Exän oudot yhteydenotot
Entinen kesäheilani ottaa yhteyttä todella oudoin verukkein. Juttumme meni jäihin kesän lopussa kun hän ryyppäsi ja oli todella kiireinen, niin sanoin hänelle että haluan että juttumme päättyy. Siihen hän vain myöntäili ja pyyteli anteeksi? Siitä lähtien on aina välillä ottanut yhteyttä. Toissapäivänä kysyi voiko tulla meille pesemään pyykkiä kun oma pesukone on rikki.. ja kaikkea muuta yhtä älytöntä. Jos olemme ystävien kanssa ulkona ”sattumalta” ilmestyy samaan paikkaan. Olen poistanut hänen yhteystietonsakin kertaalleen kun en ajatellut niitä enää tarvitsevani. Hän on käynyt asioikseen sanomassa ja näyttämässä kuvia hyvälle ystävälleni hänen uudesta naisestaan. Mutta miksei ole sitten hänen kanssaan miksi hän tulisi tällöin luokseni ne pyykit pesemään? Miehet kertokaa mikä juju perällä
Kommentit (6)
Oletteko teinejä? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. Hirveetä pelaamista ja säätämistä.
Pyykkilauta on oikein hyvä pesukone , mutta sellainen pesupalju tai vati on ihan hyvä , vaikka mäntysaipuaa veden sekaan on puhtaat pyykit.
" Jos vain lantilla leipää saa,
Siis klap ja klap,
kun pyykkiä riittää vaan
Niin klap ja klap, muun
kyllä mä kuntoon saan.
meillä oli tarkistus numerotiedusteluun jo ennen kuin parturi taka-aasikki hohkasi miesasiakkaan perässä, kun tarkistettiin ettei sieltä irtoa sellaiselle mitään tietoja vaikka kuinka yritti kinuta asiakkaan numeroa ullan salongissa, hki. sitten tällä vasta nuppi menikin sekaisin kun kuuli että miesasiakas suuntasi maakuntaan toiselle paikkakunnalle. "meinaako se pettää minua"?
Ei miesasiakkaallaa ole mitään tarvetta raöportoida jollekkin taka-aasikki variantille menoistaan, kun ei ole mitenkään sellaista kyselty seurailemaan ja uhoamaan kostop...lla. selvä poliisiasia törkeänä häirntänä ja kunnianloukkaamisena. ei kyllä käy sääliksi sellaista joka joutuu olla harva se päivä sellaisen kanssa tekemisissä.
"haluskohan se vielä takaisin?" älyvapaa parturi aasikki kun levitti ooon kuivunutta juttua exästä jota ei ollutkaan. mutta naama se näyttää peittyneen häpeäänkun itseään "kushhettaa".
häiriintynyt luonne.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko teinejä? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä. Hirveetä pelaamista ja säätämistä.
Emme ole mutta hän tuntuu henkisesti olevan.
jokaisella on älypuhelin kuin tavalinen känykä mahdlisuus puhelun ja viestien estoon.Mitä vastaat hänelle?Anna olla,jatka elämää!