Oi ihana, Motonet jakaa onkivapoja ekaluokan päättäville <3
Facebookissa OPM Interational:
Onnea ensimmäisen kouluvuotesi päättävä ekaluokkalainen! Haluamme palkita aherruksesi ja toivottaa sinulle oikein mukavaa ja kalaisaa ekaa kesälomaa koululaisena. Palkkioksi hienosta työstäsi haluamme lahjoittaa sinulle onkivavan yhteistyössä Motonetin kanssa. Mene siis Motonetin myymälään 5.6.-12.6. välisenä aikana ja näytä infossa ekanluokan todistuksesi niin myymälän henkilökunta antaa sinulle onkivavan mukaasi kesäloman kalareissuja varten. Jos et saa koulusta todistusta niin pyydä vanhemmat mukaan todistamaan että olet syntynyt vuonna 2013.
Kommentit (22)
Kertooko ne myös missä saa nykyään onkia?
Minä en ainakaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä.
Lähes missä tahansa vesistössä ja kuka tahansa saa onkia vapaasti. Vain harvassa lohikoskessa ja luonnonsuojelualueella on rajoitettu. Kaikki tavalliset järvet ja joet käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä.Lähes missä tahansa vesistössä ja kuka tahansa saa onkia vapaasti. Vain harvassa lohikoskessa ja luonnonsuojelualueella on rajoitettu. Kaikki tavalliset järvet ja joet käy.
Enää pitäisi tietää, miten näille rannoille päästään.
Toivottavasti yksikään nuori onkija ei putoa jorpakkoon onkireissuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä.Lähes missä tahansa vesistössä ja kuka tahansa saa onkia vapaasti. Vain harvassa lohikoskessa ja luonnonsuojelualueella on rajoitettu. Kaikki tavalliset järvet ja joet käy.
Ei saa nykyisen lain mukaan vaelluskalavesistöissä jos virtaa vähänkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tiedä.
8v ja mato-onki. Ihan missä vaan. Ja ihan ilman lupia.
Ei saa virtavesillä kalastaa rauhoitusaikana. Ei vaikka olis 8v. Muilla rannoilla saa onkia aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa virtavesillä kalastaa rauhoitusaikana. Ei vaikka olis 8v. Muilla rannoilla saa onkia aina.
Ei kai se koske pelkästään tiettyjä aikoja edes. Kuulostaa todella hyvältä kun näillä vesillä ei ikinä ole saanut kuin särkiä, kiiskiä ja pieniä ahvenia korkeintaan. Mutta jääköön sitten roskakalatkin jokiin.
Mäkin haluun ilmasen ongen, mun rahat menee viinaan. T. Puli Pena
Saako noita siis ympäri Suomen vai vaan tuolla Espoon alueella
Vierailija kirjoitti:
Persukauppa
Idiootti
No niin nyt kaikki köyhät valittajat huomio! Tässä on ilmaista tekemistä lapselle kesälomalla. Matoja saa kaivaa maasta myös ilmaiseksi.
Onkiminen ihanaa aikuisestakin .Pojille onget totta kait.Hyvä motonet! Kiitos.Mato onkimiseen ei tarvita kalastuslupaa.Hienoo pienen pojan/ tytön saada se eka kala.Tää on ylemmän luokan harrastus muistan töis virkistyspäivä miten ihana kököttää ongella rannalla se hiljaisuus metsä..onkikilp.voittaja sai tennissukan..karkkupussi palkinto.Sitten tehtiin notski.Makkaranpaisto,naiset osattiin tehdä notski metsän risuista..😂
Eiks köyhillä ole varaa ostaa onkivapaa? LOL
Vierailija kirjoitti:
Saako noita siis ympäri Suomen vai vaan tuolla Espoon alueella
Ihan maanlaajuisesti, mistä tahansa Motonetista. Ei siis koske vain pk seutua.
Haettiin pojan kanssa onki, mutta mökille päästessä iski pettymys, ekun olikin pelkkä varsi. Varsin oleelliset koukku, siima ja koho puuttuivat. Olisivat voineet noutaessa mainita. Täytynee polkaista kyläkauppaan.
ÖÖÖÖÖööööö........ Käykö joku oikeasti ongella vielä 2021? Siis muualla kuin syrjäkylillä joissa ei ole harrastusmahdollisuuksia.
Perhokalastus on tietenkin erikseen, mutta jaksaako se kiinnostaa muita kuin vanhempaa väkeä?
Vierailija kirjoitti:
Haettiin pojan kanssa onki, mutta mökille päästessä iski pettymys, ekun olikin pelkkä varsi. Varsin oleelliset koukku, siima ja koho puuttuivat. Olisivat voineet noutaessa mainita. Täytynee polkaista kyläkauppaan.
Jos ymmärtäisit lukemasi paremmin, niin et olisi tälläkään kertaa yllättynyt. Onkivapa tarkoittaa onkivapaa, ei onkivapaa, siimaa, koukkua ja kohoa. Kas kun et olettanut madonkin olevan valmiiksi haaveilemassasi koukussa.
Mä pääsen tokalta miks mä en saa.