No niin, vuoden kaksi tylsintä kuukautta edessä
Hikoilua, hellettä, migreeniä, pakkokäynti mökillä (ulkohuussi!), huonosti nukutut hikiset yöt. Ampiaiset, kärpäset, hämähäkit viihtyy sisällä, marjat pakastimeen, kaikenlainen hyötyhäärääminen pihalla ja mökillä. Valoisat yöt, pakko nukkua lääkkeiden avulla. Missä on ne viileät kesät, täysin ilman hellettä?
Kommentit (40)
Ufmmitsmguqeiwooööeldöfoeoeloeyoo53ylfööyekfllölllfhldltööörrk4i7ipöhmmgmfröötlrlfhfletmfgötrolröötöyöötjötgö
Eri. Jalkapalloa ja Olympialaiset, voiko enempää pyytää?
Entä pimeä, tuulinen ja märkä syksy, joka voi jatkua yli talvenkin joinakin vuosina, ainakin eteläisessä Suomessa?
Telkkarissa pelkät uusinnat, eihän kesällä kukaan telkkaria katso. No kyllä katsoo!!
Vuoden kaks vauhdikkainta kuukautta 🎢🎡🎠😍 Lauantaina avajaiset 🤩
Lintujen laulua, vihreää maisemaa, kesäsateita, ukkosia, Lapinvaellus suurtuntureilla, pyöräilylenkkejä, kävelylenkkejä, teltassa nukkumista, melomista...
Kivaakin löytyy. En minäkään odota yli 24 asteen lämpötiloja - tulee paha olo.
En katso ollenkaan olympialaisia tai jalkapalloa, sillä mielestäni vaikka Suomi menestyisi, se ei olisi minun henkilökohtainen saavutukseni, ei tekisi minusta parempaa. Turhaa siis katsoa urheilua. Parempi on hyötyliikkua sekin aika itse, kun vain ei liian kuluttavasti urheillen.
Vuoden parhaat kuukaudet!
Talvella mulla on ihan kauhee masennus, en kestä elämää ilman valoa ja lämpöä.
Rakastan kesää, ja nyt koko kesän saa olla lomalla. Ihanin kesä tiedossa!
Vierailija kirjoitti:
Entä pimeä, tuulinen ja märkä syksy, joka voi jatkua yli talvenkin joinakin vuosina, ainakin eteläisessä Suomessa?
Tykkään :) kun on kävelyllä käyty niin sytytän kynttilät ja leffa päälle. Rakastan kumisaappaita, villasukkia ja neuleita. Ihanaa nukahtaa viileään pimeyteen kun taustalla kuuluu sateenropina.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en jaksa 24/7 jatkuvaa valoa ja liiallista lämpöä. Ihmiset on erilaisia.. onneksi. Olisihan se tylsää jos kaikki tykkää samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on tunnelmaa, pimeää ja myrskyää. Saa olla sohvalla peiton alla lukemassa ja kynttilää polttaa. Rauhoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kauheaa asua Suomessa? Jos et kerta kestä pimeyttä. Onko mahdottomuus muuttaa pois?
Suomen kesä on skeidaa, koska täällä ei saa nukuttua valoisuuden vuoksi. Etelä-Euroopan kesä on ihana, kun yöllä on pimeää. Haluan heti matkoille!!!
Ettekö ole kuulleet pimennysverhoista?
Lapset lomilla koulusta. Jatkuva mökä pihalla, pallot lentää minne sattuu. Turhautunutta käninää, väninää ja ulinaa. Nauti siinä oman pihan rauhasta sitten ja puhu kuiskaamalla, ettei naapurit ihan kaikkea kuule.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole kuulleet pimennysverhoista?
Ollaan mutta ei ne auta, aina vuotaa valoa jostain reunasta.
Heippati rallaa sullekkin 😑