Hyviä elokuvasarjoja?
Suositelkaa hyviä elokuvasarjoja. Esim. Harry Potter, Saw, Pirates Of The Caribbean jne.
Kaikista kategorioista voi suositella, mutta esim. Star Wars ja James Bondit eivät kiinnosta.
Kommentit (39)
Ghostbusters 1 & 2
Sitten on nais-versio
Ja uusi on vielä tulossa
Alien (6 elokuvaa 1979-2017)
Resident Evil (6 elokuvaa 2002-2017)
Final Destination (5 elokuvaa 2002-2011)
Dirty Harry (5 elokuvaa 1971-1988)
X-men on ainaskin omaan makuuni, vaikka monet sen leffa-sarjan haukkuukin.
Deadpool leffat löyhästi kuuluu myös tuohon sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olen jo napannut useamman ehdotuksen talteen =)
Lisää ehdotuksia saa silti laittaa.
Ap
Mitkä noista niin osaa sitten osuvammin ehdotella?
Terminaattorit, Taru sormusten herrasta ja sitten muistin Hobitit, Apinoiden planeetta, Die Hard ja Wrong turn.
Omaan makuun on eniten kauhu, mutta katson kyllä aika lailla laidasta laitaan, nyt varsinkin kun välillä nukahdan kesken tai en jaksa niin tarkkaan seurata.
Ap
28 päivää myöhemmin ja 28 viikkoa myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Apinoiden planeetta
Siitä on olemassa sekä vanhempi että uudempi elokuvasarja.
Ne vanhemmat versiot tehtiin 1968-1973 (5 elokuvaa) ja uudemmat 2001-2017 (4 elokuvaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Terminaattorit, Taru sormusten herrasta ja sitten muistin Hobitit, Apinoiden planeetta, Die Hard ja Wrong turn.
Omaan makuun on eniten kauhu, mutta katson kyllä aika lailla laidasta laitaan, nyt varsinkin kun välillä nukahdan kesken tai en jaksa niin tarkkaan seurata.
Ap
Resident Evil ja Final Destination ovat ainakin kauhufilmejä.
Hyvä kaksiosainen kauhufilmi on The Descent (2005) ja The Descent 2 (2009)
Japanilaiset Ring elokuvat (1998-2000): Ring 1, Ring 2 ja esiosa Ring 0. Niistä tehtiin myöhemmin amerikkalaiset versiot.
Man of Steel
Batman v Superman: Dawn of Justice
Suicide Squad
Wonder Woman
Aquaman
Zack Snyder's Justice League (
Birds of Prey
Wonder Woman 1984
Shazam elokuvasta en tiedä kuuluuko tuohon sarjaan. Ei ainakaan vielä vihiä annettu.
Tulossa tiedän tulevan Flash elokuva ehkä ensi vuonna. Myös Suicide squad 2:sta olen kuullut puhuttavan.
Tuosta Justice League leffasta suosittelen ennemmin katsoa tuon Zack Snyderin version ennemmin, kuin pelkän Justice Leaguen. Pelkkä Justice League leffa leikkaa niin paljon pois ohjaajan visiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mä oletin susta toisenlaista tyyppiä. Itsekkin pidän paljon kauhusta ja omiin suosikkeihin kauhu genreistä kuuluu Insidious saaga. Siinä on muutakin kuin pelkkää kauhua. Komediaa ja mielikuvituksellinen visio.
Paluu tulevaisuuteen