Mitä tämä Googlen juttu meinaa, kun vasta lopetettiin Elisan sähköposti, minulla on gmail-sähköposti ja käyttänyt 0.07 niistä gigoista
"Google Kuvat -palvelussaan.
Uusi raja on 15 gigatavua, ja jos kuvien yhteiskoko ylittää yhdessä muiden dokumenttien kanssa (kuten Gmail- sekä Drive-tiedostot) tämän rajan, "
Google Kuvat -palvelussaan.
Mitä tämä Googlen juttu meinaa, kun vasta lopetettiin Elisan sähköposti, minulla on gmail-sähköposti ja käyttänyt 0.07 niistä gigoista.
Minulla on tavallinen gmail-sähköposti. Voi kun en taas ymmärrä?
Kommentit (4)
No, papan ei tarvitse näistä niin tietää, riittää kun soittaa Scanofficen aurinkopanelihuijausnumeroon.
No siinä lukee että 15 gigaa saa olla yhteensä gmail,kuvat ja drive...Ei sen kummempaa.. Ei hätää..
No kerroin että mulla on vasta 0.07 gigaa. Poistan turhia jttuviestejä ja kuvia aina tarpeen tullen. Ei se haittaa kun minä olen varonut kaikkia "syöppöjä", jotka kuluttaa ja en ole käyttänyt mitään ylimääräisiä facebookkeja enkä edes youtobeta ja olen pärjännyt. Minulla on vielä televisiokin, mistä samaa hömppää tulee kuin netti-uutisista.
Tämäkin laite on Notebook tai Laptop, ja tämä kyllä riittää viestitykseen ja tapahtumien lukun koko maailmalta.
Joo kun ei ole kasvanut smartphonen kanssa käsikädessä syntynyt, niin olen varovainen. Papparaiselle ja mammaraiselle ei tule niin paljon tietojen "varkauksia" kuin rohkeille nuorukaisille.
Onko sähköpostikin vaarassa kun pelotellaan. Minulla on ilmainen gmail-sähköposti. Jos sitäkin nyt tarkkaillaan?