Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvomaski aiheuttaa nenäverenvuotoa

Vierailija
31.05.2021 |

Onko muilla näin? Joudun työssäni (hoitoala) käyttämään kasvomaskia jatkuvasti. Nenä on alkanut vuotamaan verta parikin kertaa viikossa ja sitä verta tulee paljon! Olen ostanut nenäsuihkeen joka auttaa hieman. Ärsyttää!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla aiheuttaa. Lisäksi nenä turpoaa sisäpuolelta. Työsi on hankala, keskustele työterveyslääkärin kanssa. 

Vierailija
2/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ollut moista vaivaa.

T. pölyisiä purkutöitä suorittava remonttireiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ollut moista vaivaa.

T. pölyisiä purkutöitä suorittava remonttireiska

Sulla tuskin on päässä kiinasta tilattu "kansanmaski" vaan ihan oikea hengityssuojain.

Vierailija
4/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuivunut nenä tän koronan aikana. Erityisesti talvella oli maskista suuri apu. Aikaisemmin oli nenäverenvuotoa kuivuuden takia ja hoidin a-vitamiinisuihkeella. Maskien kanssa en ole tarvinnut suihketta ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiviin nenän limakalvosimistani kannattaa käyttää apteekin nenäöljysprayta. Minä laitan sitä allerhialääkkeiden jälkeen yötä vasten nenääni.

Vierailija
6/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiviin nenän limakalvosimistani kannattaa käyttää apteekin nenäöljysprayta. Minä laitan sitä allerhialääkkeiden jälkeen yötä vasten nenääni.

Minulla nenä ei kuivu vaan limakalvot turpoavat, kipeytyvät, samoin kuin nenän sisäiset rustot, tulee paljon limaisuutta ja liman joukossa verta. 

Vierailija
7/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää etten ole ainoa! Nenä on kokoajan sisältä vähän turvonneen tuntuinen, raskaampi hengittää.

AP

Vierailija
8/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiäkin palelee ja paskattaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän