Harmittaa, kun kasvoissa on se ainoa kauneusvirhe, jolle ei voi mitään
Nimittäin pienet silmät. Kaikkeen muuhun auttaa vähintään kauneuskirurgia, mutta silmiä ei saa suurennettua millään. Ja nainen ei voi olla kaunis ilman suuria (tai edes normaalikokoisia) silmiä.
Kommentit (84)
Minulla on suuret silmät ja moni on kehunut, mutta mielestäni olen silti ruma.
Siirrätin silmäni kauemmas toisistaan kun sanottiin, että ovat liian lähellä toisiaan.
Nyt tietysti koko kasvot kiristää, mutta problem solved.
Kyllä niille voi mitään, ilman kirurgiaakin. Meikillä ja ripsipidennyksillä. Silmät voivat olla monella tavalla kauniit eivätkä isot silmätkään aina ole.
Mulla on myös pienet silmät, ja ne menevät sirrilleen, kun hymyilen. Itse en tykkää silmistäni. Kaverit, niin miehet kuin naisetkin, kuitenkin kehuvat minussa juuri nauravaisia silmiäni, koska niistä näkee, että hymyilen aidosti, ja ne tekevät kasvoistani hymyilevät ja iloiset. Pakko kai se on uskoa, kun niin moni on näin sanonut :)
Toivotaan että ikä korjaa. Itsetuntosi ja kapean kauneuskäsityksesi, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap ole ikinä nähnyt naista, jolla olisi pienet silmät, mutta joka on silti kaunis? Minä ainakin olen. Itsekin kerrot silmien olevan ainoa "ongelmakohta".
En oikeastaan. Kauneimmilla naisilla on suuret silmät.
Ap
No minulla on isot silmät, mutten ole koskaan kokenut olevani kaunis niiden vuoksi tai pelkästään niiden vuoksi.
Voit yrittää meikata silmäsi esim. kissamaisiksi. Oletko koskaan kokeillut?
Olen kokeillut vaikka minkälaisia meikkejä. Todella haastavaa meikata, kun on niin paljon virheitä ja vahva meikki vaan korostaa eriparisuutta entisestään.
Ap
MEIKKI!
Ks Sara Siepin nykymeikkiä ja vrt vanhoja missikuvia.
Voi olla söpön näköinen vaikka on pienet ja erikokoiset silmät,kuten tässä:
https://is.mediadelivery.fi/img/658/07343cdc5453481183163981d4e1d2dd.jp…
Vierailija kirjoitti:
Voi olla söpön näköinen vaikka on pienet ja erikokoiset silmät,kuten tässä:
https://is.mediadelivery.fi/img/658/07343cdc5453481183163981d4e1d2dd.jp…
Eivät ole erityisen pienet, eivätkä syvällä päässä eikä ole raskaita luomia.
Ap
Ja taas kerran Ap jolle mitkään neuvot tai avut ei kelpaa, miksi edes teit koko aloituksen?
Pienennytä kaikki muut kasvonpiirteesi ja teetä yläluomileikkaus, niin silmäsi näyttävät suuremmilta. Problem solved.
Tosin aloitus lienee ollut provo, jolla yritetään haukkua joitain ap:n tietämiä pienisilmäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerran Ap jolle mitkään neuvot tai avut ei kelpaa, miksi edes teit koko aloituksen?
Halusin vaan valittaa. Olen kokeillut jo kaikkea, joten neuvoista ei ole apua. Ehkä siitä kauneusleikkauksesta voisi olla..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pienennytä kaikki muut kasvonpiirteesi ja teetä yläluomileikkaus, niin silmäsi näyttävät suuremmilta. Problem solved.
Tosin aloitus lienee ollut provo, jolla yritetään haukkua joitain ap:n tietämiä pienisilmäisiä naisia.
Haukun vaan itseäni.
Ap
Jos aapeellä on isot tissit ja nielee niin kelpaa mulle.
Joillain kauniina pidetyillä naisilla on itseasiassa pienet silmät ja melko syvällä päässä, esim. Janina Fry
Vinkuminen ja itsesääli oikeasti vähentävät viehätysvoimaasi ja miellyttävyyttäsi paljon rankemmalla kädellä, kuin pienikokoiset silmät. En ole edes nähnyt sinua, mutta vaikutat vähän vastenmieliseltä tyypiltä. Ei ne silmät ehkä sinusta rumaa teekään, vaan asenteesi. Mutta hyviä uutisia: asenteen voi onneksi korjata.
Voi huoh. En oo koskaan ymmärtäny tollasta että palotellaan ihminen osiin ja sitten mietitään "onko se osa kaunis, entä se ja se" tuntuu että etenki naiset harrastaa tätä "ei se oo kaunis ku sillä on liian pyöree naama" "ei se oo kaunis ku liian isot silmät" "ei oo kaunis ku liian tummat hiukset" jnejnejne .! Ihan kun tollaset yksityiskohdat kertois muka että onko kaunis vai ei. :DD
Mulla on kuulemma isot silmät, itse aattelin että aika normaalikokoiset, ja niitä on kehuttu joo.. ja mun mielestä ne ihan sopii mulle, mutta tekee myös mut hämmästyneen näköseks usein mitä jotkut miehet pitää söpönä.. mutta naiset usein jotenkin vähän tyhmänä. :D mutta joo oon tyytyväinen, mutta en oikeen voi meikata mtn "cat eyes" juttuja, tai voin, mutta ei niistä tuu sellaset viirut. :D mun mielestä turhaa haikailla jotain mikä ei itselle sopis edes.
Muita kauniita melko pienillä silmillä ovat Taylor Swift, Blake Lively ja Renee Zellweger.
Tarviit ap itsetunnon, sillä se korjaantuu. Ja elämässä pitäisi olla jotain muutakin sisältöä kuin oman peilikuvan tuijottelu ja oman ulkonäön arviointi. Ei se kauneuskaan (mitä se nyt kullekin merkitsee) mitään auta, jos ei ole minkäänlaista itsetuntoa. Silloinkin sitä vain kaipaa toisilta vakuutteluja kauneudestaan ja joutuu helposti hyväksikäytetyksi, kun ei osaa seistä omilla jaloillaan.
Jaa. Kaikki nyt eivät vaan voi olla niitä "kauneimpia" naisia. Ei se valituksesta parane.