Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinulle ainoa seksinmuoto se paneminen?

Vierailija
02.06.2021 |

Teetkö naisellesi muuta, jos ei nainen sillä saa kunnolla orgasmia. Palstalla saa oudon kuvan, onko se totta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa on tullut nuoltua tai sormetettua jos ei itseä paneta.

Vierailija
2/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siksikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain siksikö?

Aistin vihamielisyyttä miehiä kohtaan jotka antavat suuseksiä tai kädellä tyydytystä naiselleen silloin kun miestä ei itseään ns. paneta. 

Vierailija
4/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen seksikerta vaimon kanssa alkaa sormetuksella ja suuseksillä ja päättyy panemiseen. Jos panoa ei ole luvassa, ei vaimo halua ainakaan mitään isompaa (=orgasmiin asti) muutakaan hoitoa, pientä hiplailua saa tehdä, kunhan ei mene liian pitkälle.

Itselleni kelpaisi myös vaikkapa pelkän suuseksin ja muun hyvänäpidon antaminen ja vastaanottaminen, mutta se onnistuu vain niin, että minä vastaanotan käsihoidon. (Esim menkkojen aikaan, ja ei, hän ei halua silloin mitään, mutta haluaa hieroa minut.)

Myös yhteinen itsetyydyttelysessio olisi minulle oikein mieleistä seksiä, mutta sekin toimii vain yksipuolisesti niin että minä tyydyttelen ja hän ehkä sitä seurailee syrjäsilmällä. Hänelle itsetyydytys ei oikein ole se juttu.

Seksiviestittelyn lasken myös seksiksi ainakin silloin jos siinä samalla pääsee lämpenemään ja ehkä peräti orgasmiin asti, jos oikein panettaa kun on reissussa ja ei pääse toisen kylkeen. Arvasitte oikein - tämänkin voin hoitaa yksipuolisesti saaden ehkä hymiöitä vastaukseksi.

Ja tämä asia ei todellakaan ole minun tahdostani näin, mutta en halua toista pakottaakaan sellaiseen mitä ei halua. Eli: yhteinen seksi on aika lailla sitä panoa tavoittelevaa, oma seksi muutakin, mutta vähän yksisuuntaista. Näillä mennään.

Vierailija
5/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ja vaimollani on käytössä melko iso repertuaari erilaisia seksimuotoja erilaisia haluja ja mielialoja varten. Paneminen on ehdottomasti yksi seksimuoto esim. suu- ja käsiseksin antamisen ja saamisen ohella.

Vierailija
6/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain siksikö?

Aistin vihamielisyyttä miehiä kohtaan jotka antavat suuseksiä tai kädellä tyydytystä naiselleen silloin kun miestä ei itseään ns. paneta. 

Tätä en sori, ymmärtänyt.

Vierailija
7/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotta nuollut säännöllesti vaimon pillua, joten saa muutakin kuin panemista. Minunkaan vaimo ei suostu suuseksin vastaanottamiseen ja orgasmiin ilman panemista. Niillä eväillä menty mitä vaimo halunnut. Itse en kaipaa mitään muuta kuin, että vaimo saa ja itse saan laittaa kalun vaimon pilluun.

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.

Vierailija
8/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 vuotta nuollut säännöllesti vaimon pillua, joten saa muutakin kuin panemista. Minunkaan vaimo ei suostu suuseksin vastaanottamiseen ja orgasmiin ilman panemista. Niillä eväillä menty mitä vaimo halunnut. Itse en kaipaa mitään muuta kuin, että vaimo saa ja itse saan laittaa kalun vaimon pilluun.

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.[/

Uskkoo jos voi. Ei nainen sano; en halua orgasmia jollet sitten nai.

Eimieskään sano; en laukea jollet lupaa sitten että saan nuiolla sinua.. absurdia.

Vierailija
9/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.[/

Eimieskään sano; en laukea jollet lupaa sitten että saan nuiolla sinua.. absurdia.

Taas alat puhua kaikkien naisten puolesta, kun tässä ketjussa kysyttiin miehiltä että miten asia heidän kohdallaan on. Soisi nyt niitä vastauksia vastaanotettavan, kun kerran kysellään.

Vierailija
10/36 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei mene päähän, että toisille naisille seksi tarkoittaa naimista ja kalun saamista pilluun.  Eli suuseksillä saatu orgasmi ei riittä ja toimii vain esileikkinä ja varmistamiseksi, että naiminen tuntuu hyvältä. Yleensä aina vaimon pillu jää suuseksiorgasmin jälkeen pinkeäksi ja odottamaan kalua sisäänsä.  Pillun jännitys laukeaa vasta naimisen aikana. Kyse ei siten ole minun haluamisesta vaan vaimon. 

Vierailija
11/36 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä haluan nuolla vaimon pillua ja pian  vaimo  vaatii että alan panna...

Kuka pitää mistäkin.

Vierailija
12/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi varsin hyvin seksi ilman yhdyntääkin, meillä puoliso on se joka aina haluaa kullia sisäänsä. Huolehdin kyllä aina hänelle orgasmin sormilla ja kädellä, suuseksiä hän ei oikein halua eikä lelutkaan tunnu hänestä hyviltä, hän kun haluaa mieluummin ihokosketusta. Joka kerta hän ei kuitenkaan malta antaa orgasmin edes tulla. Ja jos käy niin että tulen jo ennen yhdyntää enkä pysty yhdyntään, seksi jää hänelle vajaaksi. Sillä ei ole lopulta isoa merkitystä, saako hän orgasmia vaiko ei mutta kullia pitää saada joko pilluun tai pyllyyn. Edes fistaus ei korvaa kullia, vaikka siitä iso ja märkä orgasmi tulisikin.

Vierailija
13/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen seksikerta vaimon kanssa alkaa sormetuksella ja suuseksillä ja päättyy panemiseen. Jos panoa ei ole luvassa, ei vaimo halua ainakaan mitään isompaa (=orgasmiin asti) muutakaan hoitoa, pientä hiplailua saa tehdä, kunhan ei mene liian pitkälle.

Itselleni kelpaisi myös vaikkapa pelkän suuseksin ja muun hyvänäpidon antaminen ja vastaanottaminen, mutta se onnistuu vain niin, että minä vastaanotan käsihoidon. (Esim menkkojen aikaan, ja ei, hän ei halua silloin mitään, mutta haluaa hieroa minut.)

Myös yhteinen itsetyydyttelysessio olisi minulle oikein mieleistä seksiä, mutta sekin toimii vain yksipuolisesti niin että minä tyydyttelen ja hän ehkä sitä seurailee syrjäsilmällä. Hänelle itsetyydytys ei oikein ole se juttu.

Seksiviestittelyn lasken myös seksiksi ainakin silloin jos siinä samalla pääsee lämpenemään ja ehkä peräti orgasmiin asti, jos oikein panettaa kun on reissussa ja ei pääse toisen kylkeen. Arvasitte oikein - tämänkin voin hoitaa yksipuolisesti saaden ehkä hymiöitä vastaukseksi.

Ja tämä asia ei todellakaan ole minun tahdostani näin, mutta en halua toista pakottaakaan sellaiseen mitä ei halua. Eli: yhteinen seksi on aika lailla sitä panoa tavoittelevaa, oma seksi muutakin, mutta vähän yksisuuntaista. Näillä mennään.

Mistä sä tiedät miten vaimo harrastaa seksiä itsekseen? Entäs sun reissujen aikana?

Ette ilmeisesti KOMMUNIKOI JA PUHU seksistä tai juuri muutenkaan?

Vierailija
14/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät miten vaimo harrastaa seksiä itsekseen? Entäs sun reissujen aikana?

Ette ilmeisesti KOMMUNIKOI JA PUHU seksistä tai juuri muutenkaan?

Miten nyt voi olla noin mukatietäväinen ja silti niin kujalla? Juuri ja täsmälleen sen takia, että KOMMUNIKOIMME ja PUHUMME seksistä, tiedän miten vaimo harrastaa tai ei harrasta yksin. Usko nyt vaan, että kyllä minä vaimoni 25 vuoden jälkeen tunnen paremmin kuin sinä.

Vierailija
15/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä minä haluan nuolla vaimon pillua ja pian  vaimo  vaatii että alan panna...

Kuka pitää mistäkin.

Kyllä meilläkin vaimo on se yhdyntäkeskeisempi.

Vierailija
16/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyntä on todellakin vain yksi - mutta tykkään myös tyydyttää vaimo sormin, suuseksi ihanaa ja myös tekopenis/kieli kombo usein käytössä, ihan vain siksi että vaimo uskottelee minulle että näin tulee paras orgami. Väittää että se tunne että on jotain sisällä yhdistettynä kielihoitoon tuntuu orgastisen hyvälle. Tiedä sitten  näistä

Vierailija
17/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdyntä on todellakin vain yksi - mutta tykkään myös tyydyttää vaimo sormin, suuseksi ihanaa ja myös tekopenis/kieli kombo usein käytössä, ihan vain siksi että vaimo uskottelee minulle että näin tulee paras orgami. Väittää että se tunne että on jotain sisällä yhdistettynä kielihoitoon tuntuu orgastisen hyvälle. Tiedä sitten  näistä

Samaa mieltä! Ihanaa kun on kalu sisällä ja mies samalla sormettaa! Ihan pelkällä yhdynnällä en tule kyllä, käy esilämmityksestä kyllä. Myös suuseksi noin on taivaasta!

Vierailija
18/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei mene päähän, että toisille naisille seksi tarkoittaa naimista ja kalun saamista pilluun.  Eli suuseksillä saatu orgasmi ei riittä ja toimii vain esileikkinä ja varmistamiseksi, että naiminen tuntuu hyvältä. Yleensä aina vaimon pillu jää suuseksiorgasmin jälkeen pinkeäksi ja odottamaan kalua sisäänsä.  Pillun jännitys laukeaa vasta naimisen aikana. Kyse ei siten ole minun haluamisesta vaan vaimon. 

Kyllä mulle se sopii, senkun vaan! SULLE ei sovi se etteipä kaikki naiset silti siitä tykkää: uuseimmat, (asia tutkittu) eivät saa yhdynnässä, ja se sun on nyt vaan uskominen. Kalua haluan silti minäkin, naiminen on ihan kivaa, mutta mies tyydyttää minut aina muutoin. Sopii se sitten sulle tai ei..

Vierailija
19/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs papparainen vaihteeksi vauhdissa

Vierailija
20/36 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo nuorena ajattelin silleen, että antamalla vaimolle kunnon orgasmin varmistan samalla jo seuraavankin kerran saannin. Yritin tehdä vaimosta orgasmiriippuvaisen ja voisin kuvitella onnistuneeni. Syystä, että hän on halunnut orgasminsa ainakin kerran viikossa koko ikänsä. Ei huono.

Unohdit kertoa kalun kokosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme