Näin kaupassa erään miehen ostavan Vuokkosia
Mitä ihmettä tuo mies niillä tekee? En saanut koko päivänä asiaa mielestäni.
Kommentit (19)
Esimerkiksi veljeni ostaa varmasti kuukautissitreitä tyttärilleen. - En näe asiassa mitään ongelmaa tai ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo. Osti vaimolleen.
Tuo mies on poikamies.
AP
Tosimies ei pelkää ostaa naisten juttuja, toisin kuin beta-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies on poikamies.
AP
Ehkä hänellä on sisko. Tai äiti. Tai molemmat.
Varmaan mun mies, joka osti mulle siteitä muiden ostosten joukossa.
Mutta mitäs sanotte tästä? Yleensä käyn kaupassa itse mutta poikani lupasi käydä kun olin huonovointinen. Kysyin kehtaako tuoda inkotinenssisuojia. Lupasi tuoda jos löytää. Tietysti neuvoin mistä hyllystä niitä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi veljeni ostaa varmasti kuukautissitreitä tyttärilleen. - En näe asiassa mitään ongelmaa tai ihmeellistä.
Tyttärentytär , 13 v, ei kehtaa itse ostaa. No tietty voi olla vaikka tuttuja poikia kaupassa tai mikä lie. Isänsä laittaa takin päälle ja lähtee hakemaan.
Itsekin jään joskus miettimään, miten kaupasta voi ostaa ihan kaikkea, mitä siellä on myytävänä!!
Kerran näin kun nainen osti porakoneen. Hämmensi, en nukkunut seuraavana yönä.
Käyttikö hän sitä itse...veikö isälleen, tahi kamalinta, veikö salarakkaalleen, nyt kun hänen miehensä on perhe-elämästä lomalla...
Pöyristyin kuin näin kaupassa erään naisen ostavan Aromaa ja Rizloja.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin jään joskus miettimään, miten kaupasta voi ostaa ihan kaikkea, mitä siellä on myytävänä!!
Kerran näin kun nainen osti porakoneen. Hämmensi, en nukkunut seuraavana yönä.
Käyttikö hän sitä itse...veikö isälleen, tahi kamalinta, veikö salarakkaalleen, nyt kun hänen miehensä on perhe-elämästä lomalla...
Kiitos aamun nauruista 🤣🤣🤣
Nyt veti joku pohjat av-aloituksen tasossa!
Vierailija kirjoitti:
vähä NOLOO
Oikeassa olet, aloitus on todella nolo.
Juuri saamamme tiedon mukaan suomen hiihtomaajoukkue on alkanut käyttämään miesten siteitä
Ostaja oli päivittäin tänne kirjoittava palstamies, jonka alapää valuttaa pahanhajuista vuotoa.
Hän on aloittanut trans-muutoksensa. Älä pilkkaa.