hupsista on se hyvä, että on eduskunta, suora kansanvalta suomalaisille veisi meidät perikatoon.
Toinen huomio, setämiehet. Naista pääministerinä edelleen pyydetään olemaan ”nöyrä likka”. Ei tarvitse olla, jos sanoo rajansa niin ei ole ylimielinen ja narsisti vaan jämpti. Kuten mies vastaavalla käytöksellä olisi :D Sanna on hyvää vauhtia etenemässä Suomen seuraavaksi presidentiksi, siitä vaan!
Niin kuin muut suurituloiset pomot: palkatkoon apua ja maksakoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänelläkin työ?
Mekin on kyetty siihen.
Sinulla on etu yrittäjänä kuvitteellinen sama ateriaetu kuin Marinilla mutta maksat mielummin itse ja teet vielä töitä sen eteen ja keskeytät tehtävän työsi myös sen takia vai? Onneksi tuolla viisaudella ei ole pääministerimme valjastettu.
Missään kohtaa muuten ei ole annettu pääministerille valtuuksia maksattaa mitä tahansa omia kulujaan verovaroista. Siitä tässä on kyse vaikka se teille demareille näyttää olevan täysin uusi käsite.
Tehkööt pääministeri lakimuutoksen jossa sanotaan että maksetaan pääministerin ruoat verovaroista ja perheen + vierailevien kavereiden etc. jos niin halutaan. Sillähän tää selkiäisi. Niin ja verottomana.
Anteeksi, mutta miksi sinä mielummin maksaisit palvelusta joka varattu sinulle ilmaiseksi. Keskeyttäisit tärkeän työsi jonka takia etu sinulle on myönnetty ja tekisit tarpeetonta työtä, jotta saisit maksaa asiasta, joka on sinulle jo hoidettu viran puolesta. Kysyn tätä nyt uudestaan kun et vastannut. Onnekesi meidän pääministerimme ei tarvitse paeta selkeitä kysymyksiä noin kuin sinä ja onneksi pääministerimme ei ole noin tyhmä että hoitaisi asiat tarpeettomasti itse kun viran puolesta ne on juuri siksi hoidettu, ettei niitä tarvitse miettiä.
Tähän uupuu vastaukset vielä. Aika moraalitonta väittää että tekisi itse toisin tai että juuri MArinin olisi toimittava toisin kuin mitä tapana on ollut.
Yksi painaa niska limassa 16 tuntia päivässä töitä Suomen eteen ja sitten kehdataan kitistä yhdestä naurettavast ateriaedusta. Aivan luokaton näytelmä. Iltalehdeltä totaalinen pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä koska posti on onnistunut hukkaamaan vaaliläpykän. Ei kolahtanut postiluukusta ei. Oikestaan ihan ykslysti.
Ei sitä vaalikuponkia tarvita, henkilötodistus riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänelläkin työ?
Veitkö päivittäin lounaslinjastolta ilmaiset annokset myös kotiin perheellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänelläkin työ?
Mekin on kyetty siihen.
Moraali. Rehellisyys. Lainkuuliaisuus.
Ja miksi hän keskeyttäisi mitään kun voi vaan illalla ennen nukkumaan menoa käyttää viisi minuuttia ruuan tilaamiseen tai pyytää sitä Räikköstä tai mummeleita hoitamaan asian.
Ja pääministerille tekisi todella hyvää ihan työn kannalta laskeutua edwa tuon verran kansan pariin.
Nää puheet alkaa olla sellaisia ettei niitä edes todeksi usko.
Tämä on minulta nyt mennyt täysin ohitse. Heille on tullut ruokaa, mistä heitä nyt kovasti kritisoidaan, mutta sitä ruokaa ei ole kukaan kuitenkaan koskaan tilannut? Mitä se ruoan tilaaminen tässä nyt tarkoittaa ja miten se olisi nyt pienentänyt kuluja? Eikö tässä nimenomaan ollutkaan ongelmana se, että sitä ruokaa on tilattu? Nyt sitten itketäänkin, kun ei vaivauduttu tilaamaan?
Muutkin rikkaat ja kiireiset jotka työllistää tuhansia saakoon ruuat verottomasti
Jooo joooo
On se jännää kuinka nopeasti valta turmelee, saavutettua reviiriä ryhtyy puolustamaan ja nesteet alkaa nousta päähän.