Monta lasta teillä saattaisi olla jos?
ette olisi tehnyt aborttia, ei olisi ollut keskenmenoja, ette olisi syönyt jälkiehkäisypillereitä tai ette olisi käyttäneet ehkäisyä?
Täytän pian 44 ja minulla on kaksi ihanaa lasta.
Olen tehnyt kaksi aborttia 40-43 vuotiaana (lääkkeelliset ei kaavintaa), saanut kaksi keskenmenoa rv 8-9 ja syönyt kolme kertaa katumispillerit nuoruudessa.
Ehkäisynä ollut 2× kuparikierukka, 1×ehkäisypillerit ja sitten vaan luotto siihen etten enää tule raskaaksi.
Kommentit (12)
Onpa sinulla ollut vilinää ja vilskettä. Minä söin kerran nuorena yhden katumuspillerin kun kortonki hajosi.
Ei yhtään. Yksin eläisin suosiolla jos en saisi suhteessa seksistä nauttia ja suunnitella elämääni.
Mistä ihmeestä sitä tietäisi? Outo kysymys. Kolme lasta on nyt ja ehkäisyä on käytetty ennen lapsia, lasten välissä ja sen jälkeen. Abortteja tai keskenmenoja ei ole, jokainen lapsi on saanut alkunsa heti kun on annettu tilaisuus ja ehkäisy on lopetettu. Olen 47 vuotias ja minut on steriloitu noin 39 vuotiaana, ehkäisynä oli ennen sitä kaikkea pillereistä renkuloihin, laastareista kortsuun.
Vierailija kirjoitti:
Just joo😤
Näin se on. Pohdin juuri asiaa ja siksi kysyinkin että miten muilla. Ap
En ole ollut ikinä vastuuton lyhyemmissä suhteissa. Kondomi on joskus hajonnut.
Ei yhtäkään. Kiitos lääketieteen lapsia on 3.
Huh minulla voisi olla teini-ikäinen lapsi jos en olisi tehnyt aborttia.
N29
Mistähän senkin voisi tietää... Olen ollut suhteessani 8 vuotta ja seksiä on ollut viikottain, kai niitä lapsia enemmän olisi kuin kaksi suunniteltua, jos ehkäisyä ei olisi käytetty. Mitään abortteja en ole tehnyt ja jos eläisin maailmassa ilman ehkäisyä niin olisin odottanut avioliittoon.
Jos ehkäisyä ei olisi, niin en olisi harrastanut seksiä, joten ei yhtään.
Kolme on eikä lisää tule. Voisi olla vaikka 12.
N39