Hyviä elokuvasarjoja?
Suositelkaa hyviä elokuvasarjoja. Esim. Harry Potter, Saw, Pirates Of The Caribbean jne.
Kaikista kategorioista voi suositella, mutta esim. Star Wars ja James Bondit eivät kiinnosta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Bates Motel
Ei tämä ole elokuvasarja. Tämä on pelkkä sarja, jonka jaksot ovat noin tunnin mittaisia.
Elokuvasarjoja ovat ap:n jo mainitsemat ja esim Taru Sormusten Herrasta, Rambot, Terminator jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bates Motel
Ei tämä ole elokuvasarja. Tämä on pelkkä sarja, jonka jaksot ovat noin tunnin mittaisia.
Elokuvasarjoja ovat ap:n jo mainitsemat ja esim Taru Sormusten Herrasta, Rambot, Terminator jne jne
Jep, huomasin että käsitin väärin. Aloittaja tarkoittaa saagaa, oletin että puhutaan elokuviin perustuvista sarjoista.
Dragonheart kiinnostaisi itseäni nähdä kokonaisuutena.
Mistä Ap sai tämän aloituksen mieleensä?
Kylllä pakko myöntää markus selin joka on mensa jäsen eli älykkkäimpien ihmisten sarjassa koko maailmassa niin elokuvat kylllä kestää ainaa useampia katselukertoja,
Kiitos ehdotuksista!
Minulla on kotona vastasyntynyt ja tulee katsottua paljon elokuvia, jos ei nukuta juuri silloin kun vauva nukkuu.
Jim Henson's: The Storyteller
Kannattaa katsoa traileri, sillä on kahtia jakavaa millaisista sarjoista kukakin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bates Motel
Itse asiassa alkuperäinen Psyko kyllä on elokuvasarja.
Tarzan?
Indiana Jonesit, ainakin kolme ekaa on aika hyviä.
Komedioista ei tuu oikein mitään muuta mieleen kuin Pekka ja Pätkä ja American pie (joo, Uunot tietysti mutta ne on kyllä omaan makuun vanhentuneet aika huonosti).
Kolme ekaa Die Hardia on hyviä, samoin Tappava ase -sarja.
Ja kun kerran Rambo mainittiin niin tokihan pitää sitten Rocky mainita myös.
Kiitos, olen jo napannut useamman ehdotuksen talteen =)
Lisää ehdotuksia saa silti laittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olen jo napannut useamman ehdotuksen talteen =)
Lisää ehdotuksia saa silti laittaa.
Ap
Mitkä noista niin osaa sitten osuvammin ehdotella?
Bates Motel