Harmittaa, kun kasvoissa on se ainoa kauneusvirhe, jolle ei voi mitään
Nimittäin pienet silmät. Kaikkeen muuhun auttaa vähintään kauneuskirurgia, mutta silmiä ei saa suurennettua millään. Ja nainen ei voi olla kaunis ilman suuria (tai edes normaalikokoisia) silmiä.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Silmät on pienet, keskenään eri kokoiset ja muotoiset, syvällä kuopissaan ja raskaiden silmäluomien verhoamat. Näytän kamalalta meikissä ja ilman meikkiä.
Ap
Ihan sama setti minulla, ja mielestäni näytän upealta. Jossain vaiheessa lurpattavat yläluomet pitänee leikkauttaa, että näkö heikkene, mutta siihen asti mennään näillä. Onneksi mulla on kaiken kukkuraksi vielä upean väriset silmätkin, ei harmita vaikka ovatkin pienet tihrut.
Hmm, oikein tavallaan ymmärrän jos sinulla onkin jo -7 lasit ja pienet silmät.
Laserleikkaus? Pääsisit ehkä silmälaseista eroon.
Mutta ehkä sinun olisi hyvä keskittyä siihen mitä haluat sen hyvän ulkonäön avulla - kyse on pelkästään väliarvosta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla söpön näköinen vaikka on pienet ja erikokoiset silmät,kuten tässä:
https://is.mediadelivery.fi/img/658/07343cdc5453481183163981d4e1d2dd.jp…
Eivät ole erityisen pienet, eivätkä syvällä päässä eikä ole raskaita luomia.
Ap
Eikä tuo todellakaan ole ”söpö”! Kaikkea muuta.
Minulla on ollut nuoresta asti huono näkö, paljon miinusta. Piilareita en voi kovin usein käyttää, eikä laserleikkaukset ollut niin yleisiä kun nykyään silloin nuorempana. Eli lasit pienentävät silmiä tosi paljon.
Ei ole haitannut elämää.
Mutta kieltämättä joskus harvoin kuin olen piilarit laittanut ja lisäksi meikannut, niin sellainen yllättynyt wau-reaktio on joskus seurannut! vähän kuin amerikkalaisissa elokuvissa se kun ”ruma tyttö” avaa nutturansa :D
Mutta siis oikeasti, kiinnostuneita on ollut huolimatta silmälaseista.