Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinulle ainoa seksinmuoto se paneminen?

Vierailija
02.06.2021 |

Teetkö naisellesi muuta, jos ei nainen sillä saa kunnolla orgasmia. Palstalla saa oudon kuvan, onko se totta?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 vuotta nuollut säännöllesti vaimon pillua, joten saa muutakin kuin panemista. Minunkaan vaimo ei suostu suuseksin vastaanottamiseen ja orgasmiin ilman panemista. Niillä eväillä menty mitä vaimo halunnut. Itse en kaipaa mitään muuta kuin, että vaimo saa ja itse saan laittaa kalun vaimon pilluun.

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.

Unohdit kertoa kalun kokosi

Käytätkö liukkaria?

22/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan pelkästään pane vaan hivelen, puristelen, hyväilen, nuolen ja imen lähes poikkeuksetta. Sillon ainoastaan pelkästään panoa jos nainen niin haluaa. Mulle on tärkeää että myös nainen nauttii ja saa orkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni haluaa vain panemista. Hän saa panemalla parhaat orgasmit helpoiten. Joskus antaa sormettaa tai nuolla orgasmin, mutta vain minun mielikseni. 

Miehenä pidän sessioista joissa molemmat runkkaa käsillä toisilleen orgasmit. Vaimo ottaa välillä suihin loppuun asti ilman että haluaa että häneen kosketaan millään tavalla. Hän taas ei pidä että saisi vain suuseksiä eikä muuta.

M46

Vierailija
24/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita seksimuotoja ei ole kun paneminen ja mulkun imeminen.

Vierailija
25/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 vuotta nuollut säännöllesti vaimon pillua, joten saa muutakin kuin panemista. Minunkaan vaimo ei suostu suuseksin vastaanottamiseen ja orgasmiin ilman panemista. Niillä eväillä menty mitä vaimo halunnut. Itse en kaipaa mitään muuta kuin, että vaimo saa ja itse saan laittaa kalun vaimon pilluun.

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.

Unohdit kertoa kalun kokosi

Käytätkö liukkaria?

Miten kaluni koko liittyy tähän?  Liukkaria käytetty melkein alusta lähtien.

Vierailija
26/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.[/

Uskkoo jos voi. Ei nainen sano; en halua orgasmia jollet sitten nai.

Eimieskään sano; en laukea jollet lupaa sitten että saan nuiolla sinua.. absurdia.

Sinulle ei mene päähän, että toisille naisille seksi tarkoittaa naimista ja kalun saamista pilluun.  Eli suuseksillä saatu orgasmi ei riittä ja toimii vain esileikkinä ja varmistamiseksi, että naiminen tuntuu hyvältä. Yleensä aina vaimon pillu jää suuseksiorgasmin jälkeen pinkeäksi ja odottamaan kalua sisäänsä.  Pillun jännitys laukeaa vasta naimisen aikana. Kyse ei siten ole minun haluamisesta vaan vaimon. 

Kyllä mulle se sopii, senkun vaan! SULLE ei sovi se etteipä kaikki naiset silti siitä tykkää: uuseimmat, (asia tutkittu) eivät saa yhdynnässä, ja se sun on nyt vaan uskominen. Kalua haluan silti minäkin, naiminen on ihan kivaa, mutta mies tyydyttää minut aina muutoin. Sopii se sitten sulle tai ei..

hehe, ei taaskaan asia muutumiksikään, vaikka miehet alapeukuttaskuin! Onse kumma.

Vierailija
27/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minunkaan vaimo ei suostu suuseksin vastaanottamiseen ja orgasmiin ilman panemista."

Nyt on siis jopa vaimo, joka ei SUOSTU orgasmiin ilman panemsita!! Tämä on todellinen tilastoihme!

Kun useimmat eivät saa yhdynnällä, niin tämä ei suostu saamaan orgasmia...voi taivas.Nyt ollaan sfääreissä!

Vierailija
28/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Minunkaan vaimo ei suostu suuseksin vastaanottamiseen ja orgasmiin ilman panemista."

Nyt on siis jopa vaimo, joka ei SUOSTU orgasmiin ilman panemsita!! Tämä on todellinen tilastoihme!

Kun useimmat eivät saa yhdynnällä, niin tämä ei suostu saamaan orgasmia...voi taivas.Nyt ollaan sfääreissä!

Kun kerroin vaimolleni että hän on kaikkien miesten unelma nainen koska hänet on niin helppo tyydyttää vain panemalla, niin hän oli aika ihmeissään. Hän ei lue näitä palstoja yms joten ei ollut edes tietoinen ettei suurin osa naisista saa orgasmia yhtä helposti kuin hän.

Hän on saanut paljon orgasmeja ilman että klirorikselle on annettu mitään muuta huomiota kuin että se osuu miehen häpyluuhun.

Vierailija
29/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin vaimolleni että hän on kaikkien miesten unelma nainen koska hänet on niin helppo tyydyttää vain panemalla, niin hän oli aika ihmeissään. Hän ei lue näitä palstoja yms joten ei ollut edes tietoinen ettei suurin osa naisista saa orgasmia yhtä helposti kuin hän.

Hän on saanut paljon orgasmeja ilman että klirorikselle on annettu mitään muuta huomiota kuin että se osuu miehen häpyluuhun.

Tämäkö onsiis ihanne ja miehen tavoite`Ettei tarvitse koske siihen litorikseen? Voi tsiisus sentään!

Eli ei se naisen orgasmi ole miehen päämärä. ainoastaan se, että sen saa miehen kalulla, vain naimalla.

Apua ei ole todellista.

Vierailija
30/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole miehen itsekkyydellä juurikaan rajaa.

Vierailija
31/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi suostua. Saanut muutenkin tuhansia orgasmeja koko ikänsä ja saanut säännöllisesti aina kun halunnut.  Orgasmit eivät ole hänelle mitään harvinaista herkkua, vaan yleisempiä kuin lauantain sauna.  Hänelle oikea seksi on naimista kuten monelle muullekin naiselle.  Ehdotin kerran, että voisin nuolla ja sormettaa orgasmin muuten vain, muttei kelpaa, kun on yhtä tyhjän kanssa ilman naimista.  Ehdotin siksi, ettei juurikaan ole enää saanut orgasmia naidessa. Jos on saanut, niin toisen pienemmän suuseksiorgasmin jälkeen. Ekat 35v sai ja halusi lähes pelkästään naidessa.  Vaimo rakastaa kaluani, joten haluaa seksiä harrastettaessa koko paketin, orgasmit ja tuntea kaluni  sisässään. Nauttii monen muun naisen tavoin naimisesta, vaikkei enää orgasmeja naidessa juurikaan saa. Mutta voi tuokin vielä muuttua takaisin. Piruko sitä tietää. Mulla on kuitenkin kaikki eväät hänen tyydyttämiseksi.

Vierailija
32/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että kysymyksen asettelu on vähän huono. Vaimon mukaan nämä panemiset ja orgasmit menee, kuten varmaan monella muullakin parilla. 

Vierailija
33/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö onsiis ihanne ja miehen tavoite`Ettei tarvitse koske siihen litorikseen? Voi tsiisus sentään!

Eli ei se naisen orgasmi ole miehen päämärä. ainoastaan se, että sen saa miehen kalulla, vain naimalla.

Apua ei ole todellista.

Käsitit kirjoitukseni väärin. Sanoin että siksi unelmanainen koska jos luet tätä foorumia niin täällä naiset valittavat kuinka huonoja miehet ovat sängyssä yms. Miehet joutuvat niiden naisten takia stressaamaan että mitä kaikkea pitääkään tälläkertaa osata yms. 

Sellaisen naisen kanssa joka osaa ottaa orgasminsa ilman ongelmia on seksi paljon stressittömämpää, kuin sellaisen joka stressaa omia orgasmejaan. Toisaalta, minä olen mies jolle naisen tyydytys on ollut aina tärkeätä. Mielelläni hyväilen klitorista yms mutta vaimoni rakastaa panemista ja jos saa valita, niin juuri koskaan ei olisi "esileikkejä". Hän antaa nuolla ja sormettaa itseään, mutta lähinnä miellyttääkseen minua, ei siksi että itse sellaista kaipaisi.

Mutta kolikolla on toinenkin puoli: Pikapanot yms käyvät pidemmänpäälle tylsiksi. Vaimoni voisi elää pelkillä pikapanoilla koska voi saada orgasmin alle minuutissa. Ihan ok välillä, mutta miehenä kaipaan välillä seksiä vähän pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
34/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan masturbointi

Vierailija
35/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi suostua. Saanut muutenkin tuhansia orgasmeja koko ikänsä ja saanut säännöllisesti aina kun halunnut.  Orgasmit eivät ole hänelle mitään harvinaista herkkua, vaan yleisempiä kuin lauantain sauna.  Hänelle oikea seksi on naimista kuten monelle muullekin naiselle.  Ehdotin kerran, että voisin nuolla ja sormettaa orgasmin muuten vain, muttei kelpaa, kun on yhtä tyhjän kanssa ilman naimista.  Ehdotin siksi, ettei juurikaan ole enää saanut orgasmia naidessa. Jos on saanut, niin toisen pienemmän suuseksiorgasmin jälkeen. Ekat 35v sai ja halusi lähes pelkästään naidessa.  Vaimo rakastaa kaluani, joten haluaa seksiä harrastettaessa koko paketin, orgasmit ja tuntea kaluni  sisässään. Nauttii monen muun naisen tavoin naimisesta, vaikkei enää orgasmeja naidessa juurikaan saa. Mutta voi tuokin vielä muuttua takaisin. Piruko sitä tietää. Mulla on kuitenkin kaikki eväät hänen tyydyttämiseksi

Järkkyä, taas mies joka kertoo miten utopisia orgasmeja nainen saa naidessa ----mihen niin kokiessa! voi yöks sentään.

Vierailija
36/36 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänelle oikea seksi on naimista kuten monelle muullekin naiselle" Mitä helvataa tulet tänne tollasta potaskaa hölisemään.

Kas kun sama ett kertoisin, "niin joka toisellahan on se 25 cm kalu housuisa"  ja kun hyvin tiedät, ettei ole, ja senkin tiedät, että vain harva nainen sa pelkässä yhdynnässä. Mene jo piullistelemaan muualle.

Hauskaa jos vaimosi saa, ja sulla se anakonda housuissas. mutta uskoo ken tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme