Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5,8km hölkkää kesti 47 minuuttia, 96kg/168cm, 40-vuotias, nainen. Mitä ajattelet tästä?

Vierailija
02.06.2021 |

Oliko hyvä vai huono tulos?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun spekseilläsi hieno suoritus! Juoksu on hieno laji kuntoiluun ja samalla elämyksellistä luontoliikuntaa (jos siis maastossa juokset). Lisää vain treeniä, niin painokin tuosta tippuu ja vauhti kasvaa. Muista kuitenkin myös lepopäivät ja monipuolisuus, jotta vältyt vammoilta.

Vierailija
22/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että liikut. Good for you!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastokengät ovat vähän raskaat juoksuun, askel kevenee kun on oikeat juoksukengät. Jatka juoksemista, tee välillä nopeampia pyrahdyksiä, kehittää paremmin kuin aina sama tasainen vauhti.

Vierailija
24/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä! Kohta askel kevenee 😊

Vierailija
25/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitäisi ajatella jotain?

Vierailija
26/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh sun isot tissit pomppivat maukkaasti joka askeleella hieroen nännejäsi rintaliiveja vastaan! Uuaah haluaisin nussia sua suuhun, tissien väliin ja lopuksi takaapäin kunnes vahvan orgasmin saavutettuani pumppaisin ison lastin sisääsi samalla kourien isoja tissejäsi! Mmmmm! Nam nam! T panojorma 31v

True love!

Vierailija
27/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että 47 km / 5,8 minuuttia, 96 cm / 168 kg olisi ollut paljon kovempi suoritus, mutta hyvä näinkin.

Vierailija
28/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cooperin testissä 1300 metrin vauhti.

Vierailija
29/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla painolla kannattaisi harrastaa jotain muuta kuin juoksua (uinti, pyöräily, maastossa reippaasti kävely jne.), kunnes painoa on vähemmän. Rikot vaan paikkasi juoksemalla ja sitten makaat taas sohvalla.

Vierailija
30/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hyvä, mutta että kannattaa liikkua niin, että jaksaa pitää yllä sitä pysyvästi, ei kertarysäystä.

Vierailija
31/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suoritus! Tosin, jos vasta aloitat juoksuharrastusta, niin älä juokse liikaa, vaikka jaksaisitkin. Ei välttämättä paikat kestä, ja sitten tulee harmillinen tauko treeneihin, kun esim. polvet tai lonkat vihottelevat (tulee nuoremmillekin). Kävelyä väliin ja pidä pelkkiä kävelypäiviäkin. Ja tosiaan sykkeet riittävän matalalla peruslenkeillä. Pyrähdykset kehittää myös. Muista palautuminen :) 

Vierailija
32/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa tahtoa ja päättäväisyyttä vieritä ruokavalioon vielä

Vierailija
33/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vouhotatte nivelistä ym "rikotaan paikkoja". Erittäin yksilöllistä. Olen 5-kymppinem ylipainoinen liikkuva juokseva punkero enkä tunnista mitään nivelvaivaa tai kramppia koskaan yhtään missään. On kovin yksilöllistä tuleeko kipuja. Äitini on kohta 75 ja sama juttu hänellä, notkea ja liikkuva koko ikänsä.

Vierailija
34/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ajattele. Kävelen yli 6km tunnissa ja olen 43v nainen.

Vierailija
35/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Tuolla tasolla voit jatkaa vaikka kuinka pitkään ja hyvinvointi vaan lisääntyy. Vauhti nousee itsestään vaikka ei välttämättä tarvitse. Huomaat vähän ajan päästä että tuo sama matka ei vaadi enää ponnisteluja

Vierailija
36/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole nivelet kovilla?

Hiekka tie ja maastokengät. Yritän mennä varovasti

Hiekkatie ja maastokengät? Kyllä pitäisi hiekkatiellä juosta juoksukengillä.

Vierailija
37/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vedetty!

Ollaan samoissa mitoissa ja kävelen tunnissa n. 5km, riippuen nukkuuko vauva vai onko hereillä jolloin pitää milloin säätää verhoa niin ettei aurinko paista silmiin tai nostaa tuttia suuhun ym.

Mulla ois kanssa tavoitteena pudottaa painoa, juoksun sijaan aloitin pyöräilyn sekä vaunuilun lomassa kuntoportailla käymisen.

Jengi täällä tuomitsee sitä kun on lihava sekä sitä että lihavana liikkuu.

Eiks se nyt vaan ole hyvä että yrittää tilannetta korjata. Ilman motivaatiota aloitus on vaikeaa, mutta kun vauhtiin pääsee niin ollaan jo edistytty paljon. Itse ainakin olen läski koska olen perso makealle ja mestari keksimään tekosyitä miksi toimin miten toimin. Tärkeintä nyt olisi se että motivaatio pysyisi ja saisi liikunnan rutiiniksi.

Vierailija
38/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suoritus

Vierailija
39/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritus erinomainen! Tottakai tänne tulee superfitnesstyypit vähättelemään tulosta :( itse en varmaan kahtakaan kilsaa jaksaisi hölkätä millään vauhdilla, kävelen kyllä paljon.

Vierailija
40/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sama meno täällä :) Hyvä me!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän