Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistanko oikein vai väärin että Casualitya matkiva Syke tuli ennen Yleltä?
30.05.2021 |
Nykyään tulee Neloselta. Vai olisiko tuo valemuisto että olisi joskus tullut Yleltä?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Tuli, ja silloin se oli vielä hyvä. Muuttui ihan paskaksi neloselle siirron jälkeen.
En nyt tiedä oliko hyvä. Liikaa identtisinä jaksoja tuon AP:n mainitseman Casualityn kansaa. Esimerkiksi se jakso jossa oli eri sairauksilla lääkkeitä pummaava nainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuli, ja silloin se oli vielä hyvä. Muuttui ihan paskaksi neloselle siirron jälkeen.