kohtalotovereita?
Onko kellään muulla niin lihavaa ja huonokuntoista miestä, että seksi ei onnistu? Mies ei jaksa painaa orgasmiin asti. Ainoa asento, mikä joskus toimii on että minä olen päällä. Hengästyessä erektio katoaa ja hommasta katoaa nautinto. Vihainen itselleen aina, kun ei onnistu, mutta kuitenkaan ei suostu tekemään asialle mitään. Mitä voin tehdä? Lapsiakin olis tarkoitus saada aikaan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla niin lihavaa ja huonokuntoista miestä, että seksi ei onnistu? Mies ei jaksa painaa orgasmiin asti. Ainoa asento, mikä joskus toimii on että minä olen päällä. Hengästyessä erektio katoaa ja hommasta katoaa nautinto. Vihainen itselleen aina, kun ei onnistu, mutta kuitenkaan ei suostu tekemään asialle mitään. Mitä voin tehdä? Lapsiakin olis tarkoitus saada aikaan.
Ei jaksa painaa orgasmiin asti? Minkäikäinen miehesi on?
Joko liki 100 vuotias, tai sitten kyllä täytyy olla todella huono kunto. En oikein jaksa uskoa, että libidon kestävyyteen tuo lihavuus olisi syynä, ellei sitten kyseessä ole ihan älytön sika.
Itse olen 178 cm pitkä ja painoin joskus reilusti yli 100 kg, mutta lasti lensi vaikka monta kertaa päivässä.
onhan sulla noita omia nikkejä. Keskustele vaan itsesi kanssa.
Tildakin nousi munien päältä ,ei jäänyt isäntä hautomaan vaan jätti mamman pesähommiin
jos olis mun mies, ni alkais just laihdutuskuuri...joskaan en tuommoista porsasta olis alunperinään ottanut...jos ei suostuis, niin pistäisin ulkoruokintaan....
t. vaimo (mies 180 cm 74 kg)