Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotus pelottaa. Kertokaa hyviä ja järkeviä syitä miksi en peruisi aikaa.

Vierailija
31.05.2021 |

Nyt siis niitä syitä miksi EN peruisi aikaa!!!

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ”kuulit jostain” ei ole pätevä syy uskoa keksittyjä pelotetarinoita.

Tietenkin otat rokotteen jos haluat kantaa osasi vastuusta hävittää pandemia. Mulle ei tullut edes käden arkuutta, onko sulla käsitystä kuinka moni on rokotettu ongelmitta? Tutustu siihen TIETOON miten rokotteet kehitetään.

Ei ole sellaisia allergioita mitkä estää rokottamisen.

Vierailija
42/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perjantaina Modernan. Ei mitään sivuoireita, paitsi pistoskohta oli pari päivää vähän arka. Miehellä lähti Modernasta ääni pariksi päiväksi, mutta siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin otat rokotteen jos haluat kantaa osasi vastuusta hävittää pandemia. Mulle ei tullut edes käden arkuutta, onko sulla käsitystä kuinka moni on rokotettu ongelmitta? Tutustu siihen TIETOON miten rokotteet kehitetään.

Kyllä on, itselleni ei hoitava lääkäri suositellut. Mikäli olet saanut jostain lääkeaineista voimakkaan allergisen reaktion, älä ota. Jos olet allerginen jollekin rokotteen sisältämälle ainesosalle, älä ota. 

Vierailija
44/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi epätodennäköistä, että rokotteesta tulisi jotain, mutta taudin saaminen olisi paha juttu.

Tuo ko. tauti voi olla myös täysin oireeton, ja sellainenhan ei itselle ole paha juttu.

Oireettomilla on myös todettu Koronan haittavaikutuksia, kuten sydänlihastulehdus.

Vierailija
45/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain modernan rokotuksesta vilunväristyksiä ja huonon olon jota kesti vain yhden päivän ajan, päänsärkyä oli noin viikon ajan. Nämä ovat tietojen mukaan tavanomaisia sivuvaikutuksia mutta pitäisikö olla olla huolissaan kakkospiikin kohdalla?

Vierailija
46/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä pyörii pelottelutarinoita rokotteesta. Yksi yleinen piirre on ettei vakavia haittavaikutuksia saanut mennyt heti lääkäriin vaan viikon päästä.

Vierailija
47/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan saaminen on 1000x vaarallisempaa kun koronan saaminen rokotuksen jälkeen. Miksi pelkäisit? Vakavampia haittoja esiintyy tyyliin yhdellä miljoonasta

Vierailija
48/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten pätkän vertaa ajatellut, että tässä minä kannan vastuun, en kulje ja hoilaa kuin apina  rinta rottingilla, että minäpä oon hyvä ihminen.

Otin rokotteen itseni, vain ja ainoastaan itseni ja läheisteni vuoksi. Ehkä pikkasen jeesustelin kuinka autan jälkipolvia, lapsenlapsiani olemalla testikaluna. Tämä korona on tuonut esiin ihmisten raadollisuuden, halutaan rikastua ja kerätä kokoon kaikki mitä tästä nyt irtoaa. Ei inhimillisyyden häivääkään.

Vierailija
49/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä pyörii pelottelutarinoita rokotteesta. Yksi yleinen piirre on ettei vakavia haittavaikutuksia saanut mennyt heti lääkäriin vaan viikon päästä.

Pikkasen menty eteenpäin. Vuosi sitten lääkärissä, meillä Suomessa  sanottiin jollekin ettei saa kertoa koronatartunnastaan?

Vierailija
50/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelko on vain tunne, eikä mikään totuus, joten ajan peruminen tunteen vuoksi on typerää.

Vierailija
51/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksan johtava korona-asiantuntija (en muista nimeä) kertoi juuri Hesarin haastattelussa, että todennäköisesti kahden vuoden sisällä maailman väestö tulee saamaan immuniteetin coronavirukselle, joko rokotuksella tai sairastamalla.

Sinä itse voit valita kumpaan ryhmään kuulut.

Mies joka on läpeensä korruptoitunut! sitä paitsi on tutkimuksia että 60-80% on jo vasta-aineita koronaan... onhan se jo nähty ettei tauti leviä kovin helposti edes saman perheen sisällä!

Vierailija
52/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksan johtava korona-asiantuntija (en muista nimeä) kertoi juuri Hesarin haastattelussa, että todennäköisesti kahden vuoden sisällä maailman väestö tulee saamaan immuniteetin coronavirukselle, joko rokotuksella tai sairastamalla.

Sinä itse voit valita kumpaan ryhmään kuulut.

Mies joka on läpeensä korruptoitunut! sitä paitsi on tutkimuksia että 60-80% on jo vasta-aineita koronaan... onhan se jo nähty ettei tauti leviä kovin helposti edes saman perheen sisällä!

Ei ole nähty. Puolestaan on nähty esim, brittivariantti tartuttaa valtaosassa tapauksia koko perheen.

Vierailija
53/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, itselleni ei hoitava lääkäri suositellut. Mikäli olet saanut jostain lääkeaineista voimakkaan allergisen reaktion, älä ota. Jos olet allerginen jollekin rokotteen sisältämälle ainesosalle, älä ota. 

Kerrotaanko ne ainesosat ennenkuin piikki tökätään ja mitä ne ainesosat maallikolle kertovat? Kai siinä jotain voi sattua, kun 15 minuuttia istuskellaan. Yksi nainen alkoi kai oirehtimaan, kun tuli valkotakkinen, hetken keskusteltuaan talutti naista ulos hallista. Siinähän annetaan puhelinnumero, nainen taisi siinä soittaa ja apua tuli.

Vierailija
54/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkentaa...

Minulla ei ole todettuja allegioita, mutta kaikkiin lääkkeisiin reagoin herkästi ja saan sivuvaikutuksia. Juuri tämän takia pelottaa kun en tiedä miten reagoin. Lääkkeet voi aina lopettaa jos tulee pahoja sivuvaikutuksia, rokotetta ei.

Ap

Mulla on ap ihan sama tilanne. Ymmärrän hyvin pohdintasi, itseänikin pelottaa ottaa rokote mahdollisten sivuvaikutusten vuoksi. Saan niitä kaikista lääkkeistä helposti. En tiedä itsekään otanko rokotetta.

Anna itsellesi aikaa päätöksen kanssa. Jos olet epävarma, sen ehtii kyllä tässä kesän mittaan ottaa jos haluaa. Tosin yksi annoshan ei muunnoksiin vielä ole kovin tehokas, kaksi parempi.

Vierailija
55/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelko on vain tunne, eikä mikään totuus, joten ajan peruminen tunteen vuoksi on typerää.

Kaikki ovat myös varanneet ajan tunteen vuoksi.

Vierailija
56/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, lopeta tupakointi. Siinä sulle rokotus.

- Kaikki vakavasti koronaan sairastuneet on olleet läskejä. Olen sairastanut koronan, oireet ripuli, outo sitkeä lima keuhkoissa joka meinaa tukehduttaa makuuasennossa- siihen on lääke että keuhkot tyhjenee. Maku-ja hajuaisti hävisi pariksi viikoksi. Koronaan on Suomessa sairastunut ainakin miljoona. En enää menisi koronatestIin, koska joudut 2 viikon karanteeniin. Luuletko että nuoret, yksinäiset, ulkomaalaiset nököttää kotona pari viikkoa- ei nökötä.

Onko Baba Lybeck ja hänen miehensä sinun mielestäsi läskejä? He sairastuivat molemmat vakavasti, mies oli vähällä kuolla.

On todella typerää sanoa, että kaikki vakavasti sairastuneet ovat olleet läskejä, kun mistä tahansa mediasta löydät heti todisteet, että olet väärässä.

Katsopa mitä se Baba itse aiheesta kirjoitti. Ei kannata uskoa kaikkia keltaisen median höpöjuttuja.

Vierailija
57/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole, kun väität jotakin niin todistamistaakka on sinulla. Minä varasin tiedon perusteella.

Vierailija
58/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotebisness kärsii, jos useat ihmiset alkavat kieltäytymään rokotteista. On kansalaisvelvollisuus tukea rokotebisnesstä, kysy vaikka hallitukselta tai STM/THL virkamiehiltä.

--------

Politiker wollen mit den Impfkampagnen schnell das Ende der Pandemie erreichen. Doch in der Wissenschaft ist längst klar: Das Konzept der Herdenimmunität funktioniert nicht – nicht mit den verfügbaren Impfstoffen und nicht bei diesem Virus.WELT

Welt kirjoittaa:

Poliitikot haluavat rokotuskampanjoilla saattaa pandemian loppuun.

Laumaimmuniteettikäsite ei toimi tämän viruksen kohdalla. Tieteelle se on ollut jo pitkään selvää. Ei myöskään lisättävillä rokotteilla. Eikä erityisesti tämän viruksen kohdalla.

Vierailija
59/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään tuo ei poistasi edes sitä, että tunteen takia ajan peruminen on typerää.

Toiseksi, ei ole varannut, vaan tiedon ja suositusten.

Vierailija
60/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan heinäkuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi