Vaajakoskelaisen perheenisän elämä muuttui vartissa: Mies oli menossa kaikessa rauhassa aamukuudelta töihin, kun vastaan tulivat 15- ja 18-vuotiaat veitsen ja puunuijan kanssa
Kommentit (23)
Miksi lapsia ei osata kasvattaa enää?
Voisiko joku kopioida tänne?
Taas maksullinen juttu...
Nautittu elämässä varmaan muutakln kuin alkoholia.
Hyshys, eikun olikin taas ihan omaa tuotantoa...
Niinhän ne tupaavat olemaan.
Onko tietoa pahantekijöiden taustasta?
Mrhainfossakaan ei löytynyt tarkempaa, pelkkää spekulaatiota.
Sen verran tarkennusta, että Kaunisharju ei kuulu enää Vaajakoskeen. Kaunisharjussa sijaitsee muuten nuorisokoti Ankkuri.
9 jatkaa: Tästä tapauksesta on ilmeisesti jo melkein kaksi kuukautta. Aika erikoista etten ole tästä edes kuullut vaikka asun Vaajakoskella (eli Kaunisharjun vieressä).
Olisko kannattanut harjoitella kiczboozingia?
Kun osaa kigzboozeria niin ei siinä veitsi tai puunuija paljoa paina. Menee puunuija hammastikuiksi ja veitsi menee keräilykaappiin muiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Hyshys, eikun olikin taas ihan omaa tuotantoa...
Niinhän ne tupaavat olemaan.
Sitähän ei kukaan ole väittänyt etteivätkö suomalaiset tekisi mitään rikoksia, vaan että rikoksien määrä kantaväestöön suhteutettuna on tietyillä kansanryhmillä moninkertainen, jopa 15-kertainen tietyissä rikosnimikkeissä, esim raiskauksissa.
9. jatkaa vielä: Keväisin Vaajakoskellakin ongelmatapaukset (juopot ja narkit) ilmestyvät katukuvaan. Onneksi heitä ei paljoa ole mutta yksikin päihdeongelmainen ölisijä on liikaa. Nykyäänhän nuoret käyttävät paljon huumeita ja lopputuloksena on vain ongelmia.
miehet ei enää osaa tapella kirjoitti:
Kun osaa kigzboozeria niin ei siinä veitsi tai puunuija paljoa paina. Menee puunuija hammastikuiksi ja veitsi menee keräilykaappiin muiden joukkoon.
Ihan vakavasti puhuen: normaalien suomalaisten miesten ja poikien itsepuolustustaidoissa ja ennen kaikkea itsepuolutustahdossa olisi oikeasti todella paljon parantamisen varaa. Turpiin tulee aivan liian helposti ja häiriköille annetaan aivan liian paljon tilaa.
Sen siitä saa, kun ei edes autoa omista. Elämä on täynnä valintoja...
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti puhuen: normaalien suomalaisten miesten ja poikien itsepuolustustaidoissa ja ennen kaikkea itsepuolutustahdossa olisi oikeasti todella paljon parantamisen varaa. Turpiin tulee aivan liian helposti ja häiriköille annetaan aivan liian paljon tilaa.
Niin että se toksinen maskuliinisuus onkin taas hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei ole valintoja on vain sarja tapahtumia.
Olen itse itsepuolustautunut useita hyökkääjiä vastaan ja en minä asiasta päättänyt tai tehnyt päätöstä.
Homma vain eteni niin että lopulta oli viisi hyökkääjää maassa ja ensimmäisillä oli vakaviakin vaurioita vartalossaan.
En minä halunut satuttaa mutta niin vain kävi.
Että ei elämässä ole mitään valintoja oikeasti. Tuo on ihan oma uskonto, mitä yrität markkinoida.
Omaa tahtoa ei ole kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse itsepuolustautunut useita hyökkääjiä vastaan ja en minä asiasta päättänyt tai tehnyt päätöstä.
Homma vain eteni niin että lopulta oli viisi hyökkääjää maassa ja ensimmäisillä oli vakaviakin vaurioita vartalossaan.
Että ei elämässä ole mitään valintoja oikeasti. Tuo on ihan oma uskonto, mitä yrität markkinoida.
Tämä. Kyllä se vaan tekee ison eron onko harrastanut tai harrastaako jotain itsepuolustuslajia. Isompikin kaveri menee nopeasti maihin tai tippuu ekasta jos pienempi kaveri osaa lyödä. Sen muuten näkee heti onko joku treenattu näissä asioissa ihan taistelu asennosta.
Omaa tahtoa ei ole kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tilanteessa kannata edes miettiä mitään.
Joskus pitää vaan toimia ja antaa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Vähemmän pleikkaria, netflixiä tai dronen lennätystä tai jotain fantsun siistejä trendilajeja (pyöräily, vaellus tms) ja tilalle mieluummin vähän tosielämän valmiustaitoja. Elämä ei ole aina kivaa ja täytyy uskaltaa mennä epämukavuusalueelle sitä varten.
Kantikset tuppaavat olemaan melko primitiivisiä Kehä 3:n ulkopuolella