Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotkan toimitukset eivät ole sovitun mukaisia

Entinen Sotkan asiakas
02.06.2021 |

Ostin Sotkan Finnoon liikkeestä sohvan, maton jenkkisängyn vuodevaatteet ja sängynpäädyn. Sovittiin toimitus kotiin (75 €) ja minulle ilmoitettaisiin milloin tulevat. Koska kyseessä oli tyhjä asunto sovimme että sänky kasataan kun se toimitetaan, minulle loppujen kasaus. Tämä siksi että voisin yöpyä uudessa asunnossa. Minulle ilmoitettiin päivä jolloin HAKONEN kuljetusliike tuo tuotteet. Hyvin toivat klo 20.30 toiseen kerrokseen, mutta unohtiva sovitun kasauksen, tämän seurauksena ajoin yöksi pääkaupunkiseudulle. Reklamoin myyjäliikettä ja vastaukseksi sain että muistavat asiasta sovitun ja että saan 10% alennuksen seuraavasta ostoksesta. IHAN oikeasti hyvitys on alennus kun osatat lisää!!!!!!!
No vahingosta viisastuneen tilasin seuraavan tuotteeni SOTKAN verkkokaupasta ja taas, että toimitus kotiin. Muutaman päivän kulututa minulle soitettiin Paikallisesta liikkeestä että sohva on tullut. Kerroin tilanneeni sen kotiin toimitettuna se maksoi 75 €. Liikeestä kerrottiin, että he tuovat sen, mutta minun tulee olla kantajana perillä. MITÄ V*****A siis maksettu kotiin toimitus joka on tilattu Helsingistä ja nyt olen siis kantamassa itse kipeäselkäisenä tuotetta varastomiehen kanssa kotiini. Reklamoi taas asiasta (6666057326). Sotkan sivuilla ei missään lue että joissakin tapauksissa sinun tulee itse osallistua ostamasi tuotteen kantamiseen. Ja reklamaation tulos? Pahoittelemme, mutta pieni liike ei voi toimitta kuten isommat liikeet. Tämä olisi ollut syytä mainita. Olisin voinut asioida ns. isossa liikeessä. Oletin että SOTKAN verkkokauppa on sellainen. Kummassakaan tapauksessa myyjäliike ei kantanut vastuuta asiasta.
Ihan vaan verrokki esimerkki. IKEA koko keittiö kotiintoimitettuna kaikkine koneineen laitteineen toimitettin kädellä osoittamaani paikkaan 75 €.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi