Näkyykö aseksuaalisuus päällepäin?
Näkyykö aseksuaalisuus ja frigidiys päällepäin jos siitä ei kerro kenellekään?
Kommentit (35)
Uskon, ettei näy.
Näytän siltä, että annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa. Suora lainaus.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy, vihanen katse ja kerjää anaalia vain
aseksuaali ei ole sama kuin ass-seksuaali.
Vai onko se sittenkin a seksualisuus?
Ei todellakaan näy. Muuten kuin että eu hae tai halua seksiseuraa. Itse olen aseksuaali. Minulla on miespuolisia kavereita. Olen 57 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Minua on monesti sanottu seksikkääksi ja että minusta tulee sellainen olo.
Seksi ja seksikkyys ovat eri asioita. Se että jotain sanotaan seksikkääksi ei kerro mitään siitä harrastaako henkilö seksiä vaiko onko aseksuaali tai frigidi.
Mitä eroa on aseksuaalilla ja frigidillä??
Todennäköisesti se on aistittavissa. Olen hyvin seksuaalinen ihminen, ja yleensä ihmiset reagoivat minuun jollain lailla. Usein homotutkani on hälyttänyt, kun mies ei ole ollut minuun lainkaan reagoinut sillä tavalla. Siis joko kiinnostuneesti tai vähän vaivautuneesti. Tiedän myös ihmisiä, jotka ei säteile mitään seksuaalienergiaa ympärilleen. Joten vaikka syy ei ole tiedossa, sen aistii ettei asia ole listalla.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se on aistittavissa. Olen hyvin seksuaalinen ihminen, ja yleensä ihmiset reagoivat minuun jollain lailla. Usein homotutkani on hälyttänyt, kun mies ei ole ollut minuun lainkaan reagoinut sillä tavalla. Siis joko kiinnostuneesti tai vähän vaivautuneesti. Tiedän myös ihmisiä, jotka ei säteile mitään seksuaalienergiaa ympärilleen. Joten vaikka syy ei ole tiedossa, sen aistii ettei asia ole listalla.
Vaistoatko myös onko joku hitaasti tai nopeasti syttyvä seksuaalisesti?
Mitä tekemistä frigidiydellä on aseksuaalin kanssa?
Eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä frigidiydellä on aseksuaalin kanssa?
Eri asioita.
Olen frigidi ja parisuhteessa aseksuaalin kanssa.
Onhan aseksuaalisuus aika erikoista mutta meitä on moneen junaan.
En ole täysi aseksuaali vaan sieltä välistä, seksin harrastaminen kanssani on todella harvinaista enkä voisi kuvitellakkaan panevani jotain ventovierasta kadulta. Muut eivät anna minulle mitään seksiviboja..no kuitenkin, pukeudun joskus jopa seksikkäästi enkä mihinkään nunnakaapuun ja meikkiäkin laitan rohkeasti:)
Ihmiset projisoivat omia himojaan muihin. Hyvännäköisiä naisia pidetään helposti myös halukkaina (ja että ne tietysti haluaa just MUA). Tätä käytetään joskus hävyttömästi tekosyynä jopa rai sk auks ille. Nainen "oli mukana" tai jopa viettelee miehiä jo pelkällä läsnäolollaan.
Toimii myös toiseen suuntaan. Ihminen jota et pidä viehättävänä voi vaikuttaa frigidiltä, vaikkei sitä olisi.