Lue keskustelun säännöt.
Aion järjestää ISOT kesän avajaisjuhlat viikonloppuna, varmasti sata vierasta tulee
30.05.2021 |
Ja mitään koronatodistuksia en kysele. Kyllähän jotkut rakastelevat muovisäkissäkin (kortsu)... Hohhoijaa. Me keskitytään elämään nauttien.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa juhlaa teille, toivottavasti sää suosii kesän avajaisia!
Sorry että tuotan pettymyksen enkä valita ja moiti kun sitähän sä kai tällä haet?