Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotus pelottaa. Kertokaa hyviä ja järkeviä syitä miksi en peruisi aikaa.

Vierailija
31.05.2021 |

Nyt siis niitä syitä miksi EN peruisi aikaa!!!

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä pahaa on helpompi pelätä kuin suurta pahaa ymmärtää. Rokote pieni paha, korona suuri paha.

Vierailija
22/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelottaa joku allerginen reaktio. Reagoin herkästi kaikkiin lääkkeisiin eli saan sivuvaikutuksia. Kuulin myös, että joku oli saanut niin pahan huimauksen ja päänsäryn ettei pysynyt pystyssä ja kaatuili. Pelottavaa.

Myös pitkäaikaisvaikutukset mietityttää. Autoimmunisairaudet jne.

Ap

Kannattaisiko sinun soittaa sinne rokotusinfoon (millä nimellä nyt onkin sinun paikkakunnalla) ja kysyä tuosta allergia-asiasta? Se varmasti kannattaa selvittää ensin.

Mitä tulee autoimmuunisairauksiin niin koronarokote ei aiheuta niitä. Voit sairastua minkä tahansa infektion jälkeen (esim. juuri korona). Tiedän noin kymmenkunta erilaista autoimmuunisairautta ja kukaan niitä sairastavista ei ole saanut sitä rokotteesta. Perheenjäseneni sairasti ensin syövän ja sen jälkiseurauksena puhkesi autoimmuunitauti.

Jos sinua pelottaa asia, niin älä ainakaan lue näitä valheellisia juttuja mistään follarisivustoilta. En yhtään ihmettele jos pelottaa niiden jälkeen.

Ota yhteyttä virallisiin tahoihin ja kuuntele asiantuntijoita, joilla on alan koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ota sitä ainakaan ennen syksyä kun näen mikä sitten on tilanne. Ehkä en tarvitse koko rokotusta.

Ajattelin pärjätä ilman.

Kivaa. Saa tauti levitä ja mutatoitua vaarallisemmaksi kun pääsee rokottamattomassa populaatiossa jylläämään.

Vierailija
24/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys kuolla koronaan on 0,076%. Nykyiseen sairauteeni kuolee 27%. En käsitä tätä kohkaamista, keskityn edelleen selvämään nykyisestä sairaudestani ha taistelemaan hoidosta. Ihmiset ei näe enää mitään muuta kuin koronan.

25/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa rokotukseen pää kolmantena jalkana, viime yönä heti vuorokauden vaihduttua varasin ajan, kun oman ikäryhmäni rokotukset alkavat tänään.

Vierailija
26/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan todennäköisyydet. Ongelmat rokotteesta on pienet ja harvat. tästä koronarokotteesta nyt vaan jauhetaan kaikkialla, mutta sama se on kaikkien rokotteiden ja lääkkeiden kanssa. Murto-osa ihmisistä saa aina ja kaikesta jotain oireita.

Vierailija
27/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, lopeta tupakointi. Siinä sulle rokotus.

- Kaikki vakavasti koronaan sairastuneet on olleet läskejä. Olen sairastanut koronan, oireet ripuli, outo sitkeä lima keuhkoissa joka meinaa tukehduttaa makuuasennossa- siihen on lääke että keuhkot tyhjenee. Maku-ja hajuaisti hävisi pariksi viikoksi. Koronaan on Suomessa sairastunut ainakin miljoona. En enää menisi koronatestIin, koska joudut 2 viikon karanteeniin. Luuletko että nuoret, yksinäiset, ulkomaalaiset nököttää kotona pari viikkoa- ei nökötä.

Onko Baba Lybeck ja hänen miehensä sinun mielestäsi läskejä? He sairastuivat molemmat vakavasti, mies oli vähällä kuolla.

On todella typerää sanoa, että kaikki vakavasti sairastuneet ovat olleet läskejä, kun mistä tahansa mediasta löydät heti todisteet, että olet väärässä.

Vierailija
28/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi epätodennäköistä, että rokotteesta tulisi jotain, mutta taudin saaminen olisi paha juttu.

Tuo ko. tauti voi olla myös täysin oireeton, ja sellainenhan ei itselle ole paha juttu.

Vierailija
29/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ota sitä ainakaan ennen syksyä kun näen mikä sitten on tilanne. Ehkä en tarvitse koko rokotusta.

Ajattelin pärjätä ilman.

Mietin samaa, että jätän syksyyn. Uusia rokotteita tulee ja tilanteet elävät. Äsken otin rokotteen, vaikka nyt näyttää meillä hyvältä kuten on oikeastaan kokoajan näyttänyt. Kun rajat avataan tulee taas kaiken maailman variantteja, USKON että rokote kuitenkin suojaa minua edes vähän. Olen koekaniini,  kuten kaikki joihin näitä testaamattomia piikkejä nyt laitetaan. Palvelu pelasi hyvin, tämä työllistääkiin suuresti ja BKT lähtee nousuun, pääsemme miljardien velkoja maksamaan.

Vierailija
30/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat lopettaa hysteeriset tuon kohkaamisen. Teho-osastolla hoidetaan myös muita kuin koronapotilaita, sairaaloissa käyvät muutkin kuin koronaan sairastuneet. Korona ei häviä, aina tulee uusia muunnoksia.

Vierailija
31/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, lopeta tupakointi. Siinä sulle rokotus.

- Kaikki vakavasti koronaan sairastuneet on olleet läskejä. Olen sairastanut koronan, oireet ripuli, outo sitkeä lima keuhkoissa joka meinaa tukehduttaa makuuasennossa- siihen on lääke että keuhkot tyhjenee. Maku-ja hajuaisti hävisi pariksi viikoksi. Koronaan on Suomessa sairastunut ainakin miljoona. En enää menisi koronatestIin, koska joudut 2 viikon karanteeniin. Luuletko että nuoret, yksinäiset, ulkomaalaiset nököttää kotona pari viikkoa- ei nökötä.

Miten lihava sinä olet? Numeroita, kiitos.

Vierailija
32/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys kuolla koronaan on 0,076%. Nykyiseen sairauteeni kuolee 27%. En käsitä tätä kohkaamista, keskityn edelleen selvämään nykyisestä sairaudestani ha taistelemaan hoidosta. Ihmiset ei näe enää mitään muuta kuin koronan.

Onko sun sairaus tarttuva?

Koronasta "kohkataan" siksi että se tarttuu herkästi, ja aiheuttaa kuolemien lisäksi pitkäaikaisia, jopa elinikäisiä, vakavia terveysvaikutuksia. Varsinaista lääkettä ei ole, vain tukilääkityksiä ja -hoitoja.

En tajua tuollaista, että omanapaisesti vähätellään vakavaa pandemiaa, kun itsellä on joku muu sairaus.

Tokkopa sinunkaan voinnillesi mojova korona hyvää tekisi, jos sinulla on jo vakava muu sairaus.

Vierailija
33/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pärjätä ilman.

Mietin samaa, että jätän syksyyn. Uusia rokotteita tulee ja tilanteet elävät. Äsken otin rokotteen, vaikka nyt näyttää meillä hyvältä kuten on oikeastaan kokoajan näyttänyt. Kun rajat avataan tulee taas kaiken maailman variantteja, USKON että rokote kuitenkin suojaa minua edes vähän. Olen koekaniini,  kuten kaikki joihin näitä testaamattomia piikkejä nyt laitetaan. Palvelu pelasi hyvin, tämä työllistääkiin suuresti ja BKT lähtee nousuun, pääsemme miljardien velkoja maksamaan.

Millä logiikalla rokotteen ottamatta jättävät eivät olisi yhtä lailla "koekaniineja"? Ainahan tarvitaan verrokkiryhmä, kun rokotteita ja lääkkeitä testataan.

Vierailija
34/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pärjätä ilman.

Kivaa. Saa tauti levitä ja mutatoitua vaarallisemmaksi kun pääsee rokottamattomassa populaatiossa jylläämään.

Ei ole viruksen kannalta järkevää muuttua vaarallisemmaksi, koska huonokuntoiset tai kuolleet eivät pysty liikuskelemaan ihmisjoukkojen seassa tartuttamassa uusia ihmisiä.

Vierailija
35/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pärjätä ilman.

Ai odotat mieluummin _uusia_ rokotteita, joiden "koekaniinina" olet sitten mieluummin?

Vierailija
36/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin pärjätä ilman.

Ei ole viruksen kannalta järkevää muuttua vaarallisemmaksi, koska huonokuntoiset tai kuolleet eivät pysty liikuskelemaan ihmisjoukkojen seassa tartuttamassa uusia ihmisiä.

Asia on juuri näin. Virus muuttuu mieluummin herkemmin tarttuvaksi kuin sinänsä vaarallisemmaksi.

Vierailija
37/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi epätodennäköistä, että rokotteesta tulisi jotain, mutta taudin saaminen olisi paha juttu.

Tuo ko. tauti voi olla myös täysin oireeton, ja sellainenhan ei itselle ole paha juttu.

Oireettomastakin taudista on havaittu monilla aiheutuneen kuitenkin sisäelinvaurioita.

Vierailija
38/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru vaan, sen verran ruuhkaa, että vapauta jollekin muulle.

Vierailija
39/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan johtava korona-asiantuntija (en muista nimeä) kertoi juuri Hesarin haastattelussa, että todennäköisesti kahden vuoden sisällä maailman väestö tulee saamaan immuniteetin coronavirukselle, joko rokotuksella tai sairastamalla.

Sinä itse voit valita kumpaan ryhmään kuulut.

Vierailija
40/147 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa...

Minulla ei ole todettuja allegioita, mutta kaikkiin lääkkeisiin reagoin herkästi ja saan sivuvaikutuksia. Juuri tämän takia pelottaa kun en tiedä miten reagoin. Lääkkeet voi aina lopettaa jos tulee pahoja sivuvaikutuksia, rokotetta ei.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi