Jos kotonasi syttyisi tulipalo ja sinulla olisi aika pelastaa 1 asia, mitä pelastaisit? (ihmisiä ja lemmikkejä ei lasketa mukaan=
Kommentit (65)
Ulkoinen kovalevy. Siinä on varmuuskopioituna valokuvat, kouluaikaiset työt ja materiaalit, työtodistukset jne.
Lompakon ,valokuvakansiot ja 4 cm nipun tärkeitä papereita.
Rakkaani uurna ja pari valokuvakehystä. Plus kännykkä..
Mutta minä en laske Mitään Pelastan ihmiset ja eläimet he Ovat tärkeimpiä T.Palomies!🚒🚑
Ihmishenki ja eläinten henki ovat Kaikkein tärkeimmät niitä kun ei voi korvata mikään!kaiken muun roinan Kyllä!
Olettaen, että käsilaukkuni olisi jo olalla ja lapset ja lemmikit turvassani niin pelastaisin rahajemmakirjekuoren. Sillä pääsisi hyvin uuteen alkuun vakuutusrahoja odotellessa.
Muistitikku, jolle on tallennettu romaanini käsikirjoitus.
Tietokoneen. Koska siellä on paljon valokuvia joista ei ole kopioita.
Lompakko ja kännykkä. Tärkeät tiedostot on tallennettuna minulla oman ulkoisen levyn lisäksi myös kodin ulkopuolella sijaitsevaan levyyn joten tulipalo ei pysty viemään tietoja. (ellei molemmat kohteet pala yhtäaikaa)
Korurasian. Ja käsilaukkuni.
Ei ole mitään arvokasta
Talossani oli tulipalo, otin mukaan kyllä puhelimen, lompakon ja avaimet.
Pakkasilla varmaan ottaisin untuvatakin , muuten pelkkä käsilaukku
Ehkä kännykän
Siinä on mun pankkikortti että voin ostaa jotain
Olkalaukku (sen sisällä lompakko ja avaimet). Puhelin tulisi todennäköisesti "puoliautomaattisesti" mukana, kun se on yleensä kädenulottuvilla ja soittaisin tietenkin heti hälytyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olettaen, että käsilaukkuni olisi jo olalla ja lapset ja lemmikit turvassani niin pelastaisin rahajemmakirjekuoren. Sillä pääsisi hyvin uuteen alkuun vakuutusrahoja odotellessa.
Hengaatko useinkin laukku olalla kotona?
Hääkimppuni, joka on tehty minun, äitini ja isoäitini koruista.
Valokuvat