Kyllä mies tietää mistä miehet tykkää! Ostin mieheni valitseman t-paidan
Joka ei todellakaan ole mikään tissipaita vaan ihan normi t-paita, mutta miestäni miellyttävällä printillä. Aina kun minulla on ollut tuo paita ulkona, miehet ovat katselleet enemmän kuin silloin kun minulla on ollut jokin muu paita.
Jos siis haluaa miesten tykkäävän, niin näköjään kannattaa luottaa miehen makuun 🤩
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi aloitus on saanut pelkkiä alapeukkuja. Onko miesten miellyttäminen niin ehdoton ei tällä palstalla?
No onhan se aika säälittävää miellyttää muita miehiä oman miehensä kustannuksella. Siinä kohtaa, kun on pariutunut ei pitäis olla enää väliä kuin sillä omalla puolisolla eikä random miesten kiihottamisella.
Eiköhän se puoliso ihan itse valitse olla kiihottumatta ja muut miehet kiihottuu ihan omasta tahdostaan. Luulisi kuitenkin sen puolison kiihottuvan helpommin kun tuntee puolisonsa, mutta näinhän ei oikeastaan juuri ikinä ole. Se on vieraat miehet kun on sankoin joukoin palvomassa ja puolison mielestä olet ihan roskaa.
Kuka helv--- käyttää printti paitoja? :`D Ethän sä sitä huomiota saa, vaan se printti paidassasi.
Noh ei suoraan sanottuna yllätä nämä negatiiviset kommentit :D Itsekin tykkään paidasta, mutta mies sen minulle löysi. :)
Miksi muuten ei saa iloita, jos muut huomaavat positiivisesti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka helv--- käyttää printti paitoja? :`D Ethän sä sitä huomiota saa, vaan se printti paidassasi.
Minä käytän, näyttää hyvältä päälläni kun olen muutenkin leikkisä luonne. Tämä mieheni löytämä paita on sellainen rock-tyylinen ja sen väritys sopii tosi hyvin itselleni! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Katson minäkin pidempään ja tarkemmin jos jollain on printtipaita. Että mikä kuva/teksti siinä on. Olen nainen.
Ai että ihan sama vaikka olisin 100kg kananp3rsetukkainen matami, niin kolmen miehen kaveriporukka kääntäisi päätään minua kohti useamman minuutin ajan kun odotamme junaa? Juu ehkä nyt ei. Olen nätti blondi ja itsekin tyytyväinen ulkonäkööni.
Ap
Voi ei mitä kommentteja tällainen avaus täällä saa 😃
Kommenteista päätellen mammat osaa olla iloisia muiden puolesta.
Katson minäkin pidempään ja tarkemmin jos jollain on printtipaita. Että mikä kuva/teksti siinä on. Olen nainen.