Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko käytät kesävaatteita?

Vierailija
13.05.2023 |

Tarkenee jo

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo. Sukkikset kesäteloilla. Ellei tule niiden käyttöä edellyttäviä mekko-tai hamejuhlia

Vierailija
2/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näky eilenkin joillin ihmisillä olevan kevyttoppatakit ja pipot kun oli +20. Hyvähän se on tietysti auringolta suojautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näky eilenkin joillin ihmisillä olevan kevyttoppatakit ja pipot kun oli +20. Hyvähän se on tietysti auringolta suojautua.

Itsellä eilen shortsit ja t-paita kaupassa kun joillain oli vielä kevytuntsikoita.

Vierailija
4/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, tuonne uloshan läkähtyy muuten.

Vierailija
5/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri sitä aikaa vuodesta, kun osa ihmisistä ulkoilee edelleen toppavaatteissa ja osalla on shortsit, sandaalit ja toppi päällä.

Vierailija
6/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Täällä on vielä paikoin luntakin.

Vierailija
7/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta nytkin lähden luontopolulle t-paidassa. Mulla on iso haba ja toivon että vastaan tulee luonnosta nauttivia naisia.

Vierailija
8/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta nytkin lähden luontopolulle t-paidassa. Mulla on iso haba ja toivon että vastaan tulee luonnosta nauttivia naisia.

Mitä sä aiot tehdä niille?

Vierailija
9/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vapaa-ajalla. Töihin puen vielä reilummin, kun aamut on viileitä. Iltapäivällä onkin sitten jo kuuma 20 asteen lämmössä.

Vierailija
10/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt mulla on sortsit ja pitkähiha t-paita, lippis. Olen mökillä ja alan tampata talvimattoja. Hikihän siinä tulee.

Vierailija
11/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävaattet käytössä ja talvitamineet laitettu säilöön. Aurinkoakin on tullut otettua tuulelta suojaisella seinustalla ja aamiaista nautittu terassilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän