Mies ei suostu lopettaan kortsun käyttöä
Ihmetyttää tämä. Ollaan oltu yhdessä kohta vuosi ja syön pillereitä. Mikä voi olla syynä?
Kommentit (70)
Miksi tämä ap on sinulle ongelma? Siksi ettet voi nyt voi saada miestä ansaan tulemalla "vahingossa" raskaaksi pillereistä huolimatta? En keksi muuta syytä miksi tämä voisi ketään vaivata. Ja tämähän on vain hyvä koska nyt sinä voit lopettaa hormonaalisen ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ap on sinulle ongelma? Siksi ettet voi nyt voi saada miestä ansaan tulemalla "vahingossa" raskaaksi pillereistä huolimatta? En keksi muuta syytä miksi tämä voisi ketään vaivata. Ja tämähän on vain hyvä koska nyt sinä voit lopettaa hormonaalisen ehkäisyn.
Se tuntuu epäluottamukselta.ap
Olen jättänyt nämä hommat kokonaan pois ja kyllä elämä on paljon helmpompaa, kun ei tarvitse miettiä tällaisia. Yksi vähän aikaa kestävä nautinto, jota ei voi kyllä nautinnoksi edes kutsua. Ja vielä hirveästi säätämistä ja miettimistä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se siis haittaa sinua ap?
Tuntuma eri
Aika tarkkaan saa tunnustella jos tuntee alapäällään että onko miehellä kumi vai ei.
Paljaalla luistaa paremmin. Mieheltäkin tulee liukastetta
Onpa lapsellinen ajattelutapa. Mulla ei kyllä luistais tollasen ihmisen kanssa ollenkaan.
Mitä vittua? Lapsellista että joku tuntee enemmän nautintoa paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luota suhun.
ja ensimmäinen vastaus kun mies sanoo naisensa tulleen raskaaksi pillereistä huolimatta on: Senkin idiootti mitäs menit luottamaan naiseen/pillereihin oisit käyttänyt kortsua.
Siinä mielessä mies toki tekee oikein ilman muuta, mutta kyllä se voi lähettää naiselle viestin: et ole mielestäni vaimoainesta / olet vain yksi monista.
ei haluu maksaa elareita.
jos olisin mies, käyttäisin aina kortsua.
No jos ei vaan oikeasti halua niitä lapsia. Ja pelkää sitä. Ei välttämättä johdu epäluottamuksesta. Tekee vaan omalta osaltaan sen mitä voi. Toki jos itse edes joskus haluat lapsia, unohtaisin tuon miehen. Tuskin haluaa niitä ikinä, jos nyt noin toimii.
Haluaa olla varma, että ehkäisy on käytössä. Täysin loogista, jos mies ei halua lapsia, niin kondomi on ainoa varma tapa varmistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu epäluottamukselta.ap
Se on tervettä järkeä, miehen kannattaa aina hoitaa itse ehkäisy jos ei halua isäksi. Vain idiootti luottaa vain naisen ehkäisyyn.
Elarit, suomenkielen hirvein sana.
Ei halua tulla kusetetuksi sun biologisen kongin takia.
Miksi ihmeessä syöt pillereitä, jos kerran käytätte kortsua? Jos mies haluaa kaksinkertaisen ehkäisyn, niin hankkikoon vasektomian.
Haluaa lapsia äidinkieltä osaavan kanssa.
Miksi kaikki on tässä automaattisesti miehen puolella? Ei ole normaalia olla sanomatta syytä, jos jotain kysyy.
Kiva, että edes yksi suomalainen mies on sisäistänyt koulun seksivalistuksen neuvon tuplaehkäisystä.
Jos tuplaehkäisy pettää, mies ei voi myöskään syytellä naista ehkäisyn pettämisestä, mikä on miehille ikävän yleistä, vaikka mikään ehkäisykeino ei ole täysin varma.
Myöskin ap vältyt tulehduksilta, kun mies ei laske alapääsi ph:ta sekoittavaa spermaa sisääsi eivätkä lakanatkaan tahriinnu.
Miksi siis ap haluaisit miehen luopuvan kumista?
Näen mielessäni miten mies istuu sohvalla kumi päällä.
Ettei käy kuin mun kaverille. Tyttöystävän biologinen kello tikitti, väitti mun kaverille että on pillereillä, 3 kuukauden seurustelun jälkeen raskaana, nainen halusi eron ennen lapsen syntymää ja lopulta miestä odotti elarit ilman että sai tutustua lapseen millään lailla.
Siksi kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että edes yksi suomalainen mies on sisäistänyt koulun seksivalistuksen neuvon tuplaehkäisystä.
Jos tuplaehkäisy pettää, mies ei voi myöskään syytellä naista ehkäisyn pettämisestä, mikä on miehille ikävän yleistä, vaikka mikään ehkäisykeino ei ole täysin varma.
Myöskin ap vältyt tulehduksilta, kun mies ei laske alapääsi ph:ta sekoittavaa spermaa sisääsi eivätkä lakanatkaan tahriinnu.
Miksi siis ap haluaisit miehen luopuvan kumista?
Seksistä on jo pari viikkoa.
Toivottavasti ottaa sentään kusella käydessä pois. Voi muuten tulla hieman tukala olo...
Tuplavarmistus. Kondomi + e-pillerit. Nainen ei voi tulla silloin "vahingossa" raskaaksi unohtamalla pillerit.