Miksi sähkömiehelle on maksettava vaikka voisin itse tehdä sanat hommat?
Jopa 20 € yrittävät tunnilta saada. Sanoin puhelimessa, että unohda koko juttu. Miksi minun pitäisi maksaa sähkömiehelle töistä, jotka voin itsekin tehdä? Hevosetkin nauraa!
Kommentit (11)
No ei ollu oikea sähkömies, jos tuolla hinnalla tekee duunia. Ellei ole pelkkä polttimon vaihto.
Joka ikinen autokorjaamokin laskuttaa 70€/h työstä, vaikkei tarvitse mitään pätevyyksiä.
Sähkömiestä et saa 20e/h. Jos teet itse jotain kytkentöjä, vakuutus ei korvaa jos jotain tapahtuu.
...koska et osaa kuitenkaan itse tehdä. Näitä oman elämänsä remonttireiskoja on kyllä nähty, meilläkin naapuri kuvitteli osaavansa remontoida itse ja aiheutti vesisateen meidän kämppään...
Mikset tee ite niitä hommia sit pyydä se sähkömies tarkistamaan vaan kytkennät jos pä'ääsis halvemmalla?
Niin no ap, vaikkapa vakuutuksia varten.
Jos ilmenee ettei joitain sähköjuttuja ole tehty lain mukaan, vaan on itse räpeltänyt ne, niin vakuutus ei korvaa tulipaloa eikä muitakaan vahinkoja.
Väärin tai huolimattomasti tehty sähköviritys voi johtaa jonkin perheenjäsenen kuolemaan tai vaikkpa aivan vieraan ihmisenkin.
Eivät ne rakennusmääräykset ole mistään hatusta vedeltyjä turhia juttuja ihmisten kiusaksi.
Mitä ees soittelet ammattilaisille jos peiliin katsomalla löytyy jo sellainen?
Maksetaanhan lapsenhoidostakin päivähoitajalle vaikka jokainen voisi itse hoitaa lapsensa.
Huomenna AP soittaa nöyränä takaisin ja sanoo maksavansa mukisematta.
Jos pyysi vain 20€/tunti, niin se oli vain pelkkä mies, ei sähköasentaja. Ihan hyvin niin pikkujutun voit hoitaa itsekin. Hyvällä akkuporakoneella saa hoidettua monta sellaista hommaa, joissa muuten tarvitaan miestä.
Sähkösasennukset on eri asia, ja niihin on palkattava ammattilainen, mutta ei sen välttämättä mies tarvitse olla.