Oletteko antaneet säälistä seksiä?
Kommentit (24)
Annoin säälistä vanhalle kaverille joka on gay-kundi. Oli niin hajalla kun pitkäaikainen poikaystävä oli jättänyt. Itse olen heteromies.
Kyllä. Minulla kävi noin neljä vuotta 3 lapsen yh-äiti säännöllisesti panemassa. Sanoi suoraan että on epätoivoinen seksin saamisen suhteen ja suorastaan pyysi että tapaisin häntä säännöllisesti. No, kerran pari kuukaudessa tavattiin, varsin pikaisilla mentiin. Yritin siinä ohessa seurustella muiden kanssa ja pitää tätä naista rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerran annoin erittäin lihavalle naiselle T:M42
Niin mäkin. Yksi panokaverinainen haastoi minut harrastamaan seksiä, joten sovin treffit kivan, mutta vähän tuhdimman tytön kanssa. Ilta meni ihan kivasti. Syötiin, juotiin, ja sitten juotiin vähän lisää, ja oikeastaan juotiin kaikki hänen alkoholinsa. Sen jälkeen halailtiin ja pussailtiin. En saanut käsiäni kokonaan hänen ympärilleen. Otettiin vaatteet pois. Pimppiä sai vähän hakea ja valehtelematta sen ympärillä oli sellaiset lohkot, jotka takasivat sen, että pääsin sisään vain puoliksi. Se kuitenkin riitti. Saimme molemmat pari orgasmia ja sen jälkeen katosin yöhön. Sain siitä sen verran hyvää karmaa, että nyt pohjalla ollessani olen saanut treffeille parikymppisiä, vähän pyöreämpiä naisia. M40
Minäkin annoin exälle viimeisenä yhteisenä yönä. Tiedettiin molemmat että kumpikaan ei tule elämässään enää saamaan yhtä hyvää seksiä, kuin mitä meillä oli ollut. Ero ei siis johtunut seksistä.