Porkkanat maistuu oudolta
Kuolenkohan ruokamyrkytykseen? Vähäsen alkoi henkeä ahdistaa 🤔
Kommentit (20)
Kuulostaa pikemminkin psykoosilta.
Onko pirkan porkkanoita? Ostin kerran ja ne haisivat omituiselle, en viitsinut maistaa van heitin pois vaikka näyttivöt ihan tuoreilta.
Siis söit niitä siitä huolimatta vaikka maistuivat oudolta? Et sylkenyt pois? Noh. Luonnolla on tapana karsia.
Tähän aikaan on melko mahdotonta saada maukkaita porkkania, perunia, kaalia ja naurihia. Kaikki maistuu nahistuneelle ja ummetuneelle varastolle. Uutta satoa odotellessa ....
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt panikoi turhaan.
Nyt minä vasta panikoinkin 😬
Ap
Tähän aikaan vuodesta ei kannata porkkanoita syödäkään, ne on kaikki pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pikemminkin psykoosilta.
Mä oon ollu psykoosissa syntymästä asti ja täällä ihmisten seassa tarpominen on vaan pahentanu sitä......
Vierailija kirjoitti:
Siis söit niitä siitä huolimatta vaikka maistuivat oudolta? Et sylkenyt pois? Noh. Luonnolla on tapana karsia.
Peppuunko ne olisi pitänyt sitten tunkea? 🙈
Ap
Kellarin makuista tai puisevaa, joskus ihan maukkaitakin saa kesän ulkopuolella. Porkkanan osto on kyllä tuuripeliä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan on melko mahdotonta saada maukkaita porkkania, perunia, kaalia ja naurihia. Kaikki maistuu nahistuneelle ja ummetuneelle varastolle. Uutta satoa odotellessa ....
Vähän on sellainen kellarin maku.... Onkohan nää porkkanat ollu kauankin kellarissa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kasvojesi tilalla perse?
En ymmärtänyt kysymystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siis jos ne maistuu jo suussa pureskellessa oudolta, niin miksi nielaisit? Älä niitä peppuusi työnnä. Minä voin työntyä sinne kyllä oikein mielelläni. ;P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No siis jos ne maistuu jo suussa pureskellessa oudolta, niin miksi nielaisit? Älä niitä peppuusi työnnä. Minä voin työntyä sinne kyllä oikein mielelläni. ;P
Oletko homo?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko homo?
Ap
Ei siinä ole mitään homoa. <3
Älä nyt panikoi turhaan.