5,8km hölkkää kesti 47 minuuttia, 96kg/168cm, 40-vuotias, nainen. Mitä ajattelet tästä?
Kommentit (62)
Maastokengät ovat vähän raskaat juoksuun, askel kevenee kun on oikeat juoksukengät. Jatka juoksemista, tee välillä nopeampia pyrahdyksiä, kehittää paremmin kuin aina sama tasainen vauhti.
Miksi tästä pitäisi ajatella jotain?
Vierailija kirjoitti:
Ooh sun isot tissit pomppivat maukkaasti joka askeleella hieroen nännejäsi rintaliiveja vastaan! Uuaah haluaisin nussia sua suuhun, tissien väliin ja lopuksi takaapäin kunnes vahvan orgasmin saavutettuani pumppaisin ison lastin sisääsi samalla kourien isoja tissejäsi! Mmmmm! Nam nam! T panojorma 31v
True love!
Ajattelen, että 47 km / 5,8 minuuttia, 96 cm / 168 kg olisi ollut paljon kovempi suoritus, mutta hyvä näinkin.
Cooperin testissä 1300 metrin vauhti.
Tuolla painolla kannattaisi harrastaa jotain muuta kuin juoksua (uinti, pyöräily, maastossa reippaasti kävely jne.), kunnes painoa on vähemmän. Rikot vaan paikkasi juoksemalla ja sitten makaat taas sohvalla.
Ajattelen, että hyvä, mutta että kannattaa liikkua niin, että jaksaa pitää yllä sitä pysyvästi, ei kertarysäystä.
Hyvä suoritus! Tosin, jos vasta aloitat juoksuharrastusta, niin älä juokse liikaa, vaikka jaksaisitkin. Ei välttämättä paikat kestä, ja sitten tulee harmillinen tauko treeneihin, kun esim. polvet tai lonkat vihottelevat (tulee nuoremmillekin). Kävelyä väliin ja pidä pelkkiä kävelypäiviäkin. Ja tosiaan sykkeet riittävän matalalla peruslenkeillä. Pyrähdykset kehittää myös. Muista palautuminen :)
samaa tahtoa ja päättäväisyyttä vieritä ruokavalioon vielä
Mitä vouhotatte nivelistä ym "rikotaan paikkoja". Erittäin yksilöllistä. Olen 5-kymppinem ylipainoinen liikkuva juokseva punkero enkä tunnista mitään nivelvaivaa tai kramppia koskaan yhtään missään. On kovin yksilöllistä tuleeko kipuja. Äitini on kohta 75 ja sama juttu hänellä, notkea ja liikkuva koko ikänsä.
En mitään ajattele. Kävelen yli 6km tunnissa ja olen 43v nainen.
Ihan hyvä. Tuolla tasolla voit jatkaa vaikka kuinka pitkään ja hyvinvointi vaan lisääntyy. Vauhti nousee itsestään vaikka ei välttämättä tarvitse. Huomaat vähän ajan päästä että tuo sama matka ei vaadi enää ponnisteluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole nivelet kovilla?
Hiekka tie ja maastokengät. Yritän mennä varovasti
Hiekkatie ja maastokengät? Kyllä pitäisi hiekkatiellä juosta juoksukengillä.
Hyvin vedetty!
Ollaan samoissa mitoissa ja kävelen tunnissa n. 5km, riippuen nukkuuko vauva vai onko hereillä jolloin pitää milloin säätää verhoa niin ettei aurinko paista silmiin tai nostaa tuttia suuhun ym.
Mulla ois kanssa tavoitteena pudottaa painoa, juoksun sijaan aloitin pyöräilyn sekä vaunuilun lomassa kuntoportailla käymisen.
Jengi täällä tuomitsee sitä kun on lihava sekä sitä että lihavana liikkuu.
Eiks se nyt vaan ole hyvä että yrittää tilannetta korjata. Ilman motivaatiota aloitus on vaikeaa, mutta kun vauhtiin pääsee niin ollaan jo edistytty paljon. Itse ainakin olen läski koska olen perso makealle ja mestari keksimään tekosyitä miksi toimin miten toimin. Tärkeintä nyt olisi se että motivaatio pysyisi ja saisi liikunnan rutiiniksi.
Suoritus erinomainen! Tottakai tänne tulee superfitnesstyypit vähättelemään tulosta :( itse en varmaan kahtakaan kilsaa jaksaisi hölkätä millään vauhdilla, kävelen kyllä paljon.
Ihanaa, sama meno täällä :) Hyvä me!!
Sinun spekseilläsi hieno suoritus! Juoksu on hieno laji kuntoiluun ja samalla elämyksellistä luontoliikuntaa (jos siis maastossa juokset). Lisää vain treeniä, niin painokin tuosta tippuu ja vauhti kasvaa. Muista kuitenkin myös lepopäivät ja monipuolisuus, jotta vältyt vammoilta.