Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotus

Iiris
01.06.2021 |

Kyselen, onko kenelläkään tullut koronarokotuksesta voimakkaita
, pitkäaikaisia sivuoireita. Itsellä atkunut jo yli kuukauden. Oireena mm. Järkyttävä päänsärky, korva- kurkkukipu, vilunväristykset, alilämpö, verenpaineen ja pulssin rajut heilahtelut, järkyttävä väsymys, oksettava etova olo, imusolmukkeet turvoksissa, univaikeudet, vatsaongelmat. Olen käynyt koronatestit, labrat otettu, ei mitään selittävää tekijää, ainoastaan Prifzerin koronarokote reilu kuukausi sitten. Olenko ainoa? En saa mistään luotettavaa vastausta. Terveydenhuollossa vähätellään ja sanotaan että ei johdu rokotteesta. Tiedän että johtuu, oireet alkoi heti rokotuksen jälkeen, onko kohtalotovereita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua äitini tuli tänä aamuna puolli kuudelta herättämään (nukuttuani virkeät 2,5 tuntia) ja huolehtimaan että oisko se aika tilata sulle vuoro rokotukseen.  En suostunut tietenkään. siinä se äimisteli ja herranjestaili sitten 3-4 minuttia ja lähti lopulta sitten kotiinsa. Valvoilin tuon kiivalukotauksen jälkeen sänkyssä ehkä puolituntia.

Olipa taas kohtaus. Samanlainen ku silloin kun en suostunut punkkipiikille vanhempieni kanssa. vanhemmat siis ovat ottaneet, siä AZn, Äiti Pfizerin, pari siskoa jonkin, komlannesta en tiesä onko ottanut mitään

Vierailija
2/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen ajanvarausjärjestelmä ei toimi/ kpks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotuksen reilu kk sitten. Ei oireita.

Vierailija
4/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sinisiä pilkkuja kehon vasemmalle puolelle.Eivät ole poistuneet.

Vierailija
7/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin Koronaan 2vk pitkistä.

Vierailija
8/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume, päänsärky, nivel- ja lihassärky. Oireet alkoivat rokotusta (Pfizer) seuraavana päivänä. 

Vierailija
9/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan tuossa on juuri tuo, että apua et varmaan saa, koska "mikään ei johdu rokotteesta".

Tsemppiä ap. Toivottavasti oireesi poistuvat.

Vierailija
10/28 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut.

Vierailija
11/28 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kuivailemasi oireet burn outissa. Taitaa olla toiminnallista, et vaan halua itse myöntää sitä?

Vierailija
12/28 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kenellekään. Tiedän ison joukon rokotettuja nuorista vanhoihin, terveistä sairaisiin. Kenellekään ei ole tullut mitään. Ja hyvä niin.

Vierailija
13/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rokotuksesta kohta kuusi viikkoa.

Imusolmukkeet on edelleen turvoksissa solisluun päällä, henkeä ahdistaa kun liikkuu vauhdikkaammin ja jatkuva palelu, helteistä huolimatta nukuin pyjama päällä villasukat jalassa.

Väsymys ja todennäköisesti väsymyksestä johtuva ärtymys joka päivä.

Jännä ettei näistä Suomessa ole lehdissä mutta ulkomaisista julkaisuista löytyy enempi tietoa?

Vierailija
14/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat annokset saatu, ei mitään oireita.

Vierailija
15/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat piikit saatu, hyvin vähäiset oireet (käsi kipeä, väsynyt olo, lievä kolotus muutaman päivän).

Vierailija
16/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään oireita, 2 piikkiä otettu jo

Vierailija
17/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan tuossa on juuri tuo, että apua et varmaan saa, koska "mikään ei johdu rokotteesta".

Tsemppiä ap. Toivottavasti oireesi poistuvat.

Tätä mä juuri pelkään! Ja siksi jätän ottamatta.

Vierailija
18/28 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä läheistä ahdistaa järkyttävästi kakkosrokotteen ottaminen. On tilannut ajan mutta ei pystynyt menemään. Tuli ekasta sivuoireita. Mitähän tällaisessa tilanteessa, kun itse rokotuskin aiheuttaa tällaisen henkisen tuskan? Toisaalta ei sitten pääse mihinkään kemuihin muiden nuorten kanssa. 

Vierailija
19/28 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa teet saman aloituksen? Kenellekään ei koko isosta lähipiiristäni ole tullut yhtään mitään. Ikähaarukka 16- 70-vuotta. Joukossa terveitä, syöpää sairastavia, sydänleikkaukseen joutuneita, astmaa/reumaa/vaikeaa uniapneaa/kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavia.

Yksi kaveri oli aikoinaan saanut sikainfluenssarokotteesta niin pahat oireet, että joutui sairaalaan osastohoitoon. Pelkäsi koronarokotteen ottamista ja aiheestakin. Keskusteli lääkäreiden kanssa ja hän sai koronarokotteen niin, että rokotuksen jälkeen oli 2 tuntia tarkkailussa. Ei mitään oireita!

Sori, en nyt vastannut rokotehysteerisesti niin kuin toivoit. Jatka vaan hysterisointiasi ihan vapaasti.

Vierailija
20/28 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaoireet kesti sen pari päivää piikin jälkeen.Ei sen kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän