Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5,8km hölkkää kesti 47 minuuttia, 96kg/168cm, 40-vuotias, nainen. Mitä ajattelet tästä?

Vierailija
02.06.2021 |

Oliko hyvä vai huono tulos?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooh sun isot tissit pomppivat maukkaasti joka askeleella hieroen nännejäsi rintaliiveja vastaan! Uuaah haluaisin nussia sua suuhun, tissien väliin ja lopuksi takaapäin kunnes vahvan orgasmin saavutettuani pumppaisin ison lastin sisääsi samalla kourien isoja tissejäsi! Mmmmm! Nam nam! T panojorma 31v

True love!

Indeed! Ah jos enemmän suomi miehistä olis yhtä alffoja kuin Jorma...

Vierailija
42/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoritus erinomainen! Tottakai tänne tulee superfitnesstyypit vähättelemään tulosta :( itse en varmaan kahtakaan kilsaa jaksaisi hölkätä millään vauhdilla, kävelen kyllä paljon.

Eiköhän nämä vähättelijät ole juoksua tuntemattomia sohvaperunoita ja pahan ilman lintuja. Alle puolet suomalaisista aikuisista jaksaa juosta yli kilometrin.

Ap on ihan ok kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: pituuden ja painon suhde kertoo paljon. Siksi sanonkin, että kova suoritus. Ja kun jaksat edelleen, etkä anna periksi, huomaat, kuinka matka-aika lyhenee, jaksat pidempiä matkoja jne. Huolehdi kuitenkin, että nivelet ym. eivät rasitu liikaa eli kuuntele kehoasi. Ja koskee ihan kaikkia. Hieno suoritus kaiken kaikkiaan! T: Mies

Vierailija
44/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä "tulosta" tuosta voisi mitata jos kyse oli hölkästä. Ehkä kiinnostavampaa olisi syke jne. jos haluaisi jotain vertailla johonkin. 

Vierailija
45/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella lihava.

Joo, mä oon päästäny itseni aika lihavaan kuntoon. Aina ollu herkuttelija. Viimeisen 4kk aikana olen muuttanut ruokavaliotani ja liikun

Päivittäin. Paino tippunut 6kg.

Ei kannata ainakaan tuolla painolla juosta päivittäin tai nivelesi ovat pian rikki. Syö yksinkertaisesti vähemmän.

Vierailija
46/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa hölkätä tuollaista matkaa. Ei sentään ole edes kamalasti ylipainoa.

Lähinnä mietin sinun lihaksia, niveliä ja muuta. Mutta vauhti ei ole ollut edes niin kova, ettetkö olisi voinut vaikka kävellä samaa tahtia. Kävely olisi parempi nivelille noilla kiloilla. Saatko koko tuon ajan pidettyä korsetin kasassa ja liike lähtee lantiosta? Ei niin, että eteenpäin nojailet ja jalat tulevat pitkällä jäljessä. Silloin on hyvä lähtö ainakin juoksuharrastukseen.

T. Entinen puolimaratonin juoksija.

Vierailija
47/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa juosta hitaita matalasykkeisiä lenkkejä ja lyhyitä nopeampia lenkkejä. 5-6km/h vauhdilla pitempää 6-7km lenkkiä ja lyhyempää 3km lenkkiä nopeilla spurteilla joiden välissä voit kävellä. Aerobinen kunto kehittyy paremmin niin. Aloitat tommosella ja lisäät vaativuutta sitä mukaa kun kunto kasvaa ja paino laskee.

Vierailija
48/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoit hölkätän 47 minuuttia putkeen? Ei paha.

Tärkeintä onkin suorituksen kesto ja se ettei revitä verenmaku suussa ja lopeteta siihen kun paikat hajoavat vaan jaksetaan harrastaa säännöllisesti muutama kerta viikossa.

Vierailija
49/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuloshan tuo on. Painoindeksi on sentään 34 eli merkittävän ylipainon ylärajoilla.

Vierailija
50/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan hölkkäilet samaan tahtiin noin 20 vuotta niin oletkin jo ihan normipainossa. Tsemppiä

Vierailija
51/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Itse ajattelen, että jokainen juoksee vauhdillaan, ihan sama mitä muut meinaa. Olen kanssa itse hidas juoksija, vitonen menee semmoiseen 40 minuuttiin. Olen kuitenkin ylpeä tästä, ikää 45 vuotta, ja tosiasia on, että läheskään kaikki ikäiseni eivät edes jaksa juosta tuota vitosta.

Vierailija
52/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hölkätä ennenkuin olet laihtunut. Tulee nivelrikkoa. Ei ylipainoisia koiria tai hevosiakaan laukoteta ennenkuin on laihtunut; nivelet sanoo muuten poks.

Vierailija
53/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoritus erinomainen! Tottakai tänne tulee superfitnesstyypit vähättelemään tulosta :( itse en varmaan kahtakaan kilsaa jaksaisi hölkätä millään vauhdilla, kävelen kyllä paljon.

Eiköhän nämä vähättelijät ole juoksua tuntemattomia sohvaperunoita ja pahan ilman lintuja. Alle puolet suomalaisista aikuisista jaksaa juosta yli kilometrin.

Ap on ihan ok kunnossa.

Mistä tommosta tilastoa löytää? Kilsahan on tosi vähän. Hienoo ap, pikkuhiljaa parempaan kuntoon, hyvä meininki.

Vierailija
54/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella lihava.

Minkälainen siellä ruudun takana piilossa sitten on?

Vierailija
55/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran reipasta sauvakävelyä (muutama valokuva matkalla) vie minulta aika tasan tunnin, mitat ovat samat, mutta ikää 60 v. Useimpina päivinä kävelen 6-7 km. En uskalla juosta, omat niveleni eivät kestä.

Vierailija
56/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olet lähtenyt pikkasen väärä pää edellä kuntoilemaan. Tuolla massalla ja olettamalla, että olet vasta aloittanut hölkkäämään, niin sinun tulisi unohtaa kello kokonaan. Sykettä voit toki tarkkailla, että et menisi liian kovaa, mutta muuten vaan alkuun pelkkää kevyttä hölkkää ja katellaan niitä aikoja sitten myöhemmin kun on saatu kunto kohoamaan ja toivottavasti painokin hieman putoamaan.

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että reilusti ylipainoisen ja ylipäätään kaikkien kannattaa aloittaa kuntoilu ihan reippaalla kävelyllä ja kun sitä on riittävästi alla, niin sitten pikkuhiljaa hölkkää mukaan niin, että osa matkasta kävellen ja osa hölkäten, pikkuhiljaa hölkän osuutta lisäten Reilusti ylipainoisen ihmisen nivelille juoksu on paljon rasittavampaa, kuin kävely.

t: entinen kilpaurheilija ja nykyinen aktiivikuntoilija

Vierailija
57/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hölkätä ennenkuin olet laihtunut. Tulee nivelrikkoa. Ei ylipainoisia koiria tai hevosiakaan laukoteta ennenkuin on laihtunut; nivelet sanoo muuten poks.

Vähän ylipainoista porukkaa näkee aina juoksutapahtumissa ja maratoneillakin, joten moni onnistuu harjoittelemaan säännöllisesti lievän ylipainon kanssa. Huomattavan lihavia sen sijaan ei näy. Ihmiskeho luultavasti kestää normaalipainosta aiheutuvan rasituksen tai hieman ylimääräistä, mutta sitten tulee poks.

Vierailija
58/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa juosta hitaita matalasykkeisiä lenkkejä ja lyhyitä nopeampia lenkkejä. 5-6km/h vauhdilla pitempää 6-7km lenkkiä ja lyhyempää 3km lenkkiä nopeilla spurteilla joiden välissä voit kävellä. Aerobinen kunto kehittyy paremmin niin. Aloitat tommosella ja lisäät vaativuutta sitä mukaa kun kunto kasvaa ja paino laskee.

Höpöhöpö. Jos reilusti ylipainoinen on vasta aloittanut kuntoilun, niin se vielä mitään intervalleja tarvitse. Ensin luodaan se pohjakunto ihan peruslenkeillä ja vasta kun pohjat on riittävät, voidaan alkaa miettiä näitä intervallijuttuja ja muita kuntoilun monipuolistajia.

Itse aloittaisin ihan reippaalla kävelyllä ja hölkkä tulisi kuvaan vasta sen jälkeen ja sitäkin vielä jonkun aikaa, ennen noita intervallitreenejä.

Vierailija
59/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä porukalla tulee mieleen, ettei ap olisi jo lenkkeillyt ties kuinka kauan ja pohjakuntoa on? Onhan sitä, kun kerran jaksaa juostakin.

Tsemppiä, ap, mä olen kanssa jo vanhempi harrastaja ja juoksen 5km aika helposti nykyään. 

Vierailija
60/62 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Jos reilusti ylipainoinen on vasta aloittanut kuntoilun, niin se vielä mitään intervalleja tarvitse. Ensin luodaan se pohjakunto ihan peruslenkeillä ja vasta kun pohjat on riittävät, voidaan alkaa miettiä näitä intervallijuttuja ja muita kuntoilun monipuolistajia.

Itse aloittaisin ihan reippaalla kävelyllä ja hölkkä tulisi kuvaan vasta sen jälkeen ja sitäkin vielä jonkun aikaa, ennen noita intervallitreenejä.

Mä ajattelin, että AP on jo juossut jonkun aikaa kun sai yli 5km juostua tuohon aikaan tuolla painolla eli ehkä peruskuntoa on jo siksi voisi aloittaa tuolla tavalla. Mutta voi toki olla, että AP on täysin alkutekijöissä niin silloin toki ihan vaan kevyttä himmailua alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi