Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut kalleinta tai muutoin arvokkainta, mitä lemmikkisi on tuhonnut?

Vierailija
31.05.2021 |

Minulla on ollut hurjan paljon lemmikkejä melko nuorelle iälle ja olen säästynyt suurimmilta tuhoilta.

Tänään kuitenkin huomasin, että kissa oli kynsinyt 130 euron, aivan uuden joogamaton käyttökelvottomaksi.

Nappasin kissan syleilyyn. Liian myöhäistä torua, ja sitä paitsi se oli aivan oma vika. Mitäs jätin lattialle!

Mitä teidän lemmikit ovat tuhonneet? Mikä harmittaa jopa edelleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira repi äitini tekemän kauniin huovan silpuksi. Menetys oli siksi erityisen kirpaiseva, että äitini on jo kuollut. Myös tämä oli oma moka ja sehän vielä lisäsi harmitusta.

Vierailija
2/6 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tuhosi pentuna 150 euron kengät. Omapa oli vikani, kun unohdin nostaa ne pois lattialta, ei sille hömelölle voinut olla vihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa vauvan virtahepohaalari jonka olin ostanut kirppikseltä. Rahallinen arvo ei kovin suuri mutta se oli niin söpö.

Yhden koiran ollessa nuori se söi kaksi sohvaa, lukemattomia kenkiä/kirjoja/vaatteita/you name it, avasi jääkaapin joka työpäivä ja tyhjensi sen, ei auttanut vaikka ovi oli lukittu, kahvat irrotettu, ja laitettu esteitä eteen. Se varmaan vaan ajatteli että tempun vaikeustaso vain kasvoi ja jaksoi yrittää koska palkinto oli niin hyvä.

Aika epätoivon partaalla olin, myöhemmin siitä kuoriutui ihan hyvä koira. Enää en silti taida ottaa koiraa.

Vierailija
4/6 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängynpeitto, ei sen arvokkaampaa.

Vierailija
5/6 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa merkkasi Louboutin kenkään. En huomannut asiaa heti koska käytän kenkiä vain erityistilaisuuksissa. Koska oli ehtinyt muhia mahdollisesti viikkoja/kuukausia niin ei toivoakaan että hajua ja tahroja olisi saanut pois pohjallisista. 

Vierailija
6/6 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein meinasi olla IPad, mutta onneksi koira oli enemmän kiinnostunut vaan suojakuoresta, jonka silppusi. Satasen nahkakengät söi, no ihan sama kun niistä en tykännyt muutenkaan. Aika paljon harmitti kun oli kiskonut sängystä alas peiton ja repi sen pussilakanoineen tuusan  nuuskaksi, tykkäsin tosi paljon siitä lakanasta. Kaikkein eniten harmitti, kun olin ostanut 5-vuotiaalle tytölle ihanan juhlamekon seuraavan viikonlopun hääjuhlia varten, unohdin ostoskassin eteisen lattialle ja koira silppusi kassin mekkoineen aivan päreiksi >:(  Eikä löytynyt enää toista samanlaista mekkoa.

Lukemattomia muita pikkujuttuja koira hajotti myös, aika monta kaukosäädintä jne.

Ikinä ei enää koiraa meille, tulee kalliiksi! Vielä kun huomioidaan pilalle mennyt parketti, raavitut ovenkarmit ym ym...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan