Olisitko mieluummin loppuikäsi siivooja, vai menisit naimisiin sellaisen miehen kanssa joka...
...elättää sinut kyllä, mutta et juurikaan pitäisi tästä miehestä? Eli olisi jollain tapaa vastenmielinen, mutta rahaa olisi. Toinen vaihtoehto että elättäisit itsesi siivoamalla. Kumman valitsisit?
Kommentit (13)
Onko siivous oikeasti pahinta, mitä keksit? Mä maksoin asuntolainan sillä. 2010-luvulla, ei 1950-luvulla.
En keksi yhtään syytä mennä vastenmielisen miehen kanssa naimisiin.
Olisin tietysti ennemmin siivooja kuin glorifioitu prostituoitu.
Menisin naimisiin ja opiskelisin jonkun hyväpalkkaisen ammatin miehen siivellä.
Minä pidän siivoamisesta. Olen sitä joskus tehnyt jonkin aikaa työksenikin. Homma sopi minulle loistavasti, koska olen siivousfriikki. Olisi siis helppo valinta minun kohdallani ja siivoaisin ihan onnellisena sen sijaan, että ottaisin epämiellyttävän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Menisin naimisiin ja opiskelisin jonkun hyväpalkkaisen ammatin miehen siivellä.
Entäs sitten kun se mies alkaisi vaatimaan, että teet hänelle lapsia, siivoat kodin, laitat ruokaa, peset pyykit? Missä välissä ehdit opiskella?
Riippuu missä mielessä vastenmielinen ja kuinka rikas olisi :D
Jos pitäisi minusta hyvää huolta ja mahdollistaisi huolettoman elämän minulle niin voisin harkita.
Siivoojan ura myös ok, saa liikuntaa ei tarvi stressata työpäivän jälkeen. Kun itse olin siivoojana niin sai myös halutessaan tehdä lisätunteja niin paljon kun lystäsi, joten ansiotkin oli ihan ok.
Ap:n kaltaisten ihmisten takia siivoojatkaan eivät arvosta tekemäänsä työtä. Yksi Aihe vapaan historian typerimpiä kysymyksiä.
Tottakai ottaisin sen miehen. Ei sen tarvitse tietää, missä päiväni vietän.
Täh? Tietenkin siivoojana. Jos menisin rahasta naimisiin, olisin jonkun ällöttävän miehen alainen loppuikäni.
No siivooja tietenkin! Se on arvokasta ja rehellistä työtä siinä missä mikä tahansa muukin työ.
En ole kyseistä ammattia itselleni valinnut, mutta ei siinä mielestäni mitään vikaa ole, voisin ihan hyvin olla siivoojakin.
Jos olisi multimiljonääri ja voitaisiin asua eri asunnoissa, niin miehen tietysti. Ne muutamat yhteiset hetket kestää kyllä kunhan pääsee taas Malediiveille lomailemaan ja tekemään mitä haluaa.
Ja nääkö nyt jotenkin sulkee toisensa pois? Valitsisin hyvän miehen ja tekisin itse duunia kunnes perustaisin perheen, miehen palkasta riippumatta.
No mitäpä luulet? On vastenmielistä joutua elämään toisen oikkujen mukaan. Jos pääsee siivoojaksi pysyvään toimipaikkaan sen firman työntekijäksi, niin ihan hyvää hommaa se on. Tunti silloin toinen tällöin siivousfirman listoilla on huonompi vaihtoehto, mutta parempi sekin on kuin olla elätettävänä.