Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla tyhmä

Vierailija
01.06.2021 |

Todella kova ahdistus omasta pään toimimattomuudesta.
Tietenkin selviän elämässäni itsenäisesti sekä olen oma-aloitteinen, töitä on silloin kun tarvitsen, opiskelen ja sitä rataa.
Kuitenkin aivojen kapasiteetti täyttyy päivän mittaan, alan sekoilemaan. Sanat hukkuu, minusta tulee hajamielinen, iloinen minä muuttuu ahdistuneeksi, tulee hahmotusvaikeukska jne. Ajatus lakkaa vain kulkemasta ja olen epäjohdonmukainen.

En myöskään elä omien arvojeni mukaisesti. Vaikka ei sinänsä liity aiheeseen mutta tuntuu, että katoan itsestäni välillä.
Olen vielä nuori ja olen jatkuvasti kehittynyt, uskoakseni oikeaan suuntaan menossa pikkuhiljaa.

Joku taantuminen tapahtuu välillä käytöksessäni. En tiedä voisiko johtua traumoista? Vai mistä..
En vain ole kovin tasapainoinen ja koen itseni tyhmäksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jokseenkin tutulta.

Vierailija
2/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä päällänsä? Se ainakin jumittaa päätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut kovaa kun on syntynyt heikkolahjaisena tähän maailmaan.

Vierailija
4/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vaan parhaansa ja sillä on mentävä. 

Useimmat ovat varmasti minua 20% älykkäämpiä, mutta teen 30% enemmän töitä pärjätäkseni samoissa hommissa. Rankkaa, mutta yritän sinnitellä. Järjestelmällisyys auttaa. Olen huono hahmottamaan monimutkaisia kokonaisuuksia.

Vierailija
5/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleman mukaan on myös hieman tekniikkalaji kuinka pitää päänsä toimintakuntoisena. Esim tauot voi oikeasti levätä sen sijaan että plärää jotain somen informaatiotulvaa.

Vierailija
6/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo!

Vierailija
7/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää ajamaan edes autoa kaupungissa, kun tuntuu ettei aivokapasiteetti riitä käsittelemään sitä kaikkea siellä liikkuessa.

Vierailija
8/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes voi kertoa miten tyhmä olen aina ollut.

Vierailija
9/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up