Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun kasvoissa on se ainoa kauneusvirhe, jolle ei voi mitään

Vierailija
01.06.2021 |

Nimittäin pienet silmät. Kaikkeen muuhun auttaa vähintään kauneuskirurgia, mutta silmiä ei saa suurennettua millään. Ja nainen ei voi olla kaunis ilman suuria (tai edes normaalikokoisia) silmiä.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap ole ikinä nähnyt naista, jolla olisi pienet silmät, mutta joka on silti kaunis? Minä ainakin olen. Itsekin kerrot silmien olevan ainoa "ongelmakohta".

En oikeastaan. Kauneimmilla naisilla on suuret silmät.

Ap

Jaa. Kaikki nyt eivät vaan voi olla niitä "kauneimpia" naisia. Ei se valituksesta parane.

Vierailija
22/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret silmät ja moni on kehunut, mutta mielestäni olen silti ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrätin silmäni kauemmas toisistaan kun sanottiin, että ovat liian lähellä toisiaan.

Nyt tietysti koko kasvot kiristää, mutta problem solved.

Vierailija
24/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille voi mitään, ilman kirurgiaakin. Meikillä ja ripsipidennyksillä. Silmät voivat olla monella tavalla kauniit eivätkä isot silmätkään aina ole.

Vierailija
25/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pienet silmät, ja ne menevät sirrilleen, kun hymyilen. Itse en tykkää silmistäni. Kaverit, niin miehet kuin naisetkin, kuitenkin kehuvat minussa juuri nauravaisia silmiäni, koska niistä näkee, että hymyilen aidosti, ja ne tekevät kasvoistani hymyilevät ja iloiset. Pakko kai se on uskoa, kun niin moni on näin sanonut :)

Vierailija
26/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että ikä korjaa. Itsetuntosi ja kapean kauneuskäsityksesi, siis.

Vierailija
27/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap ole ikinä nähnyt naista, jolla olisi pienet silmät, mutta joka on silti kaunis? Minä ainakin olen. Itsekin kerrot silmien olevan ainoa "ongelmakohta".

En oikeastaan. Kauneimmilla naisilla on suuret silmät.

Ap

No minulla on isot silmät, mutten ole koskaan kokenut olevani kaunis niiden vuoksi tai pelkästään niiden vuoksi.

Voit yrittää meikata silmäsi esim. kissamaisiksi. Oletko koskaan kokeillut?

Olen kokeillut vaikka minkälaisia meikkejä. Todella haastavaa meikata, kun on niin paljon virheitä ja vahva meikki vaan korostaa eriparisuutta entisestään.

Ap

Vierailija
28/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEIKKI!

Ks Sara Siepin nykymeikkiä ja vrt vanhoja missikuvia.

Vierailija
29/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla söpön näköinen vaikka on pienet ja erikokoiset silmät,kuten tässä:

https://is.mediadelivery.fi/img/658/07343cdc5453481183163981d4e1d2dd.jp…

Vierailija
30/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla söpön näköinen vaikka on pienet ja erikokoiset silmät,kuten tässä:

https://is.mediadelivery.fi/img/658/07343cdc5453481183163981d4e1d2dd.jp…

Eivät ole erityisen pienet, eivätkä syvällä päässä eikä ole raskaita luomia.

Ap

Vierailija
31/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran Ap jolle mitkään neuvot tai avut ei kelpaa, miksi edes teit koko aloituksen?

Vierailija
32/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennytä kaikki muut kasvonpiirteesi ja teetä yläluomileikkaus, niin silmäsi näyttävät suuremmilta. Problem solved.

Tosin aloitus lienee ollut provo, jolla yritetään haukkua joitain ap:n tietämiä pienisilmäisiä naisia.

Vierailija
33/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran Ap jolle mitkään neuvot tai avut ei kelpaa, miksi edes teit koko aloituksen?

Halusin vaan valittaa. Olen kokeillut jo kaikkea, joten neuvoista ei ole apua. Ehkä siitä kauneusleikkauksesta voisi olla..

Ap

Vierailija
34/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienennytä kaikki muut kasvonpiirteesi ja teetä yläluomileikkaus, niin silmäsi näyttävät suuremmilta. Problem solved.

Tosin aloitus lienee ollut provo, jolla yritetään haukkua joitain ap:n tietämiä pienisilmäisiä naisia.

Haukun vaan itseäni.

Ap

Vierailija
35/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aapeellä on isot tissit ja nielee niin kelpaa mulle.

Vierailija
36/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain kauniina pidetyillä naisilla on itseasiassa pienet silmät ja melko syvällä päässä, esim. Janina Fry 

Vierailija
37/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuminen ja itsesääli oikeasti vähentävät viehätysvoimaasi ja miellyttävyyttäsi paljon rankemmalla kädellä, kuin pienikokoiset silmät. En ole edes nähnyt sinua, mutta vaikutat vähän vastenmieliseltä tyypiltä. Ei ne silmät ehkä sinusta rumaa teekään, vaan asenteesi. Mutta hyviä uutisia: asenteen voi onneksi korjata. 

Vierailija
38/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. En oo koskaan ymmärtäny tollasta että palotellaan ihminen osiin ja sitten mietitään "onko se osa kaunis, entä se ja se" tuntuu että etenki naiset harrastaa tätä "ei se oo kaunis ku sillä on liian pyöree naama" "ei se oo kaunis ku liian isot silmät" "ei oo kaunis ku liian tummat hiukset" jnejnejne .! Ihan kun tollaset yksityiskohdat kertois muka että onko kaunis vai ei. :DD

Mulla on kuulemma isot silmät, itse aattelin että aika normaalikokoiset, ja niitä on kehuttu joo.. ja mun mielestä ne ihan sopii mulle, mutta tekee myös mut hämmästyneen näköseks usein mitä jotkut miehet pitää söpönä.. mutta naiset usein jotenkin vähän tyhmänä. :D mutta joo oon tyytyväinen, mutta en oikeen voi meikata mtn "cat eyes" juttuja, tai voin, mutta ei niistä tuu sellaset viirut. :D mun mielestä turhaa haikailla jotain mikä ei itselle sopis edes.

Vierailija
39/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kauniita melko pienillä silmillä ovat Taylor Swift, Blake Lively ja Renee Zellweger.

Vierailija
40/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit ap itsetunnon, sillä se korjaantuu. Ja elämässä pitäisi olla jotain muutakin sisältöä kuin oman peilikuvan tuijottelu ja oman ulkonäön arviointi. Ei se kauneuskaan (mitä se nyt kullekin merkitsee) mitään auta, jos ei ole minkäänlaista itsetuntoa. Silloinkin sitä vain kaipaa toisilta vakuutteluja kauneudestaan ja joutuu helposti hyväksikäytetyksi, kun ei osaa seistä omilla jaloillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi