Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu lopettaan kortsun käyttöä

Vierailija
01.06.2021 |

Ihmetyttää tämä. Ollaan oltu yhdessä kohta vuosi ja syön pillereitä. Mikä voi olla syynä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elarit, suomenkielen hirvein sana.

Siitäkin huolimatta daimonds aa gööls pest frend!

Vierailija
62/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, asiahan on päivänselvä = miehelläsi on joku muu hoito tai useita sivusuhteita, eikä halua jäädä sinulle kiinni mahdollisen klamydian tai tippurin vuoksi. Aiwan varma asia !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mutta vastaan.

Et ole äitimatskua tai elämäntilanne hänellä ei nyt sopiva jos lasta ajattelisi. Ei luota pillereihisi, ehkä olet käyttäytynyt aiemmin hieman ailahtelevasti tai unohtelevasti.

Mies kantaa vastuuta ehkäisystä

Vierailija
64/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, asiahan on päivänselvä = miehelläsi on joku muu hoito tai useita sivusuhteita, eikä halua jäädä sinulle kiinni mahdollisen klamydian tai tippurin vuoksi. Aiwan varma asia !

Vierailija
65/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön vaatimus edellyttää toista uskomaan vain sinun sanaasi siitä, että syöt ne pillerisi. Maailmassa on niin paljon valheita ja väärinkäytöksiä, joten toi sinun mahdollinen rikoksesi on arkipäiväisen tylsää.

Kysy ei ole siitä, että mies ei luottaisi sinuun. Miehen ei kuullukkaan luottaa ehkäisy asioissa kenenkään muuhun kuin itseensä.

Vierailija
66/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden varmuus on noin 99 - 99,5 % luokkaa eli yksi sadasta tai yksi kahdestasadasta naisesta tulee raskaaksi pillereistä huolimatta, vaikka ottaisi ne säännöllisesti.

Vierailija
67/70 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois ihan samantekevää. Mua ei sinuna harmittaisi. Ette tunnu vielä suunnittelevan lasta, koska toinen syö pillereitä ja toinen käyttää kortsua. Itsellä ei ole ollut kortsua vastaan ikinä mitään. Ok keksintö. E-pillereistä en sen sijaan tykkää yhtään. Enkä siis käytä. Kondomilla homma on siistiä. Kondomia käyttävä mies on mielestäni miehekäs ja kuuma.

Vierailija
68/70 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeasti naisena jotain pientä vähemmistöä kun mulle ei todellakaan ole tuntemuksen puolesta ihan sama onko kortsua vai ei. Kortsun kanssa tuntuu sen verran huonommalta että melkein parempi tehdä muita asioita kuin yhdyntää.

Ehkäisyn puolesta tietenkin puhun miten se sitten järjestetäänkin.

Vierailija
69/70 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeasti naisena jotain pientä vähemmistöä kun mulle ei todellakaan ole tuntemuksen puolesta ihan sama onko kortsua vai ei. Kortsun kanssa tuntuu sen verran huonommalta että melkein parempi tehdä muita asioita kuin yhdyntää.

Ehkäisyn puolesta tietenkin puhun miten se sitten järjestetäänkin.

Jos kondomit ovat noin suuri ongelma sinulle, sinulla saattaa olla lateksiallergia tai ongelmia vaginan kostutuksen kanssa. Hypoallergeenisia liukuvoiteita ja silikonikondomeita on olemassa. Jos ei niillä tilanne selviä, kannattaa puhua lääkärille, ongelma voi olla psyykkinen. En sano tätä ilkeilläkseni, vaan koska tuo "melkein parempi tehdä muita asioita" ei ole todellakaan normaali reaktio kondomiin.

Vierailija
70/70 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereiden varmuus on noin 99 - 99,5 % luokkaa eli yksi sadasta tai yksi kahdestasadasta naisesta tulee raskaaksi pillereistä huolimatta, vaikka ottaisi ne säännöllisesti.

ripuli aiheuttaa sen että pilleri voi pettää, mulla kävi näin mutta olin toivonut vauvaa ja heitin käyttämisen. Menihän siinä aikaa ennenkuin vauva ilmoitti tulostaan. Hyvä ratkaisu, odottaa milloin mies on valmis. Sanoin sitten että ota tai jätä. Ottihan tuo ja jätti muutaman vuoden kuluttua.