Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahatauti iski, huomenna olisi eka työpäivä uudessä työpaikassa!

Vierailija
20.08.2006 |

Voi itku!! Nyt minä ja lapset ollaan jo kaksi-kolme päivää oltu kovassa mahataudissa. Ripulia kaikilla meillä ja isompi lapsi on oksentanut myös kerran.... Itse en ole oksentanut, muuten maha on ollut TODELLA kipeä ja vääntänyt jo yli 2vrk. Huomenna aamulla pitäisi aloittaa uudessa työpaikassa monen vuoden hoitovapaan jälkeen..

Mitä vinkkejä olisi saada minut työkuntoon aamuksi!?? Tänään olen vaan makaillut, kun jo puolen tunnin ylhäälläolo saa olon niin heikoksi.

Mikä auttaa ripulista toipumiseen? Onko vielä toivoa parantua työkuntoon vai täytyykö soittaa ekana päivänä etten pääse :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen työ? luuletko että sinne saa sijaisen tilallesi?

Vierailija
2/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vaan reippaasti ilmoitat, että olet sairastunut. Menet sitten töihin terveenä ja pirteänä. Sairaana ei töihin kyllä kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaa et todennäköisesti päivästä saa joten ei kannata kantaa myöskään huonoa omaatuntoa. Suosittelen kuitenkin hakemaan lääkärin tai terveydenhoitaja todistuksen vaikka sitä et ehkä virallisesti tarvitsisi (jos siis työnantaja antaa sairastaa 1-3 päviää ilman todistusta).

Vierailija
4/4 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saa paremman vaikutuksen sinusta. Jos firma on laskenut paljonkin huomisen töihintulosi varaan (esim ei saa tuuraajaa, pieni firma tms) tuntuu varmaan työnantajastakin pahalta että olet HETI poissa, mutta pakko jokaisen on ymmärtää tilanteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi