Harmittaa, kun kasvoissa on se ainoa kauneusvirhe, jolle ei voi mitään
Nimittäin pienet silmät. Kaikkeen muuhun auttaa vähintään kauneuskirurgia, mutta silmiä ei saa suurennettua millään. Ja nainen ei voi olla kaunis ilman suuria (tai edes normaalikokoisia) silmiä.
Kommentit (84)
99 % naisista kertoo silmiensä olevan kaunein kohta itsessään. Minä kuulun siihen 1 %:in, jolla silmät on rumat.
Ap
Myöskin monesti miesten mielipide on se, että naisessa on tärkeintä kauniit silmät.
Ap
Silmät on pienet, keskenään eri kokoiset ja muotoiset, syvällä kuopissaan ja raskaiden silmäluomien verhoamat. Näytän kamalalta meikissä ja ilman meikkiä.
Ap
Totta kai silmät saa suurennettua, mikäli onni ja autuus on siitä kiinni.
Kiinassa ja Japanissa tehdään sitä koko ajan, kun haluavat animesilmät.
Tähän kun vielä lisää sen, että silmät on sielun peili, niin sielunikin on sitten ruma. Mukavaa.
Ap
Etkö ap ole ikinä nähnyt naista, jolla olisi pienet silmät, mutta joka on silti kaunis? Minä ainakin olen. Itsekin kerrot silmien olevan ainoa "ongelmakohta".
Vierailija kirjoitti:
99 % naisista kertoo silmiensä olevan kaunein kohta itsessään. Minä kuulun siihen 1 %:in, jolla silmät on rumat.
Ap
Jos 99% sanoo silmiensä olevan kaunein kohta itsessään, se ei tarkoita sitä, että 1% olisi rumat silmät. Vai onko mielestäsi naisissa vain se kaunein kohta kaunis ja kaikki muut kohdat ovat rumia?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap ole ikinä nähnyt naista, jolla olisi pienet silmät, mutta joka on silti kaunis? Minä ainakin olen. Itsekin kerrot silmien olevan ainoa "ongelmakohta".
En oikeastaan. Kauneimmilla naisilla on suuret silmät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myöskin monesti miesten mielipide on se, että naisessa on tärkeintä kauniit silmät.
Ap
Isot silmät ei merkitse samaa kuin kauniit silmät. - Voihan yrittää saada isommilta näyävät silmät silmälaseilla. Mut oikeasti en muista eläessäni nähneeni naisa, jonka kauneuden ja puoleensa vetävyyden olisi himmentänytt hänen pienet silmänsä. - Sen sijaan naisen isohko ja elottoman oloiset naisen silmät ovat jääneet mieleeni jotenkin luonnotomina.
Silmälasipäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Niin, siellä varmasti "korjataan" lähinnä niitä poimullisia aasialaistyypisiä monolid-luomia. Jos esim. ap:n silmät eivät ole sen tyyppiset, niin ei niille kirurgisesti voi mitään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos 99% sanoo silmiensä olevan kaunein kohta itsessään, se ei tarkoita sitä, että 1% olisi rumat silmät. Vai onko mielestäsi naisissa vain se kaunein kohta kaunis ja kaikki muut kohdat ovat rumia?
Minulla ainakin silmät on kasvojen rumin kohta.
Ap
Laihduta, läski, niin silmäsikin näyttävät isommilta.
Kuten sanottu, suuret silmät eivät ole yhtä kuin kauniit silmät eivätkä silmät ole ainoa piirre mikä tekee naisesta kauniin. Mutta kun ilmeisesti olet asiasta eri mieltä, niin mitäpä kenenkään kannattaa muuta vakuutella.
Varmaan on ikävä olla niin pinnallinen, että pitää jopa itseään rumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tehdä.
Ap
Niin ne vaan muutkin menee ulkomaille leikattavaksi, jos elämä kaatuu ulkonäköseikkoihin.
Mieluummin opettele meikkaamaan.
Circle lenses, googlaa. Kyllä niistä saa isomman näköiset myös meikillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Kauneimmilla naisilla on suuret silmät.
Ap
No minulla on isot silmät, mutten ole koskaan kokenut olevani kaunis niiden vuoksi tai pelkästään niiden vuoksi.
Voit yrittää meikata silmäsi esim. kissamaisiksi. Oletko koskaan kokeillut?
Asennuta teurastamolla lehmän silmät itelle.