Oletteko antaneet säälistä seksiä?
Kommentit (24)
Kerran annoin erittäin lihavalle naiselle T:M42
Sain kauan sitten kaverilta säälistä. Olin ollut treffeillä ja tyttö antoi pakit. Illalla sitten juotiin kaverinaisen kanssa ja päädyttiin sänkyyn.
Olen. Hyville tyypeille, jotka h-hetkellä eivät sittenkään sytyttäneet. En koe huonoa omaatuntoa, eikä minua ällötä. Jos en itse keksi miten vetäytyä tilanteesta, se on voivoi. Alunperin annoin säälistä miehellekin, mutta olikin sen verran innostavaa, että yhä 10v jälkeen jaksaa kiinnostaa.
Teinarina annoin säälistä parille säälittävälle pojalle.. Kun niitä katselee nyt kylän baarissa istumassa päivittän niin tulee mieleen ettei toista kertaa ole tainnut elämässä vielä tulla.
Kyllä, kesätyöjonnena ulkonäöstään piittamattomalle nelikymppiselle tv-silmälaisielle it-tädille.
Se saattoi joskus kahden kesken höpötellä pojille vähän levottomia ja antoi ymmärtää että elämä on kurjaa eikä saa. Olin joskus miettinyt, että koska olin silloin viriileimmilläni, niin voisin tehdä sille palveluksen. Loppuisi se nolo nuorukaisten vonkaaminen jos saisi sellaista.
Kerran kahden kesken ollessamme, tietty perjantaina illalla ylitöissä, se kehaisi että mammografiassa lääkäri oli kehunut sen tissejä kiinteiksi. Kysyin, saako koettaa ja nainen läpällä lupasi. Kun sitten kokeilin, oikein rintaliivin alta, niin havaitsin että rinta ei ollut suinkaan kiinteä, vaan pieni. Mutta nainen kiihottui niin että nänni oli sokeripalan kokoinen ja kova.
Siihen asti asetelma oli ollut se, että minä tyhmä opiskelijapoika loassa ryömien anelin pesää nihkeileviltä opiskeljiakaunottarilta, yleensä turhaan. Nyt tilanne oli aivan, toinen, minä olin se nuori adonis jolta nörttitäti aneli kullia. Nautin tästä vallantunteesta paljon ja puolikiihottuneena kiihotin tätiä pitkään, ennenkuin annoin sen imeä itseni puolikovasta täyskovaksi ja työnnyin sisään. Nainen tuli heti ja kun säälimättä jatkoin omaan orkkuun asti, niin ehti tulla toistekin. Voihke oli melkoinen mutta ketään muuta ei ollut töissä eikä vartijakaan sattunut kuulolle. Pari kertaa sitten kävin sitä panemassa (sillä kertaa hänen epäsiistissä kodissaan, muilta salaa.) mutta kun kesätyö loppui, lähdin takaisin opiskelupaikkakunnalle. Se oli varmaan molemmille ihan myönteinen kokemus
En säälistä. Mutta joka kesä testaan jonkun kesätöissä olevan nuoren miehen taidot lakanoiden välissä.
Taloushallinnon täti
Kyllä, voi olla että kerroin tästä jo toisessa .keskustelussa? Silloisen lyhytaikaisen tyttöystävän paras kaveri joka ensin kinusi että suutelisin sitä koska olin kuulemma hyvä suutelemaan. En ollut mitenkään älyttömän viehättynyt tästä bestiksestä, se oli laiha ja kummallisen näköinen poikatyttö ja käyttäytyi vähän kulmikkaasti. rii suo
Tyttöystävän mielestä olisi kuitenkin ihan OK jos suutelisimme, joten suutelin, tyttöystävän nähden. Tämä tyttö oli ihan innoissaan ja tyttöystäväkin suhtautui asiaan hyväntahtoisesti naureskellen. Sitten kun mentiin mökille, tämä tyttö tuli sinne käymään, niin siinä oli sitten luontevaa alastomuutta kun saunottiin ja uitiin ja illan tullen sitten tyttis ja tämän sen kaveri rupesivat miettimään että kumman kanssa nukkuisin. Se oli aika epätodennäköinen juttu, tyttöystävän mielestä voisin ihan hyvin nukkua tämän kaverinkin kanssa. Ei sentään ehdottanut kolmen kimppaa. Supatti sitten korvaan että voisin hyvin kyllä pannakin sitä jos vain haluaisin. En oikeastaan halunnut mutta tein työtä käskettyä, olihan se vaihtelua, tyttöystävä oli pyöreä ja innokas, tämä kaveri oli todella hoikka ja jännitti kovasti, mietin että olisko ollut aika kokematonkin. Aamupalalla tyttis oli ihan aurinkoinen. KUn taas olimme kahden, tyttis ei enää antanutkaan koska "olin ollut toisen kanssa". Minua oli siis kierrätetty nätiltä tytöltä vähemmän nätille kaverille!
Kohtelin sitä vähemmän nättiä kaveria sitten vähän välinpitämättömästi mutta ihan ystävällisesti, ja suostuin toki pari kertaa panemaan. En kuitenkaan oikein ollut samalla aaltopituudella, ja kun tiemme erkani sitten olosuhteiden pakosta niin oltiin varmaan molemmat kokemusta rikkaampia mutta ei podettu ikävää. Se alkuperäinen tyttöystävä taisi palata entiselle poikaystävälleen, sellaiselle puolirikolliselle säätäjälle. Eipä tullut sitäkään ikävä.
Olen pannut susirumaa naista, joka tuli kysymään baaritiskillä erää sä et varmaan halua pillua tän näköiseltä naiselta. No pakko oli nussia.
Olen saanut säälisuihinoton useammankin kerran exältä. Vaikka se on tapahtunut säälistä, niin pirun hyvältä se on tuntunut. Viimeksi oikeastaan odotin jo sitä. Sitä ei vaan saa näyttää, että odottaa sitä, koska sillä hetkellä naisen sääli "voi toista, mä haluun tehdä sille jotain hyvää jotta mieliala kohoaisi" katoaisi
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut säälisuihinoton useammankin kerran exältä. Vaikka se on tapahtunut säälistä, niin pirun hyvältä se on tuntunut. Viimeksi oikeastaan odotin jo sitä. Sitä ei vaan saa näyttää, että odottaa sitä, koska sillä hetkellä naisen sääli "voi toista, mä haluun tehdä sille jotain hyvää jotta mieliala kohoaisi" katoaisi
Melko epeli olet. Mutta vaikka vähän kieroa, niin exällesi tulee hyvä omatunto kun tekee sulle säälistä hyvää, ja tietty sinä saat siitä nautintoa. Kummankin tarpeet tyydyttyy👍
Nyt muistinkin, että olenhan mä. Yhdelle netti-deitille-. Tyyppi ei sytyttänyt mua yhtään, mutta oli niin pettynyt, että "eikö me nyt päästäkään hommiin" niin annoin sitten säälistä. Täysin mitäänsanomaton juttu, enkä muista siitä juuri mitään. Tuskin sain siitä mitään irti, kun en muista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainen kiihottui niin että nänni oli sokeripalan kokoinen ja kova.
Joo kuule, se ei riipu naisen yksilöllisestä anatomiasta lainkaan. Mitä enemmän kiihottuu, sitä suuremmaksi nänni kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut susirumaa naista, joka tuli kysymään baaritiskillä erää sä et varmaan halua pillua tän näköiseltä naiselta. No pakko oli nussia.
Olet huomaavainen herrasmies!
Olen vaimolle useasti. En muille.
.
Yksi baarisäätö 19v halusi tutustua miehen anatomiaan, ei muuta. Annoin luvan, enkä koskenut häneen hänen pyynnöstä. Erikoinen mutta positiivinen kokemus.
Aamulla esinahka aivan tajuttoman kipeä, kun hän vatkasi niin pitikiä liikkeitä, että nahka oli revetä. Tyttö oli ensimmäistä kertaa asialla.
En tiedä menikö sääli kategoriaan.
Tämä on syy miksi en ikinä enää harrasta seksiä.. en halua olla mikään säälipanemisen kohde
Oltiin jo sovittu että erotaan,asuttiin vielä yhdessä niin annoin munaa kun nainen niin sitä pyysi ja tahtoi.Oppi jopa imemään
Nuorempana ja todella tyhmänä pari kertaa..
kukaan ei tästä tiedä ja todellakaan halua että kukaan tietää.
Nytkin inhottaa edes kirjoittaa tätä.